یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شهردار خرم‌آباد گفت: بايد حمایت همه‌جانبه از ورزشکاران صورت گیرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، "یحیی عیدی‌بیرانوند" ظهر امروز در مراسم آیین اختتامیه مسابقات ورزشی جام فجر شهرداری خرم‌آباد که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، رئیس و چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: اشخاصی که موجب افتخار برای استان و کشورمان هستند نباید نادیده گرفته شوند.
وی با بیان این ‌که باید به ورزشکاران توجه ویژه داشته باشیم، ادامه داد: نام‌گذاری معابر و مکان‌های ورزشی کوچک‌ترین کاری است که می‌توان برای این عزیزان انجام داد.
شهردار خرم‌آباد گفت: در محافلی که ورزشکاری حضور دارد باید از وجود او استفاده کرد و از صحبت‌هایش بهره‌مند شویم چون‌که ورزشکاران مایه افتخار هستند.
عیدی‌بیرانوند با بیان این‌که لرستان سرزمین پدیده‌ها و شگفتی‌هاست، تصریح کرد: ما در عید نوروز یک مقدار کوچکی توجه بیشتری به خدمات شهری و ارائه خدمات به میهمانان نوروزی کردیم که موجب شد به هفت شهر گردشگری در کشور تبدیل شویم.
وی همچنین با اشاره به این‌که لرستان پایتخت پل‌های تاریخی در جهان است، افزود: آنچه استعداد و نیاز همانند طبیعت، تاریخ، آب‌وهوا و... را خداوند به ما داده است.
شهردار مرکز لرستان در بخشی از سخنان خود به سفر سفیر فنلاند به خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: زمانی که به همراه ایشان جهت بازدید از پل شاپوری (طاق پل شكسته) رفتیم، کم مانده بود بر سنگ‌های این پل بوسه بزند.
عیدی‌بیرانوند اظهار داشت: سفیر فنلاند به من گفت که از طرف من از مردم خرم‌آباد تشکر کن که چنین مکان‌های تاریخی دارند که به ثبت جهانی هم رسیده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم گل سرسبد کشور باشیم و از وضع بیکاری خارج شویم باید به داشته‌هایمان ارج به نهیم و قدر آن‌ها را بدانیم.
شهردار خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: در سال آینده هفته خرم‌آباد از چهره‌های ورزشی، تاریخی، علمی و کسانی که برای لرستان دلسوزی می‌کنند تقدیر خواهیم کرد.
عیدی‌بیرانوند همچنین گفت: ما از محمدصادق دارایی‌زاده (سازنده پل دارایی‌زاده خرم‌آباد) تقدیر خشک‌ و خالی کردیم که ایشان بعد از تقدیر به ما گفت بعد از 8 سال به خاطر این تقدیر می‌خواهم ساکن خرم‌آباد شوم.
وی افزود: آقای دارایی‌زاده زمانی که خودروی بنز خود را 5 هزار تومان خریداری کرده، 5 میلیون تومان برای ساخت پل دارایی‌زاده هزینه کرده بود. (سال 1355)
قابل ذکر است در پایان این آيين از نفرات و تيم‌هاي برتر این مسابقات تقدیر شد.
شهردار خرم آباد در مراسم تقدیر از ورزشکاران: چیزی نمانده بود سفیر فنلاند پل شکسته را ببوسدشهردار خرم آباد در مراسم تقدیر از ورزشکاران: چیزی نمانده بود سفیر فنلاند پل شکسته را ببوسدشهردار خرم آباد در مراسم تقدیر از ورزشکاران: چیزی نمانده بود سفیر فنلاند پل شکسته را ببوسدشهردار خرم آباد در مراسم تقدیر از ورزشکاران: چیزی نمانده بود سفیر فنلاند پل شکسته را ببوسدخبر و عکس: مصطفی باقری

دیدگاه‌ها  

#1 همدرد 1395-03-10 14:55
فرهنگ قدرشناسی متاسفانه در شهر ما خیلی کم رنگ است ولی تا دلت بخواهد اماده ایراد گرفتن هستیم جا دارد از شهردار محترم خرم اباد بخاطر قدرشناسی از جناب داریی زاده تشکر کنیم و این روند را برای سایر خیرین نیز ادامه دهند چه انانکه در قید حیاتند و چه انانیکه به رحمت ایزدی پیوسته اند.
نقل قول کردن
#2 آرمین 1395-03-10 16:44
کاش همین شهرداری به خیبر کمک کنه،بقیه شهرستان ها شهرداری هاشون تیم دارن مثل شهرداری اردبیل واراک و... اما شهرداری ما یک تیم هم نداره!!
نقل قول کردن
#3 شهروند قدیمی 1395-03-11 08:04
متاسفانه مسئولین ما هیچگاه از دایره الفاظ گامی فراتر نمی نهند. آیا خرم آباد هیچ شخصیت علمی و فرهنگی در طول تاریخ نداشته است که خیابان یا کوچه ای به نامش کنند. اعتماد به نفس اقوام به مفاخرشان است. چگونه باید مردم یک قوم مفاخرشان را بشناسند و به آنان افتخار کنند. همه چیز ما سیاسی شده است حتی نامگذاری اماکن عمومی !!!
نقل قول کردن
#4 کوشکی 1395-03-11 23:06
آقای عیدی بیرانوند بهتره فکری به حال دستمزد کارگران فضای سبز در دست احداث کوی بسیج کنه که این سومین گروه بودن که کار را تعطیل کردن و رفتن در طول دو سال فقط دورش سنگچین شده
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا