یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سردار لرستانی از پروژه‌های بزرگ عمرانی قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) استان بازدید کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، امروز سرتیپ پاسدار "عباد الله عبدالهی " فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) به همراه مدیران موسسه‌های وابسته از پروژه سد تاج امیر نورآباد، آزادراه خرم‌آباد- اراک و راه‌آهن لرستان بازدید نمود.
این بازدیدها که حدود 9 ساعت به طول انجامید، میزان درصد پیشرفت این پروژه‌ها موردبررسی میدانی قرار گرفت.
فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) در بازدید از پروژه سد تاج امیر با بیان این که پیگیری مسوولان استان جهت دریافت اعتبار برای پروژه سد تاج امیر بسیار ضعیف است، خاطرنشان ساخت: زمانی که یک مدیر سمتی را قبول می‌کند بایستی پیگیر پیشروی امورات باشد.
سردار عبادالله عبدالهی با بیان این که از آغاز پروژه تاکنون تمامی هزینه‌ها را قرارگاه پرداخت کرده است، افزود: متأسفانه هیچ‌کسی پیدا نمی‌شود که پیگیر دریافت اعتبار برای این پروژه باشد.
وی تصریح کرد: این‌گونه که نمی‌شود، هم هزینه صرف کنیم و هم حرف بشنویم و اعتباری هم دریافت نکنیم.
فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) با اشاره پیشرفت فیزیکی 30 درصدی این پروژه طی یک سال، اظهار داشت: زمانی که پروژه مذکور به مرحله خاک‌ریزی برسد، سرعت انجام کار، چند برابر می‌شود.
سردار عبدالهی در بحث سد معشوره که سالیان سال، توقف شده است، اظهار کرد: قرارگاه خاتم همچنان در حال صرف هزینه است و اگر این روند ادامه داشته باشد پروژه تعطیل خواهد شد.
وی تلنگر زد: از مسوولین استان انتظار پیگیری داریم که علت متوقف نمودن پروژه را مشخص کنند.
فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) بیان داشت: این پروژه کلاف سردرگمی دارد و ازنظر مالی هم چند اعتباری برای آن در نظر گرفته نشده است.
سردار عبدالهی با بیان این که در دولت دهم قول داده شد پروژه سد معشوره سرعت بگیرد، افزود: در دولت یازدهم نیز ریاست‌جمهور و مسؤولین ذی‌ربط قول‌های مساعدی دادند ولی متأسفانه هیچ قولی عملی نشده است.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) گفت: پروژه آزادراه خرم‌آباد – اراک پیشرفت 60 درصدی دارد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، سردار عبادالله عبدالهی در بازدید از پروژه آزادراه خرم‌آباد-اراک که عصر امروز صورت گرفت، اظهار داشت: این پروژه سنگین است و ازلحاظ زمین پر صعوبت است به‌طوری‌که ساختار زمین در هر مرحله ریزش دارد.
وی ترکیب این پروژه را ترانشِ های با ارتفاع بالا، تونل، پل‌های بزرگ در دره‌ها عنوان کرد و گفت: در بازدید از این پروژه، رضایت از کار داشتم اما انتظار دارم پیشرفت باید بیشتر از این باشد.
فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) با بیان این مطلب، خاطرنشان کرد: پیشرفت و بهتر بودن مستلزم همراهی و همکاری همه است.
سردار عبدالهی اظهار داشت: پروژه در بحث منابع مالی مشکلات زیادی دارد که بایستی در وزارت راه و شهرسازی حل‌وفصل شود که بتوانیم این پروژه عظیم که اهمیت ویژه‌ای در بحث مسائل زیست‌محیطی، سوخت و امنیت مسافران در تصادفات جاده‌ای دارد را به اتمام برسانیم.
وی همچنین گفت: قطعه‌ای که از سمت خرم‌آباد به بروجرد از میانکوه‌های سر به فلک کشیده عبور می‌کند که مسیر سختی است، 32 کیلومتر مسیر را کاهش می‌دهد و جاده را ایمن می‌کند.
فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) عنوان کرد: پیشرفت پروژه در حدود 60 درصد است و تلاش ما این است، پیشرفت را بیشتر کنیم.






 
خبر و عکس: مصطفی باقری/ یافته

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1396-04-22 18:30
چرا درصد پیشرفت راه اهن را اعلام نمی کنید ؟
نقل قول کردن
#2 علی 1396-04-22 19:38
راه آهن خرم آباد یعنی اشتغال چند صد نفری براب جوانان بیکار این شهر مظلوم جناب سردار عزیزدلهاو چهره های پژمرده جوانان خرم آباد ولرستان به نظاره گر یاری دهنده ای هستند فقر وبیکاری و بزهکاری در میان این جوانان بیداد میکنند اکثر این جوانان با دست رنج پدران ومادرانشان تحصیلات دانشگاهی را گذرانده اما در هرارگان دولتی وخصوصی جویای کار میباشند اما امان از نبود یاری گری .لرستان منتظر نگاهی وفکری نو است مطالبه گری حق وحقوق پایمال شده مان از اصول ما جوانان لرستان است .وسربرزی خورماوه.
نقل قول کردن
#3 موسوی 1396-04-22 19:50
مسؤلان ارشد استان خصوصأ استاندار لرستان به طور جدی پیگیر ساخت و تکمیل راه آهن دورود _ خرم آباد _ پلدختر _ اندیمشک باشند. پایه پیشرفت هر منطقه راه آهن است. ساخت این راه آهن شهرهای لرستان را از بن بست ارتباطی خارج میکند و باعث میشود گمرکات استان رونق بگیرند و سرمایه گذاران به استان بیایند. همچنین آزاد راه اراک _ بروجرد _ خرم آباد فاصله استان لرستان را با پایتخت کمتر و کوتاه تر میکند. امیدوارم مدیران ارشد استان بدنبال تکمیل زیر ساخت ها باشند
نقل قول کردن
#4 فرهادی 1396-04-22 19:51
به نقل از اکبر-ظ:
چرا درصد پیشرفت راه اهن را اعلام نمی کنید ؟

همچنین درصد پیشرفت سدهای زیبا محمد _ مخملکوه و بختیاری را هم اعلام کنند که پس از هشت سال از کلنگ زنی در چه مرحله ای از ساخت قرار دارند
نقل قول کردن
#5 کوکلا 1396-04-22 21:02
الان این مطرح است ما چه نازی به اتوبان خرم آباد اراک داریم مگر الان ما برای رفتن به اراک مشکل داریم سه تا راه الان وجود دارد پس چرا ما بودجه قطره چکان را خرج این پروژه ها می کنیم که اولویت یک ما نیستند آیا جز اینست که ما داریم مسیر شمال به جنوب را هموار می کنیم چرا دولت این پروژه ملی را به حساب لرستان می گذارد
نقل قول کردن
#6 اکبر-ظ 1396-04-23 07:58
کوکلا جان : با تعمق بیشتری به این قضیه نگاه کن. سرمایه گذارها اولویت را به مناطقی میدهند که قبلا زیرساختهای ان مثل اب-بزرگراه-راه اهن - امنیت محیا شده باشد .درسته ما چند راه دسترسی به اراک داریم اما اگر تلفات و اتلاف وقت و استهلاک وسایل نقلیه را در این جاده ها بررسی کنید متوجه میشید مردم چه هزینه بالایی را {جانی و مالی } باید تقدیم کنند . یکی از عواملی که دیگران بهانه ان را برای انتقال پلایشگاه لرستان مطرح کرده بودند عدم وجود بزرگراه و راه های اسان برای دسترسی بود .
نقل قول کردن
#7 لرزاده 1396-04-23 10:56
از وقتی لرها توی رسانه اعتراض کردند و موج اتحاد بوجود اومد کلی وزیر و مسئول اومدن لرستان . امیدواریم ظاهرسازی نباشه
نقل قول کردن
#8 اسی 1396-04-24 10:29
به نقل از کوکلا:
الان این مطرح است ما چه نازی به اتوبان خرم آباد اراک داریم مگر الان ما برای رفتن به اراک مشکل داریم سه تا راه الان وجود دارد پس چرا ما بودجه قطره چکان را خرج این پروژه ها می کنیم که اولویت یک ما نیستند آیا جز اینست که ما داریم مسیر شمال به جنوب را هموار می کنیم چرا دولت این پروژه ملی را به حساب لرستان می گذارد

عجبا از این سخن !!!!!!!!!
لازمه و زیرساخت اصلی توسعه هر مملکتی وجود دسترسی سریع و آسان و کم هزینه به اون مملکته که با احداث راه و راه اهن این مقصود حاصل میشه
نقل قول کردن
#9 رضا 1396-04-24 11:38
1- ساخت راه آهن دورود- خرم آباد به اندیمشک هم از نظر زیر بنایی مهم است و هم تز نظر اینکه تعداد زیادی اشتغال پایدار جهت تعمیر و نگهداری و بهره برداری از ایستگاهها ایجاد می کندبسیار حائز اهمیت است . پس باید جهت اجرا به سرعت پیپیری شود.
2- آزاد راه خرم آباد اراک هم به دلیل ایجاد زیرساخت ها جهت جذب گردشگر و سرمایه گذار بسیار مهم است که علاوه بر اینکه فازهای موجود در لرستان باید شتاب بگیرد قسمتی که در استان مرکزی قرار دارد هم باید توسط فرمانده لرستانی قرارگاه خاتم الانبیاء پیگیری ویژه شود چونکه به اندازه ای که این پروژه برای لرستان حیاتی است برای مسئولین اراک مهم نیست.
3- در خصوص ساخت سد مخملکوه به منظور تامین آب پایدار برای مصارف خرم آباد و ایجاد سایت گردشگری بسیار حائز اهمیت می باشد که مسئولین باید پروژه را زودتر فعال نمایند.
نقل قول کردن
#10 دیده بان 1396-05-05 08:32
مسولان ما کلا درخصوص پی گیری اعتبارات درحوزه آب ناتوان هستند . وجود سردار عبدالهی بعنوان فرمانده قرارگاه خاتم یک فرصت استثنایی برای کارهای عمرانی دراستان است که سایر استانها ازاین نعمت محروم هستند اما متل همیشه متاسفانه فرصت سوزی می کنیم .
نقل قول کردن
#11 اکبر-ظ 1396-05-06 07:26
به نقل از دیده بان:
مسولان ما کلا درخصوص پی گیری اعتبارات درحوزه آب ناتوان هستند . وجود سردار عبدالهی بعنوان فرمانده قرارگاه خاتم یک فرصت استثنایی برای کارهای عمرانی دراستان است که سایر استانها ازاین نعمت محروم هستند اما متل همیشه متاسفانه فرصت سوزی می کنیم .


فرصت سوزی یعنی چی ؟ الان راه اهن خرم اباد برای امسال اعتبار ذارد
سوال کنید چرا هیچ پیشرفتی ندارد ؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا