یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از باز شدن آزادراه پل زال - خرم‌آباد حداکثر تا عصر روز شنبه خبر داد.
"علی زندی‌فر" در گفت‌وگو با خبرنگار یافته گفت: محور آزادراه پل زال - خرم‌آباد در حدفاصل کیلومتر ۱۰ از ساعت ۴ بامداد امروز جمعه در پی بارندگی‌های شدید، آب‌گرفتگی و ریزش کوه مسدود شده است.
وی افزود: آب‌گرفتگی در این منطقه باعث تخریب کامل یک دهنه پل 6 متری گردید، لذا آزادراه پل زال - خرم‌آباد بر اثر این اتفاق مسدود شد.
مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با اعلام این که جایگزین کردن این پل در کوتاه‌مدت امکان‌پذیر نیست، افزود: برای رفاه حال مردم در تلاش هستیم که حداکثر تا عصر روز شنبه (فردا) مسیر تردد موقتی را در این منطقه ایجاد کنیم.
وی افزود: ساخت پل استاندارد و جدید از تعهدات شرکت آزادراه خرم‌آباد است، اما اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان نیز تمام تلاش خود را برای همکاری در ساخت پل انجام خواهد داد و به همین منظور ماشین‌آلات مورد نیاز را در اختیار شرکت آزادراه قرار داده است.
زندی فرد تأکید کرد: شرکت آزادراه خرم‌آباد- پل زال ملزم شده است که حداکثر تا عصر شنبه نسبت به برقراری اتصال و عبور و مرور موقت وسایط نقلیه با رعایت نکات ایمنی و علائم هشداردهنده اقدام نماید.
وی ادامه داد: علاوه بر این، شهرداری مرکز استان لوله‌های موردنیاز را برای هدایت آب‌های سطحی در محل شکستگی جاده در اختیار شرکت آزادراه قرار خواهد داد.
زندی تاکید کرد: پلیس راه استان نیز نسبت به افزایش سطح پوشش‌دهی گشت‌های پلیس در این مسیر و دیگر نقاط اتصال موقت به‌فوریت اقدام خواهد کرد.
شایان ذکر است آزادراه خرم‌آباد - پل زال به طول 104 کیلومتر به عنوان شاهراه ترانزیتی شمال به جنوب کشور با صرف اعتباری بالغ‌بر 750 میلیارد تومان با مشارکت 50 درصدی بخش خصوصی احداث شده است.
آزادراه خرم‌آباد - پل زال دارای 28 تونل به طول 26 کیلومتر و 3 کیلومتر پل دره‌ای است.


دیدگاه‌ها  

#1 خایدالو سیتی 1395-09-12 19:18
بی کیفیت بودن سیمان در ساخت پل هم بی تاثییر نبوده..مگه حجم آب چقدر بوده ک پل بتونی رو آب برده...
نقل قول کردن
#2 نیما 1395-09-12 19:44
جاده پلدختر به خرم آباد به عنوان محور جایگزین چهارخطه شود
نقل قول کردن
#3 مهندس 1395-09-12 20:46
به نقل از نیما:
جاده پلدختر به خرم آباد به عنوان محور جایگزین چهارخطه شود

بررسی خواهم کرد... ^_^
نقل قول کردن
#4 رضا 1395-09-13 09:30
با توجه به این اتفاق ، کلیه پل های مسیر آزاد راه نیاز به بررسی فنی دارند.
نقل قول کردن
#5 شهروند 1395-09-13 09:31
تو عکس که خیلی داغونه یک هفته زمان می خواد در ضمن ریزش کوه نبوده انگار زمین نشت کرده.الان هزینه تعمیر این بزرگراه.خصوصی را کی میده این بزرگراه برای خوزستان مفید است ضمن اینکه کلی آدم در جاده قدیم پلدختر اندیمشک شغل خود را از دست دادنداز سایت محترم لور می خواهم مطالب در باره هویت اصلی کویر نشینان که خود را فارس می خوانند جمع آوری و به اطلاع همه مخاطبان برساند تا همه به هویت اصلی کویر نشینان مطلع شوند و بفهمند چند صد سال است گروهی مهاجر اکثرا افغان و مغول بر ایران حکومت می کنند و باعث ضعف و زوال ایران شده اند
نقل قول کردن
#6 دریک 1395-09-13 10:20
مسولین مربوطه فقط به فکر بالا بردن عوارض عبور از آزادراه هستند که رکوردها گرانترین عوارضی آزادراه کشور میباشد در صورتی که کیفیتی نسبت به هزینه عوارض پرداختی نمیباشد
نقل قول کردن
#7 شهروند 1395-09-13 14:09
از اشتباهی که در کامنت اینجانب بوجود آمده پوزش می طلبم این متن مربوط به موضوع دیگری بود
نقل قول کردن
#8 خایدالو سیتی 1395-09-13 21:31
جبه نقل از شهروند:
از اشتباهی که در کامنت اینجانب بوجود آمده پوزش می طلبم این متن مربوط به موضوع دیگری بود

به نکته جالبی اشاره فرمودید کویر نشینها اکثرا تبع افغانستانن خیلی هاشون با افغان ها وصلت کردن و فاقد شناسنامه هستن..باید بهشون یادآوری بشه ک از نسل محمود افغان هستن..و این لرها بودن ک اصفهان و کلا شرق کشور رو زمان محمود افغان از لوث افغانها پاک کرد..
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا