یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با حضور معاون اول رئیس‌جمهور بهره‌برداری از سد خاکی حوضیان الیگودرز آغاز شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، صبح امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر نیرو و جمعی از مسئولان کشوری و استانی بهره‌برداری از سد خاکی حوضیان الیگودرز آغاز شد.
با بهره‌برداری از سد حوضیان آب سه هزار هکتار از اراضی کشاورزی الیگودرز که 75 درصد اراضی توسعه‌ای و 25 درصد بهبود اراضی فعلی بوده تأمین می‌شود.
سد حوضیان با طول تاج 533 متر، عرض تاج 10 متر و ارتفاع 73 متر 32 میلیون متر مکعب حجم ذخیره آب دارد.

سد حوضیان از جمله سدهای ارزان کشور است

نماینده مردم الیگودرز نیز در این مراسم گفت: عملیات اجرایی سد حوضیان از سال 83 آغاز شده و تاکنون برای احداث این سد 120 میلیارد تومان هزینه شده است.
 محمدتقی توکلی با اشاره به اینکه حوضیان از جمله سدهای ارزان کشور است افزود: نزدیک بودن سد حوضیان به شهر الیگودرز یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن است و قرار گرفتن آن در کنار شاهراه غرب به شرق از دیگر ویژگی‌های این سد است.
رییس کمیته آب کمیسیون مجلس شورای اسلامی هم افزود: حجم آبگیری سد حوضیان 31 میلیون مترمکعب است که جهت آبیاری سه هزار هکتار از اراضی پایین‌دستی به صورت آبیاری تحت‌فشار احداث شده است، ارتفاع این سد از بستر سنگی 73 متر و از سطح دریا دارای ارتفاع 51 متر است.


بیمارستان 96 تختخوابی الیگودرز افتتاح شد
صبح امروز با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و جمعی از مسئولان کشوری و استانی بهره‌برداری از بیمارستان 96 تختخوابی الیگودرز با اعتباری بالغ‌بر 370 میلیارد ریال هزینه آغاز شد.
بیمارستان 96 تختخوابی الیگودرز که بعد از 20 سال به بهره‌برداری رسید با زیربنای 12 هزار مترمربع دارای تمامی بخش‌های درمانی از جمله رادیولوژی، آزمایشگاه، اطفال، داخلی، جراحی، زنان، آی سی یو، سی‌سی‌یو و مرکز فوریت‌های پزشکی است.
 
افتتاح بیمارستان 96 تختخوابی الیگودرز و سد حوضیان الیگودرز با حضور معاون اول رئیس‌جمهور
معاون اول رئیس جمهور: پروژه‌های نیمه‌تمام لرستان با مشارکت بخش خصوصی تکمیل خواهند شدمعاون اول رئیس جمهور: پروژه‌های نیمه‌تمام لرستان با مشارکت بخش خصوصی تکمیل خواهند شدمعاون اول رئیس جمهور: پروژه‌های نیمه‌تمام لرستان با مشارکت بخش خصوصی تکمیل خواهند شدمعاون اول رئیس جمهور: پروژه‌های نیمه‌تمام لرستان با مشارکت بخش خصوصی تکمیل خواهند شد

عکس: علی شاعلی

دیدگاه‌ها  

#1 محمد اكبري 1395-02-14 19:12
ايشان چراغ خاموش اومدن ورفتن بجز خواص را هم نپذيرفتن اين رويكرد ازجنس خدمتگزاري است يعني
والا ما كه اين را مردم گريزي ميدانيم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا