یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

وزیر اطلاعات گفت: هر چه که با خصوصیات قوم لر بیشتر آشنا می‌شوم، علاقه‌ام به آن‌ها افزایش می‌یابد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمود علوی در مراسم گرامیداشت شهیدان باهنر و رجایی که در حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد برگزار شد، با بیان این لحن که "مخلص لرهای کوچک و بزرگ هستیم"، افزود: وظیفه‌دارم سلام گرم رئیس‌جمهور حسن روحانی را به مردم لرستان ابلاغ کنم و حمایت‌هایی که مردم استان در انتخابات نسبت به ایشان داشته‌اند نیز قدردانی کنم.
وی در ادامه با بیان این که علمای بزرگی آسمان لرستان را ستاره‌باران کرده‌اند، گفت: شخصیت‌های بزرگی همچون آیت‌الله بروجردی، آیت‌الله طاهری، آیت‌الله شاهرخی، سید فخرالدین رحیمی، آیت‌الله بحر العلوم و... موجب سربلندی مردم استان است.
وزیر اطلاعات دولت دوازدهم در بخشی از سخنان خود به همدلی و اتحاد مردم تأکید کرد و گفت: اگر تعامل و همکاری وجود داشته باشد همه مشکلات حل خواهد شد اما اگر دچار دعواها و تفرقه‌ها باشیم نه‌تنها مردم متضرر می‌شوند بلکه خداوند به چند دسته بودن و تفرقه عزت نمی‌دهد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علوی به انتقادپذیری دولت اشاره کرد و گفت: دولت باکسی دعوا ندارد و انتقادپذیر است به‌شرط آن که انتقاد سازنده باشد نه اینکه تخریب و حرمت‌شکنی در آن وجود داشته باشد.
وی با بیان این که دولت یازدهم و دوازدهم دنبال اشرافی گری نبوده است، خاطرنشان ساخت: ساختمان‌ها، وسایل نقلیه و... همان تجهیزاتی است که از قبل بوده و در اختیار وزرا و سازمان‌های دولت‌های قبل بوده است.
وزیر اطلاعات با بیان این که ظلم است که بگوییم دولت اشرافی گری می‌کند، تصریح کرد: عده‌ای می‌خواهند با بیان این صحبت‌ها، جنگ روانی ایجاد کنند و تفرقه‌اندازی کنند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علوی بیان داشت: دولت‌های گذشته زحمات زیادی را کشیده‌اند که جای قدردانی دارد.
وی افزود: اما دولت یازدهم زمانی، امورات را به دست گرفت که کشور با شرایط دشواری مواجه بود، نفت که درآمد پایه دولت بود از 800 هزار تومان به 200 هزار تومان کاهش پیدا کرد و از طرفی دور زدن‌ها نیز فایده‌ای نداشت.
وزیر اطلاعات اظهار داشت: برخی از زیرساخت‌ها و تهیه تجهیزات برخی واحدهای صنعتی بزرگ نیازمند واردکردن محصولات از خارج کشور بود که تهیه آن نیز کار سختی بود اما بالاخره انجام شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علوی خاطرنشان کرد: در دولت قبل بیشتر سعی بر برداشتن موانع بود اما با توجه به این که دولت جدید روی کار آمده است لذا خدمت‌گزاران دولت فضای بهتری را برای خدمت به مردم می‌بینند و امیدواریم آرمان‌های اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال در همین راستا بروز و ظهور پیدا کند.
در حاشیه:
*وزیر اطلاعات پیش از سخنرانی در این مراسم با حضور خود به همراه جمعی از مدیران و مسوولان استان در گلزار شهدای خرم‌آباد به مقام شامخ آن‌ها ادای احترام کرد.
*سید محمود علوی زمانی که از خودرو پیاده می‌شد با مردم گفتگو می‌کرد و اگر کسی تقاضایی داشت به آن‌ها رسیدگی می‌نمود.
*حضور در بین مردم بدون تجمل‌گرایی و به شیوه شهیدانی همچون رجایی و باهنر برای مردم جالب‌توجه بود.
*وزیر اطلاعات پس از پایان مراسم گرامیداشت یادواره شهیدان باهنر و رجایی در حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد در نماز جماعت شرکت کرد.
*علوی پس از خواندن نماز از حوزه علمیه کمالیه تا استانداری را پیاده‌روی کرد و در حین راه با مردم گفتگو می‌نمود.
*برای نخستین بار است که یک وزیر با داشتن مسؤولیتی حساس در بین مردم به‌راحتی قدم میزند و با آن‌ها نیز گپ و گفت می‌کند.









خبر : مصطفی باقری/ یافته
 

دیدگاه‌ها  

#1 آزاده 1396-06-08 22:37
جناب وزیر ما مردمان لر کلا دوست داشتنی هستیم
ممنونیم از اینکه ما رو تحویل گرفتید انگار کل دنیا رو بهمون دادن خیلی خیلی تشکر
نقل قول کردن
#2 میراسماعیلی 1396-06-08 23:05
افتخارمیکنیم باین امنیت واقتدارنظام مقدس جمهوری اسلامی وهم چنین حضورمتواضعانه شخص اول امنیتی کشوردرمیان شلوغ ترین نقطه شهرخرم آباد
الحق وانصاف استان دارای مردمی ترین نیروهای امنیتی می باشدمردم با بودن درکنارآنان احساس امنیت وآرامش دارن نه احساس ترس وانزوا
نقل قول کردن
#3 ۲۲ 1396-06-08 23:51
ایشان مرد متین و موجهی است و اگر اشتباه نکنم نسبت فامیلی هم با مردم لرستان دارد
پایار بویی جناب علوی...
نقل قول کردن
#4 لرستان بزرگ ایران 1396-06-09 07:39
اگر نمایندگان دورود و کوهدشت در مجلس صدای مظلومیت و محرومیت لرستان و کم لطفی های دولت را در چند روز گذشته به گوش رئیس جمهورو مجلس نمی رساندن الان وزیر اطلاعات را به لرستان نمی فرستاد.برای گرفتن حق باید نمایندگان خرم آباد،نورآباد.ال شتر،پلدختر،ازنا ،الیگودرزجداگان ه دروقت خود درمجلس واقعیتها را بگویند/خود رئیس جمهورمیاد.اگر کل شهرهای لرنشین بگویند شاید برای لرهاکاری انجام شود.
نقل قول کردن
#5 لرستان بزرگ ایران 1396-06-09 07:40
لوران قبل ازآریاییها در ایران بوده اند.
نقل قول کردن
#6 لرزاده 1396-06-09 09:31
خدا خيرشون بده که متکبر نیستند .
نقل قول کردن
#7 لرستان 1396-06-09 12:52
ابراز علاقه خالی به درد نمبخوره..
نقل قول کردن
#8 و .س 1396-06-09 13:57
خداييش يكى از بهترين وزيرهاى بعد از انقلاب هستن ايشون
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا