یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هم‌زمان با سالروز پیروزی انقلاب، مردم شهرستان بروجرد در حالی به راهپیمایی رفتند که سیل حضور آنان بارش برف و باران را به تسخیر درآورد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، صبح امروز در یوم‌الله 22 بهمن‌ماه مردم شهرستان بروجرد با حضور در خیابان‌های شهر حمایت خود را از جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های انقلاب اعلام کردند.
راهپیمایی این روز بزرگ در شهرستان بروجرد از ساعت 10 از میدان قیام آغاز شده است و تا بهشت شهدا آینده یافت.
در پایان مراسم نیز امام‌جمعه این شهرستان سخنرانی کرد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین "حسن ترابی‌گودرزي"، گفت: ملت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن به دنیا نشان داد راه امام (ره) و ولایت بازگشت ناپذیر است.
وی با اعلم این که پیام حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تداوم راه امام و ولایت است، افزود: ملت ایران بار دیگر در عرصه تعیین سرنوشت خود حماسه آفریدند.
حجت‌الاسلام ترابی با بیان این که حضور در راهپیمایی امروز نخستین گام در جهت بیعت با آرمان‌های انقلاب و نمایش اقتدار کشور ایران اسلامی را برداشتند، خاطرنشان کرد: دومین گام در این راستا هفتم اسفندماه است.
وی با بیان این که ملت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن تودهنی محکمی به آمریکا و دشمنان زدند، تصریح کرد: مردم ایران با حضور حماسی و گسترده در راهپیمایی عظیم و سراسری 22 بهمن بر تداوم راه نجات‌بخش عزت‌آفرین امام راحل تأکید کردند.
امام‌جمعه بروجرد با اشاره به این که اصل انقلاب با رهبری حکیمانه امام (ره) و مجاهدت‌های مردم به پیروزی رسید، استمرار آن نیز با مجاهدت‌های ملت ایران در سایه هدایت‌های رهبری ادامه می‌یابد.
وی در ادامه با اشاره به رشادت ملت ایران در طول عمر انقلاب یادآور شد: ملت ایران در 37 سال گذشته در حراست و حفاظت از انقلاب اسلامی و اطاعت از رهنمودهای امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب به وظیفه خویش عمل کردند و امروز در جهت تداوم این انقلاب پرشور تر از گذشته در صحنه حضور دارند.
حجت‌الاسلام ترابی با اشاره به ایستادگی و مقاومت ملت ایران بیان داشت: ایستادگی ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمن، برداشتن موانع و عبور از پیچ‌ و خم‌های فراوان یک پیروزی بزرگ است.
مردم بروجرد در راهپیمایی 22 بهمن حماسه آفریدند + تصاویربروجردي و يحيويمردم بروجرد در راهپیمایی 22 بهمن حماسه آفریدندمردم بروجرد در راهپیمایی 22 بهمن حماسه آفریدندمردم بروجرد در راهپیمایی 22 بهمن حماسه آفریدندمردم بروجرد در راهپیمایی 22 بهمن حماسه آفریدندمردم بروجرد در راهپیمایی 22 بهمن حماسه آفریدندمردم بروجرد در راهپیمایی 22 بهمن حماسه آفریدندخبر و عکس: فرهاد داودوندی/ بروجرد

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا