یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

صبح امروز و با حضور میلیونی مردم، پیکر یار دیرین امام، رهبری و انقلاب با بدرقه پرشور مردم، در جوار مرقد مطهر بنیان‌گذار جمهوری اسلامی آرام گرفت.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، مراسم تشییع و تدفین آیت‌الله هاشمی صبح امروز با حضور گسترده مردم و مسئولان در حرم مطهر امام خمینی(ره) انجام شد.
 هزاران تن از مردم قدرشناس از ساعات آغازین صبح امروز با حضور در دانشگاه تهران، اقامه نماز به امامت رهبر معظم انقلاب بر پیکر رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشایعت از دانشگاه تهران تا مرقد مطهر امام خمینی (ره)، با آیت‌الله هاشمی، وداع کردند.
 

تصاویر اختصاصی « سعید معتمدی» خبرنگار یافته را از این حضور میلیونی ببینید












دو تصویر زیر در فضای مجازی منتشر شده است




مراسم ارتحال یار امام (ره) و رهبری در خرم‌آباد برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت ارتحال آیت اللّه هاشمی رفسنجانی ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه هفته جاری با سخنرانی آیت اللّه دری نجف‌آبادی یار دیرین آیت اللّه هاشمی رفسنجانی (ره) و نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و عضو مجلس خبرگان رهبری در مدرسه علمیّه کمالیه خرّم آباد برگزار می‌شود.

آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و یار دیرین امام و رهبر معظم انقلاب، عصر یکشنبه 19 دی‌ماه به علت ایست قلبی در یکی از بیمارستان‌های تهران دار فانی را وداع گفت.





دیدگاه‌ها  

#1 شهروند1 1395-10-22 19:00
آیت الله هاشمی مردی از تبار لرستان بود او از نسل شاهوردی خان آخرین اتابک لر بود که در کتاب از رفسنجان تا لرستان نوشته حسین مرعشی پسر عموی همسر آیت الله به آن اشاره شده است کرمان و جیرفت جز تمدن ایلام شرقی بوده اند آثار کشف در لرستان و جیرفت و شباهت آنها این موضوع را ثابت کرده است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا