یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

همایش بزرگ «پیاده‌روی عاشورائیان» به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی جمعه ۱۴ مهرماه در اولین روز این هفته با حضور مردم شهرهای لرستان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، همایش پیاده‌روی بزرگ عمومی عاشوراییان روز جمعه با حضور مسئولان شهرستان‌ها و خانواده‌ها به مناسبت هفته نیروی انتظامی در شهرهای لرستان برگزار می‌شود.
در خرم‌آباد نیز این همایش با حضور استاندار لرستان، " بیرانوندی" نماینده مردم خرم‌آباد، مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی و مردم مرکز استان در ساعت 7 صبح از میدان شهدا آغاز شد و به سمت میدان نیلوفر جنب دریاچه کیو ادامه یافت.
در پایان این همایش به قید قرعه جوایز نفیسی از جمله خودروی سواری پراید، دوچرخه، تردمیل، سکه بهار آزادی و جوایز دیگر به شرکت کنندگان اهداء شد.










دیدگاه‌ها  

#1 سحرانگیز 1396-07-14 10:17
به جای این چرا به درد مردم نمیرسن.چرا ملل مسخره بازی دراورده و پولی پرداخت نمیکنه.
نقل قول کردن
#2 سحرانگیز 1396-07-14 10:23
پایگاه خبری یافته شما چرا دیگه خبری از مالباختگان و دستگیری و بازداشت اونها را پوشش نمی دید شاید شماهم تهدید شدید که خبری از مالباختگان رو پوشش ندید.
نقل قول کردن
#3 محمد 1396-07-14 16:18
برای هفته نیروی انتظامی نمایشگاه دایر می کردند بهتر بود
نقل قول کردن
#4 شهروند 1 1396-07-15 09:57
سلام ، هفته نیرو انتظامی را به این عزیزان و خانواده های محترمشان تبریک عرض می کنیم انصافا بار زحمات دوری ازخانواده این عزیزان بر دوش همسران گرامیشان میباشد ، و احسنت به همسران آنها که فرزندانی شایسته تحویل جامعه می دهند
نقل قول کردن
#5 حسین 1396-07-15 15:06
از بقیه قرعه کشی ها چه خبر قرار بود برگزار بشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا