یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان گفت: رهبر معظم انقلاب با شمشیر سیاسی بر دل آل سعود لرزه انداخت.

به گزارش خبرنگار یافته، حجت‌الاسلام‌والمسلمین "سید عیسی موسوی‌نژاد" عصر يك‌شنبه در مراسم يادبود جان‌باختگان لرستاني فاجعه منا که در حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: کسی که در کشورمان محکم و قاطعانه برابر اين فاجعه موضع گرفت رهبری بود.

وی بیان داشت: باید به ولایت‌فقیه اعتقاد داشته باشیم نه‌فقط اسم رهبری را بیاوریم و هر چه خواستیم بگوییم.

حجت‌الاسلام موسوی‌نژاد با بیان این‌که جریانات روشن‌فکری در کشور همواره دست ‌و پا می‌زند و نمی‌تواند جای فقه فقاهت را بگیرد، تصریح کرد: ولایت‌فقیه یعنی حکومت ارزش‌ها و این فقه است که امور را در دست دارد.

وی در بخشی از سخنان خود انتقاد خود را از برخي فعالان شبکه‌های اجتماعی چنین بیان کرد: عده‌اي در فضای مجازی به ‌جای تسلیت و همدردی با بازماندگان به دنبال این هستند که حج را تعطیل کنند؛ در صورتی كه کشور عربستان نیازی به این پول‌ها ندارد و البته علاقه‌مند به تعطیلی حج هم هست.

موسوی‌نژاد با اشاره به این‌که آل سعود برای رفت ‌و آمد در مکه جاده خصوصی ندارد و با مسدودسازی خیابان باعث فاجعه شده است، تأکید کرد: نزدیک به 70 میلیون دوربین در مکه دارند و به ‌راحتی می‌توانند موضوع را شفاف‌سازی کنند اما فیلم‌ها را پخش نمی‌کنند.

در حاشیه:

* اجرای مرثیه‌سرایی توسط حاج حسين سهرابي مداح خرم‌آبادی صورت گرفت.

* قرائت شعر توسط نوه یکی از جان‌باختگان باعث شد اشك در چشمان حضار نقش بندد.

* در این مراسم حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، هوشنگ بازوند استاندار لرستان و مدیران دستگاه‌ها و فرماندهان نظامی و انتظامی و همچنین جمع کثیری از مردم خرم‌آباد حضور داشتند.

 مراسم يادبود جان‌باختگان حادثه منا با حضور مسئولان لرستان برگزار شد + تصاوير


مصطفي باقري
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا