یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 صبح امروز فرمانده لشگر 41 ثارالله کرمان با حضور بر سر مزار شهدای والامقام خرم‎آباد به مقام شامخ آن‌ها ادای احترام کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، "سرتیپ روح‌الله نوری "فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، "سردار مرتضی کشکولی" فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع)، "سردار حبیب‌الله توکلی" جانشین سپاه استان و جمعی از مسئولین ستادی سپاه استان لرستان و تیپ 57 حضرت ابوالفضل (ع) در این آیین حضور داشتند.
سردار حاج روح اله نوری، معروف به حاج نوری از فرماندهان بزرگ سپاه و فرمانده شجاع لشکر 57 حضرت ابوالفضل (ع) در دوران جنگ تحمیلی است که دارای محبوبیت عام و خاص است، حاجی نوری به‌تمام‌معنا یک بسیجی است، شجاعت، تدبیر، جسارت، سخت‌کوشی، تعهد و ده‌ها خصوصیت برجسته در وجود این مرد بزرگ نهفته است ایشان از مفاخر بزرگ لرستان و سپاه هستند.
وی بعد از حضور در گلزار شهدا در مراسم یادواره شهدای عملیات کربلای 5 واقع در پادگان تیپ 57 حضور یافت و خاطرات عملیات کربلای 5 و دیگر خاطرات دوران دفاع مقدس را بازگو کرد.

پیروزی جبهه مقاومت در حلب، پیروزی انقلاب اسلامی بر استکبار بود

فرمانده لشکر 41 سپاه ثارالله کرمان گفت: پیروزی جبهه مقاومت در حلب پیروزی انقلاب اسلامی بر جبهه استکبار جهانی بود.
سردار روح‎الله نوری ظهر امروز در همایش پیشکسوتان، رزمندگان و بسیجیان دوران دفاع مقدس که در پادگان 57 سپاه حضرت ابوالفضل لرستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز که در این مکان مقدس قرار گرفته‎ایم، به یاد دوران 8 سال دفاع مقدس و شجاعت‎ها و رشادت‎های رزمندگان لشکر 57 ابوالفضل لرستان افتاده‎ایم که در عملیات‎های مختلف از جمله کربلای 4 و 5 نقش‎آفرینی کردند.
وی عنوان کرد: خرسندیم که امروز افرادی در بین رزمندگان دست به قلم شده‎اند و خاطرات و رشادت‎های رزمندگان اسلام در دوران طلایی 8 ساله دوران دفاع مقدس را می‎نگارند.
فرمانده لشکر 41 سپاه ثارالله کرمان افزود: صلابت پاسداران و بسیجیان و لطف خداوند متعال موجب شد که رزمندگان در عملیات کربلای 5 پیروز شده و پوزه دشمن را به خاک بمالند.
سردار نوری یادآور شد: زمانی که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید، برقی همه دل‎ها، چشم‎ها و قلب‎ها را به‌سوی خود جذب کرد و ملت ایران به آن نقطه اصلی انفجار رسید.
وی خاطر نشان کرد: ملت ایران با تقدیم عزیزترین و ناب‎ترین و انقلابی‎ترین فرزندان خود به انقلاب، حکومت 2500 ساله شاهنشاهی را واژگون کرد.
فرمانده لشکر 41 سپاه ثارالله کرمان بیان کرد: ملت ایران تمام تفکرات مارکسیسم، لیبرالیسم، سکولاریسم، سرمایه‎گذاری و ... را زیر پای خود را درنوردید، البته برای این منظور هزینه هم داد، اما هیچ کدام از هزینه‎ها نتوانست که در اراده ملت ایران خللی ایجاد کند.
سردار نوری اظهار کرد: 37 است که انواع تهدیدها، توهین‎ها، محاصره‎ها و تحریم‎ها علیه ملت ایران اعمال شده است، اما نتوانسته خدشه‎ای به اراده این ملت وارد کند.
وی ادامه داد: در شرایطی امروزه ایران اسلامی در بین کشورهای دنیا در اوج صلابت، ابهت، عزت و اقتدار قرار دارد که این دستاوردها به برکت خون شهدا، رهبر حکیم انقلاب و سیره انقلاب اسلامی به دست آمده است.
فرمانده لشکر 41 سپاه ثارالله کرمان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پیروزی جبهه مقاومت در حلب به منزله پیروزی انقلاب اسلامی ایران در برابر استکبار جهانی است.
سردار نوری با تاکید بر ضرورت توجه به دو موضوع مهم افزود: نخست آنکه نباید غفلت کنیم، به عبارت بهتر باید در مباحث فکری، فرهنگی، اعتقادی و انقلابی‌گری از آمادگی برخوردار باشیم.
سردار نوری تاکید کرد: همگان باید وحدت حول محور شعارهای انقلاب اسلامی را حفظ کرده و در راستای دشمن‎شناسی نیز با یکدیگر متحد باشیم.
وی تصریح کرد: هر کس در هر موقعیتی باید از تکرار گفتمان دشمن پرهیز کرده و در زمین دشمن بازی نکند، بر این اساس باید در راستای صلابت اسلام و انقلاب گام برداریم، چرا که شهدا حفظ انقلاب اسلامی، تبعیت از فرامین رهبری و ولایت فقیه، دشمن‎شناسی و دفاع از محرومیت را از ما می‎خواهند.
فرمانده لشکر 41 سپاه ثارالله کرمان با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران همچنان در حال جای دادن خود در قلوب ملت‎ها است، خاطر نشان کرد: امروز به برکت خون پاک شهدا در حوزه دفاعی به خودکفایی رسیده‎ایم.
سرداری نوری بیان کرد: آیا دیگران امروز به وصایای امام راحل در مباحثی همچون اقتصاد، فرهنگ، معیشت، عمران، تولید و صادرات عمل کرده‎اند که اگر این‌گونه بود، در عرصه‎های دیگر مانند دفاعی خودکفا بودیم.
شایان ذکر است در این همایش تعدادی از فرزندان شهدا از سردار نوری با اهدای شاخه‎های گل و آثار ارزشمند به جای مانده از شهدا تجلیل کردند.





مصطفی باقری/یافته

دیدگاه‌ها  

#1 همشهری 1395-10-19 14:12
سرداران بزرگ اسلام خداوند یار و یاورتان باد.
نقل قول کردن
#2 ازنایی 1395-10-19 14:58
افتخار ازنایی ها و استان لرستان سرداربزرگوار حاج نوری زنده باد
نقل قول کردن
#3 همشهری خرم ابادی 1395-10-19 21:11
درود بر رزمنده دلاور حاج نوری مردی خاکی تر از خاک ساذه بی ادعا
نقل قول کردن
#4 غلامیار دالوند 1395-10-23 16:06
دورود خدا بردلاورمرد لرستانی قهرمان هشت سال دفاع مقدس سردار سرافراز یار صدیق ولایت . انشا
نقل قول کردن
#5 غلامیار دالوند 1395-10-23 16:12
درود خدا بردلاور مردلرستانی سردار سرافراز حاج نوری عزیز .یقینا رشادتها وهدایتگری این بزرگ مرد تاریخ در طول هشت سال دفاع مقدس در ذهن رزمندگان لرستان ابدی خواهد ماند .
نقل قول کردن
#6 سیاوش اکرمی 1396-04-08 13:38
باسلام عرض ادب .وقتی اسم سردار نوری میاد با افتخار سرمو بالا میگیرم چون یار یاور رهبره و شهید مصطفی میررضایی یار و یاوره سردار نوری بودن.روحش شاد. افتخار کل جهان رهبر عزیزم و سبزپوشان سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران .مابسیجیان مثل کوه پشتتون هستیم .داماد شهید
نقل قول کردن
#7 مسعودی 1399-03-23 12:06
خدالعنت کند مرادی فرمانده تیپ ۵۷ را...
نقل قول کردن
#8 امیرحسین بابابی 1399-08-06 02:56
درود بر فرمانده مقتدر و ورزشکارسلطانمرا د مرادی
نقل قول کردن
#9 بهروز رضایی 1402-02-08 23:31
با سلام .سال ۷۹ سرباز پادگان ۵۷ حضرت ابولفضل بودم .سرباز سردار شهابی فر و غلامرضا سلیمانی.ورودی جدیدش رو من ساختم .به فرماندهی شهابی فر و معماری من .۳۰ تا کارگر از پروژه پادگان زیر دستم بود.۸۰ روز زحمت کشیدیم تا ساختمش.۲ ماه بهم تشویقی پایان دوره دادند .یادش بخیر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا