با حضور شهردار، جمعي از كاركنان شهرداري، اعضاي شوراي اسلامي شهر خرم‌آباد و برخي اعضاي خانواده شهید والامقام سردار رضا رستمی‌مقدم (مدهنی) از شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س)، پروژه طرح پارک‌سوار اسدآبادی خرم‌آباد افتتاح شد.
به گزارش يافته، شهردار خرم‌آباد در مراسم افتتاح طرح پارک‌سوار اسدآبادی اظهار داشت: هزینه احداث این پارک در مجموع 13 میلیارد و 400 میلیون ریال بوده است.
"يحيي عيدي‌بيرانوند" با اشاره به این که هزینه تملک املاک 2 هزار مترمربعی این پارک، 9 میلیارد ریال بوده است، گفت: زیرسازی و آسفالت با هزینه یک میلیارد و 800 میلیون ریالی انجام شده است.
وي هزینه حرید ایستگاه و نرده‌ها را یک میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: مبلغ 50 میلیون ریال بابت رنگ‌آمیزی و خط‌کشی، 150 میلیون ریال برای روشنایی معابر و یک میلیارد و 300 میلیون ریال برای ابنیه هزینه شده است.
شهردار خرم‌آباد هزینه احداث فضای سبز این پارک شامل لوله‌كشي، كاشت چمن و درخت را 50 میلیون ریال بيان كرد و ادامه داد: تابلوهای ترافیکی نیز مبلغ 50 میلیون ریال هزینه برده است.
 در این مراسم توسط "كيومرث منصوري" شهردار منطقه دو از تعدادی از کارکنان شهرداری اين منطقه از جمله حامد سپهوند، سید محمدرضا متقی، داریوش محمدی، سجاد دلفان، شیرزاد بیرانوند، مهدی فولادوند، طوفان نوری، حجت بهرامی و داریوش گرمه‌ای تقدیر شد که هدایا آن‌ها توسط فرزندان شهید مدافع حرم شهید رستمی‌مقدم اهدا گرديد.
قابل ذكر است همزمان با اين پروژه، احداث عمليات ساختمان اداري شهرداري منطقه دو آغاز شد، اين ساختمان در سال 88 کلنگ زده شد، ولی به دلایلي از جمله عدم ثبات مديريت شهري، ساخت اين پروژه متوقف گرديد و اکنون با مساحت 3200 مترمربع در 8 طبقه و با اعتبار 3 ميليارد و 300 ميليون تومان در حال تكميل است.
افتتاح پارک اسدآبادیافتتاح پارک اسدآبادیافتتاح پارک اسدآبادیافتتاح پارک اسدآبادیافتتاح پارک اسدآبادیافتتاح پارک اسدآبادیخبر و عکس: مصطفی باقری