یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در اولین ساعات سال نو، جمعی از هنرمندان، اهالی رسانه و مردم قدرشناس خرم‌آباد خود را به سرای سالمندان صدیق رساندند و سال جدید را در کنار سالمندان آغاز كردند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، دقایقی پس از تحویل سال 1395 هجری شمسی، جمعی از هنرمندان، فرهیختگان و مردم نیک‌اندیش خرم‌آباد، به‌رسم چند سال اخیر و با هدف ترویج فرهنگ تکریم بزرگ‌ترها، در جمع صمیمی سالخوردگان سرای سالمندان صدیق خرم‌آباد حاضر شدند و با دلجویی از آن‌ها، فرا رسیدن سال نو را با اهدای گل و شیرینی تبریک گفتند.
حضور این فرهیختگان در کنار پیران سال‌خورده، حاوی این پیام بود که سالمندان ستون انکارناپذیر جامعه و خانواده‌اند و حفظ حرمت و ارزشمندی این ستون‌های استوار، ضامن سلامت خانواده و جامعه است؛ لذا این حریم‌ها هرگز نباید شكسته شوند.
این فرهیختگان با جان‌ودل آمدند تا سفارش دین را جامع عمل بپوشانند و بر اساس سفارش خدای متعال در آیه 23 سوره اسرا رفتار کنند که می‌فرماید: "جز او را نپرستید و بر پدر و مادر نیکویی کنید، اگر یکی از آنان یا هر دو به سنین کهولت و سال‌خوردگی رسیدند، زنهار کلمه‌ای که رنجیده‌خاطر شوند، نگویید و کمترین آزار به آنان نرسانید و با آن‌ها با اکرام و احترام سخن بگویید".
امروز همه ‌کسانی که در جمع سالمندان حاضر بودند؛ حال خوشی داشتند و این حال خوش را مدیون همت والایشان برای حضور در چنین جمعی و همچنین هماهنگی‌های مرد فرهنگی و عضو شورای اسلامی شهر " فرشاد سیفی" بودند که در برنامه‌ریزی این مراسم سنگ تمام گذاشت.
 عوامل برگزاری برنامه هم عاشقانه آمدند؛ از "حمید نوروزی" هنرمند لرستانی که کار اجرای برنامه را به عهده داشت تا سرپرست گروه نمایشی "سی‌قاف" سید نوری موسوی که با تمام وجود برای شادمانی سالمندان تلاش کردند و غنچه‌های لبخند بر لب‌های آن‌ها نشاندند و لحظات شاد و به یادماندنی را برای خود و سالمندان‌ به یادگار گذاشتند.
اجرای زیبای موسیقی نیز شوقی وصف‌ناشدنی در سالمندان ایجاد کرد و مرور ترانه‌های پرخاطره لری با نوازندگی "فرشاد سیفی" و "بایک پیمانی" با صدای دل‌نشین خوانندگان لرستان امیررحمان خسروی، مراد بداق، بردیا مهرآرا، شهرام فرهمند و مرتضی خدادادی از برنامه‌های خوب این روز بود.
اجرای موسیقی توسط گروهی از آینده‌سازان موسیقی لرستان شامل سعید بازپرواز (دف)، محمدمهدی پیمانی (تنبک)، سجاد فربد (تنبک)، سامان میرزایی (تمپو)، ایمان علایی (کمانچه)، شاهرخ پیمانی (سرنا)، امیر صحرایی (خواننده) نیز از زیبایی‌های این مراسم بود.
در پایان جا دارد یک خسته نباشید به کارکنان موسسه خیریه صدیق گفت؛ کسانی که با دلسوزی تمام، تلاش می‌کنند تا کوتاهی‌ خواسته یا ناخواسته دیگران را جبران کنند و شرایط خوبی برای ادامه زندگی سالمندان فراهم کنند.
امید که برنامه‌های این‌چنینی برای حضور در کنار سالمندان ادامه داشته باشد و همچون سال‌های گذشته و در مناسبت‌های مختلف در کنار این عزیزان باشیم.
قابل ذکر است که "اسدالله حیدری” مدیرکل بهزیستی استان لرستان، "گودرز جهانی" معاون فرهنگی و معاون اداری مالی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، "رضا بردبار" قائم‌مقام شهردار و معاون اداری و مالی شهرداری خرم‌آباد به همراه بسیاری از فرهیختگان شهر، دعوت برای حضور در جمع سالمندان را لبیک گفتند و خاضعانه در مراسم شرکت کردند، اشخاصی چون: روح‌الله امامی، عابد بابک بهاروند، بابک پیمانی، سید سجاد موسوی، مجتبی رومانی، نوید بهرامی، محمد شمس، امین نظری، فاطمه عمران، مریم تیموری، شهرام کاظمی، شهرام فرهمند، امیررحمان خسروی، سید نوری موسوی (ممجو)، مهرداد سوری، عباس ملکی، محمود کوماس‌جودکی، جابر امرایی، رضا عصمتی، محمد‌امین حجتی، سامان اعتباری، شاهرخ پیمانی، جمال سیف، علی صارمیان، جعفر نظری، کامبیز ملکی، سجاد بازپرواز، فاطمه پناهی، نرگس حافظی، منصور احمدی، فرزانه هداوند، مراد بداق، بردیا مهرآرا، مرتضی خدادادی، شهرام فرهمند، زهرا فروغی، مازیار فرجی، فائزه خوانساری، سجاد فربد، محمدمهدی پيماني، سعید بازپرواز، سامان میرزایی، ایمان علایی، شاهرخ پیمانی، امیر صحرایی و ...
دیدار نوروزی فرهیختگان لرستان با سالمندان در روز اول عید+ تصاویردیدار نوروزی فرهیختگان لرستان با سالمندان در روز اول عید+ تصاویردیدار نوروزی فرهیختگان لرستان با سالمندان در روز اول عید+ تصاویردیدار نوروزی فرهیختگان لرستان با سالمندان در روز اول عید+ تصاویردیدار نوروزی فرهیختگان لرستان با سالمندان در روز اول عید+ تصاویردیدار نوروزی فرهیختگان لرستان با سالمندان در روز اول عید+ تصاویردیدار نوروزی فرهیختگان لرستان با سالمندان در روز اول عید+ تصاویر

توضیح: به منظور حفظ حرمت سالمندان عزيز، از انتشار تصاویر آن‌ها خودداری شد


خبر: عبدالرضا قاسمی

دیدگاه‌ها  

#1 خرم آباد 1395-01-01 15:50
سلام . سپاس از همت والای فرهیختگان شهر
سپاس از همت یافته برای حضور و تهیه گزارش از چنین اقدامی

بی شک نام نیکی که یافته بر جای گذاشته؛ حاصل مردمی بدون مردانش است
قلمتان استوار
نقل قول کردن
#2 ایوب زمردی از الشتر 1395-01-03 09:55
درود خدا بربزرگ مردان سرزمینم لرستان
عزیز بویژه کار قشنگ جناب فرشاد سیفی
عزیز ودوستان گرامیشان
نقل قول کردن
#3 علي 1395-01-09 15:19
سلام يافته درد اشنا. ...عرضي دارم من مددجوي نوراباد ي از دست كاروبار ناعادلانه بهزيستي نوراباد به تنگ امديم
به كجا ببريم شكايت لطفا مسؤولين رسيدگي بفرماييد اقاي حيدريان مدير كل محترم بهزيستي
__________________________
يافته: سلام
با روابط عمومي بهزيستي استان به شماره تلفن 33223677 تماس بگيريد
يا با بازرسي اداره كل بهزيستي تماس بگيريد تا پيگير مشكل شما و در صورت لزوم انتقال آن به مدير كل شوند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا