یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شهردار خرم‌آباد گفت: 10 هکتار از پروژه بوستان آبشار طلایی تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، "یحیی عیدی بیرانوند" صبح امروز در مراسم آغاز عملیات کاشت فضای سبز در مجموعه ۴۴ هکتاری بوستان آبشار طلایی خرم‌آباد اظهار داشت: این مجموعه در کل 44 هکتار مساحت دارد که از پل دره‌گرم آغاز و تا سرچشمه آبشار به پایان می‌رسد.
وی با بیان این‌که فصل بهار مختص به کاشت فضای سبز و درختکاری است و تصمیم گرفتیم عملیات کاشت فضای سبز این بوستان را آغاز کنیم، افزود: نورپردازی آن‌هم در روزهای آینده انجام می‌شود.
شهردار مرکز لرستان این پروژه را منحصربه‌فرد خطاب کرد و گفت: طرح زیبایی این بوستان که شامل جاده سلامت، کتاب‌خانه، امکانات رفاهی،7 برکه و پل هوایی در وسط پروژه است، آن را منحصربه‌فرد نموده است.
عیدی بیرانوند ابراز امیدواری کرد: قول می‌دهم که 10 هکتار از این پروژه را تا پایان سال به بهره‌برداری برسد و در اختیار مردم قرار گیرد.
وی همچنین خاطرنشان کرد: این مجموعه در کل 2 سال طول می‌کشد که به اتمام برسد.
آغاز عملیات کاشت فضای سبز در مجموعه ۴۴ هکتاری بوستان آبشار طلایی خرم آباد
رییس دوره اول شورای اسلامی شهر خرم‌آباد (1378 تا 1382) گفت: انجام پروژه‌های بزرگ جرئت شهردار را می‌طلبد.
مهندس فیلی"عزت‌الله فيلي"تشریح کرد: در بحث شورای اسلامی و شهرداری 2 عملکرد وجود دارد، نخست: نبودن بودجه و یا اعتبارات و دوم نداشتن جرئت شهردار و هماهنگ نبودن اعضای شورای شهر با یکدیگر که عمده ضرر آن به مردم می‌رسد.
وی در ادامه با بیان این‌که کارهای بزرگی که امروزه در خرم‌آباد آغازشده است جرئت و شهردار قوی می‌خواهد، خاطرنشان کرد: یک شانسی که لرستان آورده است حضور هوشنگ بازوند به‌عنوان استاندار در این استان است که اعضای شورا و مدیریت شهری باید از ظرفیت این شخصیت نهایت استفاده را ببرند.
رییس دوره نخست شورای اسلامی شهر خرم‌آباد یکی از مشکلات استان را در موضوع مدیریت شهری چنین بیان کرد: زمانی که شهردار جدیدی منصوب می‌شود پروژه‌های قبلی را متوقف می‌کند و آن‌ها را ادامه نمی‌دهد.
مهندس فیلی اظهار داشت: آقای عیدی‌بیرانوند از افرادی است که با شهرداری بزرگ‌ شده است و مشکلات شهری را به‌خوبی می‌داند که این هم به‌عنوان یک فرصت است و باید از آن استفاده کرد.

رییس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد نيز در اين مراسم گفت: اتفاقات خوبی در خرم‌آباد افتاده و خواهد افتاد!
حسن آذری رئيس شوراي اسلامي شهر خرم‌آباد"حسن آذری" عنوان کرد: هدف ما این است خرم‌آباد به شهری زیبا تبدیل شود و زیبایی‌اش پایدار بماند.
وی با بیان این مطلب، تشریح کرد: مقدمه این کار ساخت بوستان پل شاپوری و بوستان آبشار طلایی است، بایستی از ظرفیت‌هایی همانند این دو منطقه نهایت استفاده را برد.
 رییس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد همچنین با بیان این‌که در طرح جامع و مطالعه شده، فضای سبز خرم‌آباد 3 متر است و این در صورتی است که میانگین جهانی 9 متر است، افزود: با وجود این که خرم‌آباد 5 متر نسبت به میانگین جهانی فضای سبز کم دارد، با به بهره‌برداری رسیدن این پروژه‌ها به میانگین جهانی نزدیک خواهیم شد.
آذری گفت: 4 پروژه برای بهبود حمل‌ونقل در خرم‌آباد در نظر گرفته‌ شده که تأکید این پروژه‌ها برای بهبود حمل‌ونقل است که مصوبه آن‌ها در شورا انجام‌شده است و تا یک ماه آینده آغاز عملیات اجرایی آن‌ها شروع می‌شود.

مراسم آغاز عملیات کاشت فضای سبز در مجموعه ۴۴ هکتاری بوستان آبشار طلایی خرم آباد
مراسم آغاز عملیات کاشت فضای سبز در مجموعه ۴۴ هکتاری بوستان آبشار طلایی خرم آباد
مراسم آغاز عملیات کاشت فضای سبز در مجموعه ۴۴ هکتاری بوستان آبشار طلایی خرم آباد
مراسم آغاز عملیات کاشت فضای سبز در مجموعه ۴۴ هکتاری بوستان آبشار طلایی خرم آباد
خبر و عکس: مصطفی باقری

دیدگاه‌ها  

#1 بابک 1395-02-05 19:37
سرمایه داران خرم آبادی و همه انانی که دل در گرو پیشرفت رشد و آبادانی شهر و استان و کشور خود دارند باید برای رفاه حال مردم بخشی از سرمایه خود را برای اموری همچون مسجد و مدرسه سازی و نیز ساخت بیمارستان سوانح و سوختگی لرستان ، ساخت موزه بزرگ لرستان که شامل بخشهای پیش از تاریخ (مفرغ)، اسلامی (کتیبه ها و ابزار الات نظامی و ...)، سکه (دوران پیش از اسلام و پس از اسلام)و کتب خطی ، صنایع دستی و نیز تکمیل موزه جنگ و شهدا و ایجاد باشگاهها و سالنها و زیرساختهای ورزشی در محلات محروم اسدآبادی و پشته و گلدشت و نیز ساخت بناهای فرهنگی نظیر سالنهای سینما ، تیاتر ، و فضای هنری فرهنگسرای محلات متناسب با نیاز خرم اباد بعنوان مرکز ثقل آستان هزینه نمایند.

این گسترش زیرساخت و امکانات رفاهی قطعا میتواند زمینه ورود سرمایه گذاران خارجی به استان لرستان برای سرمایه گذاری را تسهیل و میل آنان را برای ماندن و آبادانی استان و شهرها و دهات و روستاهای استان را افزایش دهد.

من به نوبه خود از زحمات عزیزان و مسئولینی که در این راه میکوشند سپاسگذارم.
نقل قول کردن
#2 شهروندخرم ابادی 1395-02-05 19:48
باتشکرازشماسایت محترم یافته به خاطرپیگیری پروزه های عمرانی
نقل قول کردن
#3 شهروندخرم ابادی 1395-02-05 19:51
لطفادرموردبوستا ن شاپوری هم اطلاع رسانی کنید
نقل قول کردن
#4 hasan 1395-02-05 20:15
جا دارد از زحمات شبانه روزی کلیه اعضای شورای اسلامی شهر خرم آباد و شهردار زحمتکش و فرهیخته کمال تشکر و همکاری را بنماییم . انشااله با همدلی و همفکری در خدمت رسانی به مردم شهر خرم آباد موفق باشند .
نقل قول کردن
#5 حمیدت 1395-02-05 20:39
اگر مسئولین میخوان این شهر به مقصد گردشگری تبدیل بشه پس باید کارها روند سریعتری در پیش گیرند ...پیشرفت پارک شاپوری به نظر کُند میاد.
نقل قول کردن
#6 امین 1395-02-06 00:13
انشاله امسال شاهد به بهره برداری هتل صخره ای خرم اباد باشیم
نقل قول کردن
#7 پیامنی 1395-02-06 03:26
استاندار و شهردار ما شدن مسئول فضای سبز این شهر پس بیکاری این همه جوون تحصیلکرده رو کی پاسخ میده؟؟؟؟
نقل قول کردن
#8 م 1395-02-06 09:14
اقای ????از شما بعید بود تحت تاثیر تبلیغات جی ها قرار بگیرید
نقل قول کردن
#9 رضا 1395-02-06 11:24
کامنت به اون خوبی نذاشتين و فقط کامنت های چرب زبانی رو ميذاريد ، بذارید انتقاد ها رو هم ، طرح اون پارک بسیار ساده است و از آب کم استفاده شده و شبیه زمین فوتباله
نقل قول کردن
#10 دوستدار خرم آباد 1395-02-06 11:56
خدایا شکرت
خیلی خوشحالم برا این پروژه خاص و زیبا
مرسی شهردار عزیز
خرم آباد نیازمند مدیران متخصصه
آقای بیرانوند شهردار عزیز و متخصص دوست داریم
نقل قول کردن
#11 ناشناس 1395-02-07 23:23
آقای شهردار اول بره مالکین زمینهایی که همینجوری میخواد تصرف کنه را راضی کند بعد قول بده.مفت نفت زمینهای مردم تصرف میکنند واسه پارک.
نقل قول کردن
#12 بی طرف 1395-02-09 12:49
خداوند نگهدار تمام مسئولین زحمت کش باشه مااهالی منطقه سپاس گذاریم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا