یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مراسم معارفه استاندار جدید لرستان با حضور "عبدالرضا رحمانی‌فضلی" وزیر کشور در خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش يافته، مراسم تودیع و معارفه استاندار لرستان عصر روز شنبه ششم مهرماه با حضور وزير كشور در سالن همايش‌هاي اداره كل جهاد كشاورزي لرستان برگزار شد.

در این مراسم "هوشنگ بازوند" که با تصویب هیأت دولت به عنوان استاندار لرستان منصوب شده بود، معارفه شد و "حبیب‌الله دهمرده" استاندار سابق لرستان از این سمت تودیع گرديد.

وزير كشور در اين مراسم با اشاره به بازگشت امید، پویایی، اعتماد، اطمینان و کاهش کینه‌توزی‌ها و بهانه‌جویی ها در کشور پس از انتخاب روحانی به عنوان رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: با انتخاب روحانی مردم مطمئن هستند که دیگر تمسخر، ریشخند، توهین، جسارت، تهدید و بهانه‌جویی نسبت به کسی نمی‌شود.

وزیر کشور با بیان این که شاهد ایجاد ثبات اقتصادی در کشور هستیم افزود: در حوزه بین‌الملل نیز پیام‌ها و نگاه‌های جدیدی نسبت به ایران شکل گرفته است؛ این در حالی است که در این حوزه اقدام عملی در خصوص اصول و فروع مطرح نکرده‌ایم اما از آن‌جا که بیانات رئیس‌جمهور در چارچوب منطق و استدلال‌های قانونی بوده این روند شکل گرفته است.

"عبدالرضا رحماني‌فضلي" خاطرنشان کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته 80 درصد از موضوعات چالش برانگیز در رسانه‌ها کاهش یافته است چون پس از انتخابات بهانه‌جویی‌ها و کینه‌توزی‌ها کنار رفته‌اند و رئیس‌جمهور با امید، پویایی و اعتماد با مردم صحبت می‌کنند.

وي در ادامه بيان داشت: مدیرانی که با گفتمان دولت همراهی نمی‌کنند عزل می‌شوند؛ 2 شاخص عقل و قانون مبنای حرکت اعتدال هستند. اعتدال یک امر پسندیده و یک طریقت است و همه باید آن را مبنای کار خود قرار دهند و در تمام حوزه‌ها رعایت شود.

رحمانی‌فضلی با بیان این که از افراط لطمه خورده‌ایم تصریح کرد: افراطی‌گری و تندروی هیچ مأنوسیتی با عقل ندارد و تندروی‌های کاذب هم دال بر افراطی‌گری است و این انسان را از مسیر عقل خارج و بدون در نظر گرفتن منافع عمومی به ما ضربه وارد می‌کند.

وی با بیان این که بهتر است که برای پیشبرد برنامه‌ها با عقل جمعی حرکت کنیم و از انسان های عاقل، خیرخواه، اندیشمند و دلسوز استفاده کنیم افزود: توصیه من به استاندار جدید لرستان این است که ارزیابی دقیقی نسبت به مدیران داشته باشد و اگر مدیری با گفتمان دولت همراهی نمی کند را تغییر دهد و اگر کسانی متعهد و باتجربه هستند از تجربیات آنها استفاده شود.

وزیر کشور با تاکید بر این که در حوزه تولید، بهره‌وری و صرفه‌جویی باید دست به اقدامات اساسی بزنیم خاطرنشان کرد: در حالی که سه درصد از رشد اقتصادی 8 درصدی کشور را می‌بایست با بهره‌وری محقق کنیم اما متاسفانه در برخی جاها رشد منفی هم داشته‌ایم.

رحمانی‌فضلی با بیان این که اگر 20 درصد صرفه‌جویی کنیم هیچ مشکلی در کشور به وجود نمی‌آید یادآور شد: در حوزه تولید باید تمام ظرفیت‌های کشور و استان‌ها را به کار بگیریم چرا که با وجود تحریم‌ها، رشد 8 درصدی اقتصاد محال است.

وي تصریح کرد: در شرایط فعلی کشور مجبوریم که استان‌ها را وارد یک فضای رقابتی فشرده کنیم و تخصصیص بودجه‌ها را بر اساس رقابت استان‌ها اختصاص دهیم؛ در واقع مسابقه خیرات راه بیاندازیم.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به استاندار جدید لرستان گفت: شما وام‌دار هیچ حزب، گروه و حتی نمایندگان مجلس و خود من نیستید؛ بنابراین تنها می‌بایست به خاطر رضای خدا به مردم خدمت کنید.

رحمانی‌فضلی ادامه داد: استاندار سابق لرستان(دهمرده) را از زمانی که در صدا‌و‌سیما و دیوان محاسبات حضور داشته‌ام می‌شناسم و از منظر زمان مسوولیتم در دیوان محاسبات باید بگویم که ایشان جزء مدیران بی‌تخلف و دارای انضباط مالی بود و امیدوارم که نظام در بخش‌های دیگر از ظرفیت وي در نظام جمهوري اسلامي ايران استفاده شود، البته خود من مشتری ایشان هستم!

گزارش تصويري: استاندار جدید لرستان معرفی شد/ وزير كشور: مديراني كه اعتدال نداشته باشند، عزل مي‌شوند

گزارش تصويري: استاندار جدید لرستان معرفی شد/ وزير كشور: مديراني كه اعتدال نداشته باشند، عزل مي‌شوند

گزارش تصويري: استاندار جدید لرستان معرفی شد/ وزير كشور: مديراني كه اعتدال نداشته باشند، عزل مي‌شوند

گزارش تصويري: استاندار جدید لرستان معرفی شد/ وزير كشور: مديراني كه اعتدال نداشته باشند، عزل مي‌شوند

رضا جایدری/ خرم‌آباد

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا