یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 صبح امروز راه‌پیمایی بزرگ خانوادگی در بام دوم خرم‌آباد موسوم به بام خاطره‌ها واقع در بخش غربي محله پشت بازار به مناسبت هفته دولت انجام شد.
شهردار خرم‌آباد در حاشيه اين مراسم و در گفت‌وگو با خبرنگار یافته با اشاره به این که محله پشت بازار از محله‌های با‌شرافت اما محروم خرم‌آباد است، افزود: این برنامه در راستای معرفی این منطقه از شهر به شهروندان و گردشگران برگزار شد.
"یحیی عیدی‌بیرانوند" افزود: با معرفی بام خاطره‌ها وضعیت اقتصادی منطقه پشت بازار رونق می‌یابد.
وی با بیان این‌که شهرداری در راستای ارتقای جایگاه ورزش به بهانه‌ها و مناسبت‌های مختلف چنین برنامه‌هایی را اجرا می‌کند، افزود: این برنامه‌ها به‌سلامت جسمی و روحی مردم کمک می‌کند.
شهردار مرکز استان خاطرنشان کرد: از مردم تقاضا داریم با حضور در این برنامه‌ها ما را حمایت کنند لکن حضور خانوادگی در چنین برنامه‌هایی نقش مهمی هم در استحکام خانواده خواهد داشت.
عیدی بیرانوند عنوان کرد: برنامه‌های ورزشی ضمن این‌که باعث ایجاد نشاط در بین مردم به‌خصوص جوانان است، جوانان را از سمت بزهکاری دور می‌کند و به سمت کارهای مثبت سوق می‌دهد.
حواشی:
این مراسم از ساعت 8 صبح و با حضور حدود 500 نفر برگزار شد.
در پایان برنامه به 30 نفر از شرکت‌کنندگان به‌ قید قرعه لباس ورزشی هدیه داده شد. همچنین یکی از خیرین خرم‌آبادی به 8 نفر از شرکت‌کنندگان به‌ قید قرعه جایزه نقدی 50 هزار تومانی هدیه داد.
حضور بانوان در این مراسم بیشتر از آقایان بود!
حضور سالمندان سراي صدیق نيز در این مراسم جالب‌توجه بود.
راه‌پیمایان صبحانه را به صرف آش محلی مهمان یکی از خیرین خرم‌آبادی بودند.

دیدگاه‌ها  

#1 سپهر 1395-06-05 12:59
عالی بود.خیلی خوش گذشت.مطمئن باشید با ایجاد زیرساخت های لازم " بام خاطره ها " به یکی از بهترین سایت های گردشگری ایران تبدیل میشه و در تبدیل شدن شهر زیبا و تاریخی " خرم آباد " به قطب مشهور توریستی نقش تعیین کننده ای داره.چشم اندازش به شهر فوق العادست...خوشحا لم که در مراسم امروز بام خاطره ها حضور داشتم
نقل قول کردن
#2 بشیرویه 1395-06-05 19:45
شاه کلید توسعه یافتگی"خواستن و مطالبه گری"است.امیدوار م مردم از مسؤلان محلی و مسؤلان محلی از دولتمردان بخواهند برای حل مشکلات و معضلات استان لرستان توجه ویژه داشته باشند.همین بام خاطره ها با نهالکاری و سنگفرش و ایجاد فضای سبز و نورپردازی و ساخت رستوران سنتی و پارک ورزشی میتواند یک مکانی برای رفع خستگی مردم منطقه باشد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا