یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

ظهر شنبه 22 اسفندماه یادواره 499 شهید نیروی انتظامی استان لرستان به مناسبت 22 اسفند - سال‌روز بزرگداشت شهدا - با حضور سردار سرتيپ "حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی كشور، حجت‌الاسلام والمسلمين "سيد احمد ميرعمادي" نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، "سيد سعيد شاهرخي" معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري، سردار سرتيپ دوم "علي مؤيدي" رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر كشور، سردار سرتيپ دوم "محمد قنبري" فرمانده نیروی انتظامی لرستان، سردار سرتيپ دوم "حبيب‌الله توكلي" جانشين سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، "سعيد رازاني" دادستان عمومي و انقلاب خرم‌آباد، شماري از مديران دستگاه‌هاي اجرايي و فرماندهان پليس استان و خانواده شهدا و جانبازان در سالن اجتماعات فرماندهي انتظامي لرستان برگزار شد.
فرمانده نیروی انتظامی كشور در اين مراسم گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیش از 13 هزار شهید و 20 هزار جانباز و معلول تقدیم نظام کرده است.
سردار اشتری اظهار داشت: هر جا که نامی از شهدا و ارزش‌های آن برده می‌‌شود،مردم پای‌بندی بیش‌تری به ارزش‌ها و اعتقادات دینی دارند، ضمن این که ناهنجاری‌های کم‌تری دیده می‌شود پیشرفت‌های متعددی نیز حاصل شده است.
وي تصریح کرد: مردم لرستان همواره در صحنه‌های دفاع از انقلاب و به ویژه در دفاع مقدس حضوری فعال داشتند و امروز نیز در نیروی انتظامی شاهد حضور غیرتمندانه این مردم در مرزهای دفاع از اسلام و انقلاب هستیم.
فرمانده پليس كشور  با اشاره به این که صبح امروز توفیق دیدار جانباز عزیزمان سیدنورخدا موسوی‌منفرد را داشتم بیان کرد: وی 8 سال روی تخت خوابیده و یک زندگی نباتی داشته، لذا اين استقامت و پايمردي جای تبریک دارد.
سردار اشتري افزود: سید نورخدا از دیار غیورمردان لرستان است و امروز سراسر کشور به او افتخار می‌کنند.
وي گفت: سیدنورخدا فقط متعلق به خانواده و شهرش نیست بلکه متعلق به همه کشور، مسلمان  آزاده و هر کسی که دفاع از اسلام و وطن را سرلوحه کار خود قرار داده است.
سردار اشتری خاطرنشان کرد: چند روز پیش در سیستان و بلوچستان و در منطقه لار بازدیدی از پاسگاه مرزی آن منطقه و محل شهادت عزیزان استان لرستان داشتیم و می‌توان گفت خیلی از کسانی که امروز در مرزبانی ما و نیروی انتظامی مشغول خدمت هستند از غیورمردان این دیار هستند.
وی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس همین غیورمردان استان لرستان پیشتاز بودند و به نسبت جمعیت این استان جوانان حضور بسیار فعالی در دفاع مقدس داشتند و امروز نیز در نیروی انتظامی خیلی از شهدایی که تقدیم کشور شده مربوط به این خطه است.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد نيز در ايم مراسم گفت: سند مظلومیت شهدای نیروی انتظامی تقدیم 13 هزار شهید در جریان دوران دفاع مقدس و پس‌ از آن است.
حجت‌الاسلام میرعمادی با اشاره به مظلومیت شهدای نیروی انتظامی در طول حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: تقدیم 7 هزار شهید نیروی انتظامی پس از دفاع مقدس، گواهی بر مظلومیت این شهدای والا قدر است.
وی عنوان کرد: از 13 هزار شهید نیروی انتظامی شش هزار شهید مربوط به دوران دفاع مقدس و هفت هزار شهید دیگر در میادین رویارویی با افراد شرور، فاسد و ضدانقلاب به شهادت رسیده‌اند که این خود گواه بر مظلومیت شهدای نیروی انتظامی است.
نماینده ولی ‌فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت پاس‌داشت آرمان‌های شهدا در کشور بیان کرد: همراهی با شهدا و رهروی آن‌ها نعمات و رحمت‌های الهی بر انسان فرود می‌آورد.
فرمانده انتظامی استان لرستان نيز با اشاره به کاهش 97 درصدی وقوع جرائم در استان لرستان تصریح کرد: استان لرستان ظرف سال‌های گذشته جزو 14 استانی بود که 70 درصد وقوع جرائم مختلف را به خود اختصاص داده، اما در این مدت جایگاه اين استان با فعالیت‌های انجام‌شده از 7 به رتبه 17 ارتقا یافت.
سردار قنبری اظهار داشت: به برکت خون پاک شهیدان امروز امنیت در کشور حاکم است و روزبه‌روز بر اقتدار نظام جمهوری اسلامی افزوده می‌شود.
وی با اشاره به این که استان لرستان 721 جانباز و 57 آزاده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، بیان کرد: سرکشی و دیدار از 499 خانواده معظم شهدا توسط نیروی انتظامی لرستان و پرداخت تسهیلات و هدایا به کارکنان و کمک 4 میلیارد و 712 میلیون ریالی به معیشت این خانواده‌ها از جمله اقدامات حمایتی نیروی انتظامی لرستان بوده است.
از نكات جالب توجه اين مراسم بوسه زدن سردار توكلي بر دست يكي از جانبازان نابينا هنگام تقدير بر روي سن بود.
 گزارش تصويري: یادواره شهدای نیروی انتظامی لرستان با حضور فرمانده پليس كشور
گزارش تصويري: یادواره شهدای نیروی انتظامی لرستان با حضور فرمانده پليس كشور






خبر و عكس: مصطفي  باقري

دیدگاه‌ها  

#1 آریان 1394-12-22 21:22
اقصی نقاط ایران دلیرمردان لر امنیت برقرارمی کنند اماافسوس چندسالیست با بالا بودن نرخ بیکاری در لرستان مسوولین ناجا سهمیه پذیرش نیرواز لرستان راکاسته اند و در نقل وانتقال به پایتخت از پذیرش انتقالی پرسنل لرستانی امتناع می نمایند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا