یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عصر يك‌شنبه يازدهم بهمن‌ماه در آستانه فرا رسيدن سي و هفتمين بهار انقلاب اسلامي، مراسم نمادين پاك‌سازي معابر شهر خرم‌آباد با حضور شهردار، اعضاي شوراي شهر، انجمن‌هاي محيط زيست، نيروهاي تنظيف 3 منطقه شهرداري خرم‌آباد و اصحاب رسانه آغاز شد.
به گزارش پايگاه خبري يافته، شهردار خرم‌آباد در اين مراسم كه در ميدان امام خميني(ره) برگزار شد، گفت:  هر چقدر هم نيروي تنظيف شهر زياد باشد، تا زماني كه مردم مشاركت در اين خصوص نداشته باشند، محال است بتوان بر مشكلات شهر فائق آمد و اين مهم تنها با اراده و مشلركت مردم ميسر است.
"يحيي عيدي‌بيرانوند" با بيان اين كه امسال 250 نيروي تنظيف جديد به مجموعه همكاران ما در حوزه خدمات شهري اضافه شده است، افزود: اگر اين تعداد به هزار نفر هم برسد همان طور كه گفتم تا مردم در اين خصوص مشاركت نكنند، نمي‌توان بر مشكلات سر راه اين كار غلبه كرد.
 بسيج عمومي براي پاک‌سازی معابر خرم‌آباد آغاز شد + تصاوير
بسيج عمومي براي پاک‌سازی معابر خرم‌آباد آغاز شد + تصاوير
وي با اشاره به خريد 18 دستگاه ماشين ويژه تنظيف به ارزش 4 ميليارد تومان، بيان داشت: مردم بايد با پرداخت به موقع عوارض شهرداري را ياري دهند كه ياري كردن نيز فرهنگ خاص خود را مي‌طلبد و تا توسعه يافته نباشيم نمي‌توانيم مشاركت موثر داشته باشيم.
شهردار در بخش ديگري از سخنان خود به نيروهاي تنظيف شهرداري قول مساعد داد كه تا پايان سال نسبت به پرداخت 3 ماه حقوق معوقه آن‌ها اقدام لازم را صورت دهد.
عيدي وعده داد كه از سال آينده با اين نيروها قراردادهاي جديدي بسته مي‌شود تا حقوق آن‌ها به جاي اين كه از طريق پيمانكار در اختيارشان قرار گيرد، مستقيماً به حساب‌ آن‌ها واريز و سهم بيمه‌شان نيز منظور گردد.
عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد نيز همچون شهردار در اين مراسم بر لزوم مشارکت شهروندان براي پاک‌سازی معابر و خيابان‌هاي شهر تاکید کرد.
"رضا بیرانوند" با اشاره به شعار "شهر خوب را شهروندان خوب می‌سازند" اظهار داشت: مردم هم باید با پرداخت به موقع عوارض به شهرداري به شهرداری، کمک کنند تا از مشکلات شهر کاسته شود.
وي اقدام ناپسند دیوارنویسی را باعث مخدوش كردن چهره‌ي شهر ذكر كرد و گفت: شهرداری بايد كار متخلفان در اين زمينه را پي‌گيري كند تا با آنان برخورد شود.
 
در ادامه برنامه پاک‌سازی نمادين معابر شهر با حضور شهردار و چند نفر از اعضای شورای اسلامی شهر از جمله علي جهان‌آرا و رضا بيرانوند با پوشيدن لباس پاك‌باني از میدان امام تا ميدان 22 بهمن (كيو) آغاز شد.
نكته جالب توجه در اين مراسم حضور اعضاي سازمان‌هاي مردم‌نهاد و نيز نيروهاي برخي نهادهاي ديگر همچون محيط زيست بود كه در كنار نيروهاي شهرداري و برخي اصحاب رسانه در اين اقدام نمادين مشاركت نمودند.
 
رضا جایدری/ خرم‌آباد

دیدگاه‌ها  

#1 لطیفی 1394-11-11 16:47
با سلام . از حرکت نمادین و مردمی شهردار محبوب و پرتلاش بی نهایت سپاسگزارم . شهر توسعه یافته نیازمند مسئول خوب و شهروند خوب است . موفق باشید.
نقل قول کردن
#2 عبدالهی 1394-11-12 08:48
خوبه یه دوربین مخفی کناررودخانه نصب کنن واون همشهریایی که شبانه اشغال خونشونو میریزن تو رودخونه به همه معرفی کنن
نقل قول کردن
#3 ستاری 1394-11-17 09:36
250 نفر چه موقع استخدام کردن !!! کسی خبر دار نشد
_________________________
يافته: سلام
كار تنظيف مناطق يك و سه به شركت خصوصي واگذار شده و براي منطقه يك اين شركت (الماس رنگين برنا) امسال 250 نفر استخدام كرده
اما تنظيف منطقه 2 و مركز شهر هنوز بر عهده نيروهاي شهرداري است
نقل قول کردن
#4 شهروند 1394-11-17 09:39
با سلام
متولی و مدیر مستقیم بخش تنظیف شهر معاون خدمات شهریه.ولی متاسفانه حضور ایشان کمرنگ !!؟؟ چه عرض کنم ...
نقل قول کردن
#5 شهروند 1394-11-17 09:46
معاون خدمات شهری رییس هیات مدیره خیلی از سازمانها از جمله پایانه ها ، آرامستان ، تاکسیرانی ، اتوبوسرانی ، میادین ، فضای سبز و ... هست
نقل قول کردن
#6 شهروند 1394-11-18 09:16
لطفا معاون خدمات شهری فکری هم به حال سد معبر بکنند.البته نه اینکه راحت ترین راه و اونم جمع آوری و برخورد خشن ، بلکه مدیریت اون.به این معنی که فضایی رو در اختیار اونها قرار بدهند و ساماندهی کنند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا