یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

گزارش تصويري: کلنگ‌زني مسجد و بوستان آیت‌الله کمالوند خرم‌آباد با حضور استاندار لرستان، شهردار خرم‌آباد، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی لرستان و شماري دیگر از مسوولان لرستان و خرم‌آباد، کلنگ مسجد و بوستان آیت‌الله کمالوند خرم‌آباد بر زمین زده شد.

به گزارش يافته به نقل از روابط عمومي شهرداري خرم‌آباد، در این مراسم كه با حضور استاندار برگزار شد، شهردار خرم‌‌آباد با بیان این که این بوستان و مسجد با مساحتی بالغ بر 18 هزار متر مربع در ورودی شهرستان خرم‌آباد از سمت بروجرد احداث می‌شوند، اظهار داشت: از این تعداد 160 متر مربع زیربنای مسجد آیت‌الله کمالوند است که در 2 فاز بانوان و آقایان ساخته می‌شود.

"محمد مهرابی" ضمن تقدیر و تشکر از استاندار لرستان به خاطر همكاري در اين زمينه خاطرنشان کرد: بازوند از روزی که به عنوان استاندار انتخاب شده است، توجه ویژه‌‎ای به سامان‌دهی شهرستان‌‌‎ها به ویژه خرم‌آباد دارد.

وي با اشاره به این که پس از گذشت 34 سال از انقلاب اسلامی، ورودی‌های شهرستان خرم‌آباد سامان‌دهی نشده است، عنوان کرد: ورودی شمال شهر خرم‌آباد یکی دیگر از برنامه‌‎های شهرداری خرم‌آباد است که به زودی سامان‌دهی می‌شوند.

مهرابي افزود: بالغ بر 250 میلیون تومان اعتبار برای ساخت بوستان و مسجد آیت‌الله کمالوند در خرم‌آباد در نظر گرفته شده است.

گزارش تصويري: كلنگ‌زني بوستان و مسجد آيت‌الله كمالوند خرم‌آباد - يافته

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا