یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با حضور سفیر ایران در روسیه، ریاست و هیات رییسه اتاق بازرگانی، سرای تجاری ایرانیان در بندر استراتژیک آستاراخان روسیه به بهره‌برداری رسید.
به گزارش پایگاه خبری یافته،در حاشیه شانزدهمین اجلاس اتاق‌های بازرگانی حوزه دریای خزر، سه‌شنبه دوم آبان ماه 96 با حضور سفیر ایران در روسیه، ریاست و هیات رییسه اتاق بازرگانی، سرای تجاری ایرانیان در بندر استراتژیک آستاراخان روسیه به بهره‌برداری رسید.
در سرای تجاری ایرانیان واقع در استاراخان روسیه، غرفه و دفتر اداری به همت اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی لرستان تهیه شده است که این امر می‌تواند بستر و زمینه خوبی برای عرضه محصولات صادراتی لرستان باشد.
 آستراخان با جمعیت ۵۲۰ هزارنفری یکی از مهم‌ترین شهرهای روسیه محسوب می‌شود.
وجود بازرگانان مقیم، سرکنسولگری، بانک، دفاتر کشتیرانی و رابطه بسیار خوب مسئولان دولتی با بازرگانان ایرانی از مزیت‌های آستراخان است و بنادر انزلی، نکا، فریدون‌کنار و نوشهر مسیر دریایی ایران با روسیه است ضمن اینکه مرز زمینی بندر آستارا و دربند مسیر صادرات به دو کشور را تشکیل می‌دهد.
شایان ذکر است شانزدهمین اجلاس اتاق‌های بازرگانی با عنوان تجارت در دریای خزر امروز سه‌شنبه در بندر آستاراخان روسیه برگزار شده است.
 در این اجلاس دو روزه که هم‌زمان با سیصدمین سالگرد ایجاد بندر آستاراخان در حال برگزاری است، نمایندگان اتاق‌های بازرگانی کشورهای حاشیه دریای خزر حضور دارند.
از ایران نیز "غلامحسین شافعی" رئیس اتاق بازرگانی و صنایع، معدن و کشاورزی ایران، "حسین سلاحورزی" نایب‌رئیس اتاق ایران و رئیس اتاق لرستان به همراه اسدالله عسگراولادی عضو برجسته اتاق بازرگانی ایران و رئیس اتاق مشترک ایران و چین و رییس اتاق مشترک ایران و روسیه در این اجلاس حضور دارند.










دیدگاه‌ها  

#1 همشهری 1396-08-03 14:00
از جناب اقای سلاحورزی تشکر می کنیم وقتی رییس اتاق بازرگانی کشور شد خرم اباد که هیچ لرسبتان را فراموش نکرد انشالله محضولات لرستان زمینه صادراتش به روسیه فراهم شود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا