یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مراسم گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر با حضور مدیران و مسوولان استانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری یافته، صبح امروز مراسم گرامی داشت سالروز فتح خرمشهر با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در ستاد سپاه حضرت ابوالفضل (ع) برگزار گردید.
در ابتدای این مراسم مسوولان به شهدا ادای احترام نمودند و از یگان‌های مستقر در میدان بازدید به عمل آوردند سپس برنامه صبحگاهی و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ادامه این برنامه بود.
در این مراسم از خانواده‌های محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران تقدیر به عمل آمد.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی از آمادگی دفاعی قدرتمندی برخوردار است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد میرعمادی صبح امروز در مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر که در ستاد سپاه حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد، اظهار داشت: امروزه مردم ایران ثابت کرده‌اند که در تمام صحنه‌ها، حماسه‌ساز هستند و یک مورد از این حماسه‌ها آزادسازی خرمشهر بوده است.
وی با بیان این که فتح خرمشهر سیلی محکمی به متجاوزان و زورگویان بود، افزود: در زمان آزادسازی خرمشهر، مردم در عرصه نظامی حماسه بزرگی را آفریدند.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان همچنین با بیان این که مردم درصحنه‌های سیاسی هم حماسه‌های بزرگی را رقم‌زده‌اند، تصریح کرد: از دوره اول انتخابات که حضور مردم 10 میلیون بوده، اکنون این حضور به بیش از 40 میلیون نفر رسیده است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرعمادی تأکید کرد: این حضورها پیام روشنی به دنیا دارد که مردم انقلاب پای نظام و رهبرشان ایستاده‌اند.
وی در بخشی از سخنان خود با بیان این که آمریکا و عربستان قرارداد تسلیحاتی بزرگ بسته‌اند، اظهار داشت: آمریکا و رئیس‌جمهورش برای بلعیدن میلیاردها دلار برای عربستان خوش‌رقصی می‌کند.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به این ‌که آمریکا بعد از عقد این قرارداد به کشور عربستان اظهار می‌کند که شما باید خودتان دشمنانتان را دفع کنید، تصریح کرد: این پیام روشن است! آمریکایی‌ها دیگر جرات تجاوز به کشورها را به خودشان نمی‌دهند.




 






خبر و عکس: مصطفی باقری

دیدگاه‌ها  

#1 حسین 1396-03-03 12:24
ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر ... لطفا راجع به شائبه ورشکستگی بانک توسعه و گرفتاری سپرده گذاران لرستانی مطلب و خبر بذار ببینم تکلیف والدین ما چیه که سرنوشت ودیعه اونها مشخص نیست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا