یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جمعی از وبلاگ‌نویسان و قلم ‌به دستان لر زبان کشور در معیت موسس خانه سالمندان صديق و اعضاء هیأت رييسه اين موسسه از مرکز نگه‌داری سالمندان لرستاني بازدید نمودند.

به گزارش يافته، این برنامه که به همت وبلاگ‌نویسان خرم‌آبادی ترتیب داده شده بود از ساعت 10 صبح شروع و تا ساعت 13 ادامه یافت.  دیدار با  سالمندان و دلجويي از آن‌ها، اجرای برنامه‌های نمایشی‌، شعر‌خوانی و سخن‌رانی مسوولان مؤسسه از برنامه‌های این مراسم بود.

پس بازديد از سالمندان در اتاق‌هاي اسكان مؤسسه، مراسم جشني در حياط مؤسسه سالمندان صديق خرم‌آباد برگزار شد. در ابتدا گروه قاصدک خرم‌آباد به سرپرستی عزت درگاهی با اجرای برنامه‌های متنوع نمایشی همراه با مسيقي، لحظات شادی را برای سالمندان و حاظران رقم زدند.

در ادامه هوشنگ رئوف – شاعر لرستاني- با بیان سخنانی در زمينه‌ي رعايت حرمت سالمندان "شعر پیرسالی" خود را تقدیم آنها کرد و به سخن‌راني پرداخت.

رئوف در قسمتی از سخنانش گفت: ما و شما خردک‌نهالی بودیم که جوانی را طی کردیم‌؛ به میان‌سالی رسیدیم تا این‌گونه درختی سایه‌گستر شدیم. ما امروز خدمت شما پدران و مادران رسیدیم تا از تجربیات خوب‌تان بیاموزیم‌. آماده‌ایم تا درس دوستی و محبت به هم‌نوع را از شما بیاموزیم‌؛ چون شما عزیزان در یک مجموعه‌، در یک فضا و با هم زندگی را سر می‌کنید و در شادی و تنهایی با هم شریک، یار و غم‌خوار هستید .

در ادامه رئیس هیأت امناي خانه سالمندان صدیق به سابقه تاسیس این مرکز اشاره كرد و با انتقاد از بزرگان شهر، خواستار مشارکت آنها در کارهای خیر و کمک به درماندگان شد.

محمدحسن خشنود یادآور شد: بیش‌ترین کمک به این مرکز از طرف خانواده‌های متوسط و ضعیف و متمولان خاموش مانده‌اند!

سپس موسس خانه سالمندان صديق در بخشی از سخنانش به بیان کارهای انجام شده طی سالیان گذشته اشاره كرد.

محمدکاظم صدیق اظهار داشت: موانع و مشکلات بسياري پيش روي اين مؤسسه خيريه قرار دارد كه اداره اين مجموعه را به تنهايي و بدون كمك ديگران دشوار مي‌كند.

وي اظهار اميدواري كرد با کمک‌های دیگران گام‌های اساسی‌تری در سطح استان برداشته شود.

صديق یکی از برنامه‌های آتی مؤسسه را احداث یک سالن ورزشي برای دانش‌آموزان استثنايي و معلولان شهرستان کوهدشت اعلام کرد .

صادق علی‌پناه از از خادمان موسسه صدیق نیزی در بخش دیگری از برنامه به بیان کارهای نیک  این موسسه در سطح تهران پرداخت و اظهار امیدواری کرد اقدامات بیش‌تری ظرف سال‌های آینده در سطح کشور از طریق این موسسه صورت پذيرد.

شايان ذكر است این برنامه برای دومین سال پیاپی با همت وبلاگ‌نویسان خرم‌آبادی انجام گرفت و قرار است هر سال با حضور وبلاگ‌نویسان صورت پذیرد.

گزارش: عبدالرضا قاسمي/ يافته

گزارش تصويري: وبلاگ‌نويسان لرستاني يك روز به ياد ماندني در سراي سالمندان رقم زدند

گزارش تصويري: وبلاگ‌نويسان لرستاني يك روز به ياد ماندني در سراي سالمندان رقم زدند

گزارش تصويري: وبلاگ‌نويسان لرستاني يك روز به ياد ماندني در سراي سالمندان رقم زدند

عكاس: اميررضا قاسمي

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا