یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سه‌شنبه 4 خردادماه آخرين جلسه مجلس نهم برگزار شد و پس از آن جهت آغاز دوره دهم مجلس شوراي اسلامي در روز شنبه هشتم خردادماه، مجلس به مدت 3 روز (پنجم، ششم و هفتم خرداد) تعطيل شد.
به گزارش پايگاه خبري يافته، از جمع 9 نماينده لرستان در مجلس نهم 7 نفر آن‌ها در مجلس دهم حضور نخواهند داشت و فقط علاء‌الدين بروجردي از حوزه انتخابيه بروجرد و الهيار ملكشاهي از حوزه انتخابيه كوهدشت و رومشكان دوباره در مجلس حضور مي‌يابند.
بين عكس‌هاي منتشر شده در سايت‌هاي خبري مختلف، از جمع نمايندگان لرستان علي كاييدي نماينده پلدختر و معمولان حضور بيش‌تري داشت و بهرام بيرانوند نماينده بروجرد نيز بين اين عكس‌ها ديده نشد.
نمایندگان در روز آخر مجلس نهم زندگی‌نامه مقام معظم رهبری را به عنوان هدیه دریافت کردند و پس از گرفتن عكس يادگاري با هيأت رئيسه مجلس، از بهارستان خداحافظي نمودند. البته آن‌ها كه به مجلس دهم راه يافتند دوباره به زودي به خانه ملت باز مي‌گردند.
تصاوير علي كاييدي (پلدختر)، عباس قائدرحمت (دورود و ازنا)، علاء‌الدين بروجردي (بروجرد)، ايرج عبدي و ابراهيم آقامحمدي (خرم‌آباد)، الهيار ملكشاهي (كوهدشت) حجت‌الله خدايي‌سوري (سلسله و دلفان) و محمدتقي توكلي (اليگودرز) نمايندگان لرستان در آخرين روز برپايي مجلس نهم (با علامت در عكس‌ها مشخص شده‌اند):
 گزارش تصويري: آخرين روز حضور نمايندگان لرستان در مجلس نهم
گزارش تصويري: آخرين روز حضور نمايندگان لرستان در مجلس نهم








 
 
 
 

بازگشت به بالا