یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

از ساعت 8 صبح روز جمعه هفتم اسفندمان درب شعب اخذ رأي هم‌زمان با سراسر كشور، روي مردم نقاط مختلف استان لرستان نيز گزارش تصويري: حضور پرشور مردم و مسئولين لرستان پاي صندوق‌هاي اخذ راي + حواشيگشوده شد.
به گزارش پايگاه خبري يافته، در برخي شعب، پيش از گشودن درب، مردم از لحظاتي قبل منتظر ورود به شعبه جهت انداختن رأي خود به صندوق بودند.
حواشی برگزاری:
* تبلیغات توسط هواداران برخي کاندیدا‌ها در برخي شعب اخذ رای صورت می‌گرفت كه اين موضوع باعث گزارش به عوامل اجرايي گرديد.
* "سعيد رازاني" دادستان عمومي و انقلاب خرم‌آباد به صورت ویژه پی‌گیر موضوع تبلیغات ممنوعه شد و پس از دستور قاطع وي، چند متخلف هم در این رابطه دستگیر شدند. حجت‌الاسلام "علي سبزواري" معاون فرهنگي دادگستري لرستان نيز همراه دادستان بود.
* تخلف‌ها جزئي و اكثرا در حد سفارش اعضاي نماينده‌ي كانديداها در محل اخذ راي به رأي‌دهندگان به منظور دادن رأي به كانديداي مورد حمايت آن‌ها بود.
* امنیت کاملا در نمامي شعب برقرار است. علاوه بر نيروي انتظامي، برخي نيروهاي سپاه نيز در كمك به برقرار امنيت انتخابات در سطح شهر، حضور داشته كه اين موضوع جاي تقدير دارد.
* "هوشنگ بازوند" استاندار قرار بود در مسجد صاحب زمان رای خود را به صندوق بياندازد، اما لحظاتي بعد به مدرسه آفرینش در كوي ارتش تغییر داده شد. جالب اين كه از مدرسه آفرینش هم به مسجد علوی (حوزه شماره 95) تغییر یافت و به همين موضوع باعث شد اكثر عکاس‌هاي اكثر رسانه‌ها نتوانند تصویري از رای دادن استاندار بگيرند.
* "سيد سعيد شاهرخي" معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار و رئيس ستاد انتخابات استان نيز استاندار را همراهي مي‌كرد و او نيز در همان‌جا رأي خود را به صندوق جمع‌آوري آرا ريخت.
* حجت‌الاسلام و المسلمين "سيد احمد ميرعمادي" نماينده ولي فقيه ودر لرستان و امام جمعه خرم‌آباد نيز ساعت 8:30 صبح امروز با حضور در مدرسه آفرينش كوي ارتش خرم‌آباد، رأي خود را به صندوق انداخت.
* عوامل صدا و سيماي مركز لرستان نيز در هنرستان افرينش كوي ارتش و دبستان توحيد واقع در هنر 6 فاز يك (حوزه شماره 18)، حضور داشته و به صورت زنده اقدام به تهيه گزارش مي‌كردند.

* "يحيي عيدي‌بيرانوند" شهردار خرم‌آباد با حضور در محل صندوق شماره ۸۱ واقع در ساختمان شهرداری، آرای خود را براي مجلس خبرگان و شوراي اسلامي، به صندوق انداخت.

* حجت‌الاسلام و المسلمين "عباس‌علي صادقي‌قهاره" امام جمعه موقت سابق خرم‌آباد و مدرس حوزه علميه كماليه نيز در مسجد صاحب‌الزمان خرم‌آباد حاضر شد و رأي خود را به صندوق ريخت.
*استان لرستان با 31 حوزه اصلی و فرعی اخذ رأی وجود  داراي 425 شعبه اخذ رأی و 2 هزار و 850 صندوق مي‌باشد.
* ساعت پايان اخذ راي‌ 18 عصر اعلام شده كه احتمالا در برخي شعب و شهرستان‌ها به دليل استقبال مردم تمديد خواهد شد.
گزارش تصويري: حضور پرشور مردم و مسئولين لرستان پاي صندوق‌هاي اخذ راي + حواشي 





شعبه مستقر در شهرداري خرم‌آباد




خجسته‌پور فرماندار خرم‌آباد


مصطفي باقري
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا