یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

راهپيمايي باشکوه 22 بهمن در خرم‌آباد با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان برگزار گرديد.
به گزارش پایگاه خبری يافته، راهپيمايان صبح امروز از ساعت 9 صبح و از طريق مسيرهاي از پيش تعيين شده به سمت ميدان بزرگ 22 بهمن اين شهر با سر دادن شعارهايي بر عليه عوامل اسكتبار جهاني حركت كردند.
پس از تجمع راهپيمايان كه شمار آن‌ها به بيش از ده‌ها هزار نفر مي‌رسيد، رئیس سازمان حج و زیارت کشور براي حضار به سخنراني پرداخت.
"سعید اوحدی" گفت: مردم فهیم لرستان همواره در صحنه بوده‎ و هستند و خود را به انقلاب ثابت کرده‎اند.
وی افزود: حماسه شهدا در مذاکرات هسته‎ای باعث شد که دنیا مقابل ایران سر تعظیم فرود آورد و یک‌بار دیگر انقلاب و عزت ایران به همگان ثابت شود
رئیس سازمان حج و زیارت کشور با اشاره به اینکه شعار محوری انقلاب «همچنان مرگ بر آمریکا» است افزود: همواره این شعار نماد استکبارستیزی انقلاب است.
اوحدی با بیان این که امروز کشور در تولید علم رتبه 15 و رتبه اول نرخ رشد تولید علمی در جهان را دارد گفت: ایران جزو معدود کشورهایی است که در تولید موشک و ماهواره‎برها به موفقیت‎های بزرگی دست یافته‎ است.
رئیس سازمان حج و زیارت یادآور شد: امروز بیعت دوباره مردم را با آرمان‎های انقلاب شاهدیم و یک‌بار دیگر بزرگ‌ترین جشن انقلاب رقم خورد.
وی با اشاره به سرمایه‎گذاری 3 هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در لرستان گفت: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد رشد و توسعه در این استان باشیم.
اوحدی به نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در هفتم اسفندماه امسال اشاره کرد و افزود: شما مردم همیشه در صحنه یک‌بار دیگر با حضور خود در انتخابات اراده قوی خود را در بیعت با رهبری نشان خواهید داد.
حواشی مراسم:
* اجرای سرود توسط  1357 دانش‌آموز دختر آموزش و پرورش در این مراسم طنین‌انداز آوای‌های انقلابی بود.
* نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد، استاندار لرستان و معاونین، دانش آموزان، دانشجویان، بازاریان، ورزشکاران، اصناف، عشایر، مسئولان دستگاه‌های مختلف اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی و آحاد مختلف مردم امروز با حضور خود در صحنه افتخاری دیگر بر تاریخ غیرت و ولایتمداری لرستان و لرستانی افزودند.
* راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال رنگ و بومی تبلیغات انتخاباتی کاندیداها را داشت و هر کدام از آن‌ها با در دست داشتن پرچم‌های رنگی خاصی اقدام به تبلیغات غیرمجاز کردند.
* قابل ذکر است بارش باران در اکثر شهرهای استان نيز مانع از حضور پرشور مردم در این راهپیمایی نشد.
عكس‌هاي "امير  علي‌پناهي" و "مصطفي  باقري" از اين مراسم:
راهپيمايي باشکوه 22 بهمن در خرم‌آباد برگزار شد + گزارش تصويري زيباگزارش تصويري: راهپيمايي باشگوه 22 بهمن در خرم‌آباد برگزار شد
سردار قنبري فرمانده انتظامي لرستان






سردار كشكولي فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان و سردار توكلي جانشين وي

اجراي سرود 1357 نفره توسط دختران دانش‌آموز لرستاني

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا