یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مراسم رژه نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز یک‌شنبه 29 فروردین همزمان با سالروز ارتش در خرم‌آباد برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سيد احمد میرعمادی نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، هوشنگ بازوند استاندار لرستان و معاونین وي، جعفر بدري رئيس كل دادگستري لرستان، امير سرتيپ دوم مهدي مددي فرمانده لشگر ۸۴ پیاده استان لرستان، جمعی از فرماندهان و نيروهاي نظامی و انتظامی در خرم‌آباد برگزار شد.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان در این مراسم از رشادت‌های شهدای ارتش در هشت سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران یاد کرد و گفت: توان دفاعی ضامن امنیت مردم است و امروز امنیت پایدار در کشور حاکم است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین "سیداحمد میرعمادی" با اشاره به اینکه روز ارتش روز ایستادگی ارتش بر سر آرمان‌های امام و شهیدان است، تصریح کرد: این روز، روز به نمایش گذاشتن قدرت و اقتدار نظام است.
وی با تأکید بر اینکه امام (ره) در پیام ۲۹ فروردین‌ماه به ارتش هویت بخشید و روح تازه‌ای در کالبد ارتش به ثمر نشاند افزود: ارتش از آغاز جنگ تحمیلی تا پایان آن با رشادت‌های خود در میدان نبرد هزاران شهید، جانباز و آزاده تقدیم کشور کرد.
فرمانده لشگر ۸۴ پیاده استان لرستان نیز در این مراسم بر توانمندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با دشمنان تأکید کرد و گفت: این توانمندی باعث شده نه‌تنها ایران بلکه سایر کشورها نیز در برابر تهدیدها احساس امنیت کنند و امنیت در منطقه حاکم شود.
امیر سرتیپ‌دوم «مهدی مددی» افزود: تمامی نیروهای مسلح کشور در تامین امنیت کنونی ایران نقش مهمی داشته و دارند.
وی اظهار داشت: پدیده‌ی شوم تکفیری‌ها سد راه برقراری امنیت در برخی کشورها است.
مددی با تأکید بر برقراری امنیت پایدار در ایران تأکید کرد: امروز ارتش، محبوب مردم کشور است چراکه این ارتش برگرفته از ولایت، دین و مردم است.

گزارش تصویری: مراسم بزرگداشت روز ارتش در خرم‌آبادگزارش تصویری: مراسم بزرگداشت روز ارتش در خرم‌آبادگزارش تصویری: مراسم بزرگداشت روز ارتش در خرم‌آبادگزارش تصویری: مراسم بزرگداشت روز ارتش در خرم‌آبادگزارش تصویری: مراسم بزرگداشت روز ارتش در خرم‌آبادگزارش تصویری: مراسم بزرگداشت روز ارتش در خرم‌آبادگزارش تصویری: مراسم بزرگداشت روز ارتش در خرم‌آبادگزارش تصویری: مراسم بزرگداشت روز ارتش در خرم‌آباد
مصطفی  باقری


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا