یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

کنسرت موسیقی لری گروه گهر به سرپرستی محسن کیهان‌نژاد ۳۱ اردی‌بهشت در تالار شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار یافته، کنسرت گروه گهر با مدیریت موسسه فروغ فلق و صدای کورش اسدپور و سیف‌الدین آشتیانی، شامگاه 31 اردی‌بهشت‌ماه به مدت یک شب با حضور بیش از هزار نفر از علاقه‌مندان، لرهای مقیم تهران و البرز از ساعت 22 تا 24 در تالار شهيدان نژادفلاح (اسدالله، غیاث‌علی‌، شعبان‌علی و رضا نژادفلاح) كرج برگزار شد.

برنامه با اجرای حمید نوروزی هنرمند لرستانی راس ساعت 22 شروع شد؛ وی در ابتدای برنامه، چند دکلمه به زبان لری و فارسی را برای حاضرین خواند.

سپس برنامه در دو بخش ادامه یافت، در بخش اول کوروش اسدپور خواننده بختیاری و در بخش دوم سیف الدین آشتیانی خواننده لرستانی، قطعاتی ماندگاری از موسیقی لری را برای حاضرین اجرا کردند.

اسدپور و گروهش قطعات، سردار اسد خان، زله، بی مریم، ممد علی، وای چه بهاری داشتیم، دی بلال و گلمی را اجرا کردند.

بعد از استراحت کوتاهی، نوبت به خواننده لرستانی سیف‌الدین آشتیانی رسید تا حاضرین را با ترانه‌های شاد خود به وجد آورد؛ آشتیانی با ذکر یادی از استاد رضا سقایی برنامه‌اش را با خواندن ترانه "چوپو" شروع کرد.

در ادامه وی قطعات گلونی، سیت بیارم، دوپا، نو بهار، آواز علی دوستی، سه پا و بارو بارو را در میان شور و هیجان حاضرین اجرا کرد.

قابل ذکر است، نوازندگان علی حافظی (نی)، اشکان مرادی ( کمانچه آلتو) ،آیدا  امیری (سازهای کوبه‌ای)، میلاد باجلاوند (تمبک)، علی بشر دوست (سنتور)، محسن کیهان نژاد ( سرنا)، علی‌رضا عقیقی (تار)، مونا سیمیاری(تارباس) و پریسا اینانلو (سازهای کوبه‌ای) گروه موسیقی گهر را در این کنسرت همراهی کردند.


کنسرت لری گروه گهر در کرج برگزار شد
کنسرت لری گروه گهر در کرج برگزار شد
کنسرت لری گروه گهر در کرج برگزار شد
کنسرت لری گروه گهر در کرج برگزار شد
کنسرت لری گروه گهر در کرج برگزار شد


عکس‌ها: محمد  ورمزیار
گزارش: عبدالرضا قاسمی/ تهران


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا