یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در سومين روز از هفته دولت طي مراسمي كه با حضور جمعي از مسوولان استان و شهر خرم‌آباد در بخش شمالي آرامستان خضر اين شهر برگزار شد، بهره‌برداري از فاز سوم بوستان "باغ بهشت" آغاز شد.

به گزارش يافته، استاندار لرستان در اين مراسم با اشاره به تلاش‌هاي قابل ستايش شهرداري و مسوولان شهر اظهار داشت: خرم‌آباد امروزه شهري زيبا و تميز است كه هر كس كه از ديدن مي‌كند به اين موضوع اعتراف مي‌نمايد.

"حبيب‌الله دهمرده" با بيان اين كه براي توسعه خرم‌آباد، شهردار، شوراي شهر و ساير مسوولان بايد دست به دست هم بدهند تا موانع را از سر راه مردم اين شهر بردارند، افزود: به رغم محدوديت‌هاي مالي، اثبات شد كه براي عمران اين شهر در يك بازه‌ي زماني، غيرممكن وجود نداشت.

وي با بيان اين كه بايد حرف و وعده‌اي از طرف مسوولان گفته شود كه شدني باشد، بيان داشت: مردم وقتي بدانند نيت مسوولان خير است و وعده الكي به آن‌ها نمي‌دهند، با مردم صادقانه برخورد مي‌شود و كلنگ بيخودي زده نمي‌شود، مي‌دانند كه توانمندي مديريتي وجود دارد و چنين مديراني زماني كه كاري را شروع مي‌كنند و در اسرع وقت آن را جمع مي‌كنند.

شهردار خرم‌آباد نيز در اين مراسم اظهار داشت: عمليات خاك‌برداري، خاك‌ريزي، ايجاد سنگ‌فرش، جدول‌گذاري، آسفالت و روشنايي فاز سوم بوستان "باغ بهشت" به مساحت 6 هكتار با اعتباري در حدود يك ميليارد و 76 ميليون تومان از اعتبارات جاري شهرداري احداث شده است.

"هرمز نصيري" تصريح كرد: درآينده پروژه‌هاي مختلفي در اين محل ساخته خواهد شد كه از آن جمله مي‌توان به نمايشگاه گل و گياه، باغ پرندگان، زمين‌هاي ورزشي و شهربازي بچه‌ها اشاره كرد.

وي اضافه كرد: ظرف 16 ماهي كه شهردار خرم‌آباد بوده‌ام، سعي كردم توجه ويژه‌اي به افزايش سرانه فضاي سبز داشته باشم و بر همين اساس با كارهاي انجام شده در اين مدت، سرانه فضاي سبز خرم‌آباد از 9 و نيم متر به 10 و نيم متر مربع به ازاي هر نفر افزايش يافته است.

وي تصريح كرد: اين روند افزايش سرانه سبز در خرم‌آباد را مطابق شعاري كه ابتداي سال 92 داده‌ايم بايد آن‌قدر ادامه دهيم تا هر شهروندي كه با هدف تفريح از منزلش بيرون مي‌آيد، نهايتاً بيش از 2 كيلومتر با يك بوستان يا فضاي سبز فلصله نداشته باشد.

نصيري بيان داشت: 7 دهم متر مربع از سرانه اضافه شده مربوط به افزايش سرانه اجتماعي فضاي سبز بوده يعني پارك‌هايي كه مجهز به وسايل بازي، ست‌هاي ورزشي، روشنايي و مبلمان كه مورد استفاده مردم خرم‌آباد قرار گرفته است.

رييس شوراي اسلامي شهر خرم‌آباد نيز با اشاره به تلاش اعضاي دوره سوم و مجموعه شهرداري براي افزايش سرانه فضاي سبز خرم‌آباد اظهار داشت: 90 درصد از زمين‌هايي كه تغيير كاربري داده شد به بخش فضاي سبز اختصاص يافته كه در 10 درصد باقي نيز مشكلات باعث جلوگيري از اين اتفاق گرديد.

"علي زنجي‌بيرانوند" اظهار داشت: عمده مصوبات و برنامه‌ريزي‌هاي اعضاي سومين دوره شوراي شهر خرم‌آباد در مورد حل مشكلات ترافيكي بود كه نتيجه‌ي اين تصميمات، ظرف سال‌هاي اخير به خوبي ملموس است.

وي با اشاره به نقش برجسته‌ي استاندار لرستان در آزادسازي حريم قلعه فلك‌الافلاك بخصوص در زمينه‌ي خروج دستگاه‌هاي دولتي، افزود: ايشان در زمينه‌ي تعريض خيابان‌ها و حل مشكلات ترافيكي نيز مساعدت بسياري نمودند كه جا دارد از تلاش‌هاي وي صميمانه تقدير و تشكر شود.

در اين مراسم از كاركنان نمونه شهرداري نيز تقدير به عمل آمد.

افتتاح بوستان باغ بهشت خرم آباد

افتتاح بوستان باغ بهشت خرم آباد

افتتاح بوستان باغ بهشت خرم آباد

افتتاح بوستان باغ بهشت خرم آباد

 عکاس: رضا جایدری

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا