یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی صبح جمعه ۲۸ مهرماه توسط اداره ورزش و جوانان استان و همکاری مخابرات منطقه لرستان همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی برگزار شد.
به گزارش یافته، این همایش به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و آغاز جشنواره مهرگان و جشنواره پاییزی اینترنت پرسرعت مخابرات لرستان از میدان امام خمینی (ره) شهرستان خرم‌آباد تا میدان نیلوفر دریاچه کیو انجام شد.
در این مراسم که جمعی از مسوولین مرکز استان نیز در آن  حضور داشتند؛ به قید قرعه به شرکت‌کنندگان جوایزی اهدا شد.
این همایش که با حمایت مخابرات منطقه لرستان برگزار شد، جوایز جشنواره خوش حسابی پرداخت با سامانه 2000 نیز قرعه کشی و جوایز شامل خودروی پراید، ده سکه بهار آزادی و ۳۰۰ اشتراک اینترنت به حاضرین  اهدا شد.
همچنین مخابرات استان، خدماتی نظير ثبت نام اینترنت پرسرعت مخابرات با شرایط ویژه و حجم رایگان، خدمات آنلاین همراه اول، سیم کارت رایگان انارستان جهت کودکان و نوجوانان، تعویض سیم کارت های معمولی با سیم کارت نسل چهار (Usim) را به شرکت کنندگان ارائه داد.








عکس: امیر علی یناهی

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1396-07-29 13:36
جناب اقای محمودی مدیر عامل محترم مخابرات لرستان البته کار شما در کمک به برنامه پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته تربیت بدنی قابل ستایش است اما مهمتر از ان تقویت زیر ساختهای ارتباطی ادارات است .شما سری به اداره تامین اجتماعی یا نمایندگیهای ایرانخودرو یا ...........ادار ات دیگه بزنید اینقدر سیستم های ارتباطی ضعیف است که کارها روی هم تلنبار می شود و از هر کارمندی سوال میکنی چرا سیستم هایتان با تاخیر زیاد کار میکنند همه میگن مشکل از بستر ضعیف مخابرات است .لطفا رسیدگی کنید بسترهای مخابراتی را قوی کنید .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا