یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

ساختمان اداره کل امور مالیاتی به بهره‌برداری رسید.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین "سید محمود علوی"، "هوشنگ بازوند"استاندار لرستان، ساختمان اداره کل امور مالیاتی لرستان افتتاح شد.
مدیرکل امور مالیاتی لرستان در این مراسم گفت: تجمیع خدمات در ساختمان جدید صورت می‌گیرد.
محمدرضا محمدی افزود: پروژه ساختمان اداره کل امور مالیاتی لرستان از سال 87 کلید خورد ولی متأسفانه تا سال 93 پیشرفت فیزیکی کمتر از 20 درصد داشت.
وی با بیان این که بودجه این پروژه استانی بود، خاطرنشان ساخت: حدود 1 میلیارد و 900 میلیون تومان اعتبار این پروژه بود اما با تزریق بودجه ملی توانستیم از سال 93 عملیات اجرایی را تسریع دهیم و نهایتاً آن را امروز افتتاح کنیم.
مدیرکل امور مالیاتی لرستان با بیان این که همکاران ما قبلاً در ساختمان استیجاری به مردم خدمت می‌کردند، اظهار کرد: با افتتاح این ساختمان هیات های حل اختلاف مالیاتی، وصول و اجرا در این اداره مستقر می‌شود.
 






خبر و عکس: مصطفی باقری/ یافته

دیدگاه‌ها  

#1 همشهری 1396-06-09 13:58
خیر مقدم خدمت آقای علوی به سرزمین فقر و بیکاری


آقای علوی عاجزانه تقاضا داریم فقر و بدختی مردم لرستان رو به شخص شخیص رئیس جمهور و دیگر مسئولین کشور برسانی تا فکری به حال این استان بکنن


:eek:
نقل قول کردن
#2 خرم ابادی 1396-06-09 22:43
اخبار رااز صدا وسیما پیگیری می کردم در هفته دولت در بسیاری از استانها طرحهای مهم اقتصادی را افتتاح ولی در استان ما یک ساختمان اداری را.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا