آیین افتتاح پل خبرنگار شهید "محمود صارمی" عصر پنج‌شنبه 21 مردادماه با حضور استاندار لرستان و شهردار خرم‌آباد برگزار شد.
به گزارش پايگاه خبري يافته، استاندار لرستان در اين مراسم ضمن تشكر از کسانی که از قبل تا كنون برای آماده‌سازی این پل تلاش کردند، گفت: این که شهرداري و شورای شهر خرم‌آباد در پروژه‌ها توجه ویژه‌ای به مناطق محروم شهر خرم‌آباد دارند جای تشکر دارد. 
"هوشنگ بازوند" اظهار داشت: در این خصوص یک میلیارد تومان به حساب شهرداری خرم‌آباد جهت حل مشکل خیابان "سرباز" محله اسدآبادی واریز شد که امیدواریم گره این مشکل نیز به زودی باز شود.
وی نکته حایز اهمیت در خصوص شهر خرم‌آباد را هزینه‌های بالای شهرداري ذكر كرد و تاكيد كرد كه هزينه‌ها بايد كاهش يابد.
استاندار افزود: برای اداره بهتر شهر خرم‌آباد نیازمند  راهبردي جدید هستیم که در این خصوص با مهندسین مشاور صحبت شده و 30 مرداد‌ماه بناست اين مشاوران كه از خارج استان مي‌آيند، نشست‌ها و جلسه‌هایی با اعضای شورای شهر خرم‌آباد داشته باشند.
شهردار خرم‌آباد نيز در اين مراسم گفت: جای بسی خوشحالی است که خیابان مازیار که به نام یکی از سرداران ملی است به پل شهید صارمی متصل شده و اين موضوع باعث افتخار ما و مردم محله اسدآبادی است.
"یحیی عیدی‌بیرانوند" افزود: با احداث این پل، گره ترافیکی منطقه اسدآبادی باز و تردد آسان‌تر مي‌شود. 
وي ادامه داد: استانداري یک میلیارد تومان جهت بازگشایی خیابان سرباز منطقه اسدآبادی اختصاص داده تا مشکل این مسیر نیز مرتفع گردد.
شهردار مركز استان ضمن تشکر از همه تلاشگران این پروژه که به مدت 2 سال روي آن كار كردند تا به بهره‌برداري برسد، بيان كرد: مشکلات شهر خرم‌آباد روز به روز کم‌تر می‌شود.
عيدي ضمن اشاره به هزينه 3 ميليارد توماني براي ساخت اين پل، خاطرنشان كرد: پل شهيد صارمي 120 طول و با معبر پياده‌رو 10 متر عرض دارد.
شهردار مركز استان در ادامه تصريح كرد: افق شهر خرم‌آباد بسیار روشن است و با مساعدت اعضای شورای شهر و استاندار، آینده درخشانی پيش رو خواهد داشت.
وی در خاتمه افزود: امیدواریم سال آینده رتبه گردشگری استان بهبود يافته و خرم‌آباد و لرستان از معبر گردشگری به مقصد گردشگری تغییر يابند.
قابل ذكر است در اين مراسم كه با حضور مادر و برادر شهيد صارمي كه از بروجرد به خرم‌آباد آمده بودند، "علي كوراني‌فر" فرماندار بروجرد و "حسن آذری" رئیس شورای شهر خرم‌آباد نيز به سخنراني پرداختند.
افتتاح پل شهيد صارمي در خرم‌آبادآیین افتتاح پل خبرنگار شهید محمود صارمی خرم‌آباد آیین افتتاح پل خبرنگار شهید محمود صارمی خرم‌آباد آیین افتتاح پل خبرنگار شهید محمود صارمی خرم‌آباد عكس پل شهيد صارمي در خرم‌آباد
خبر و عکس: نرگس حافظی