كنسرت بزرگ موسيقي لري شامل نواهای مردم بختیاری، لکی و لری به خوانندگي "داریوش نظری" خواننده و نغمه‌پرداز لرستانی در تهران برگزار شد.
گروه موسیقی زاگرسيان ايران زمين به گزارش خبرنگار يافته، در شب مبعث حضرت رسول اکرم (ص) کنسرت گروه موسیقی زاگرسيان ايران زمين به خوانندگی "داریوش نظری" خواهرزاده استاد سقايي به مدت یک شب، از ساعت 21:30 جمعه 25 اردی‎بهشت‌ماه با حضور علاقه‌مندان به موسیقی زاگرس و جمعی از لرستانی‌های مقیم مرکز در تالار ایوان شمس تهران آغاز شد‌.
در این برنامه داريوش نظري (خواننده و سرپرست گروه)، پارميدا نظري (هم‎خوان)، اشكان‎مرادي (كمانچه)، علي‎رضا عقيقي (عود)، حبیب احمدی (سنتور)، سورنا نظري (هم‎خوان و تار)، يوسف سابيزا (بم تار و ني)، ركسانا نظري (سه تار و هم‌خوان)، ميلاد اصلان‌فر (تنبك)، علي جودكي (دف و سازهای کوبه‌ای) هنرنمایی خواهند کرد.
بخش‌های مختلف این کنسرت با حضور گروه رقص‌های آیینی لرستان همراه بود.
حواشی:
برنامه راس ساعت 21:45 با اجرای باقر مرادی هنرمند پیشکسوت خرم‌آبادی و عضو هیات مدیره انجمن لرستانی‌های مقیم تهران در تالار 400 نفری ایوان شمس تهران برگزار شد‌.
برنامه کنسرت در دو بخش با اجرای ترانه‌های خاطره انگیز در دستگاه شور برگزار شد و با اجرای گروه رقص‌های آیینی لرستان، حاضرین شب به‌یادماندنی داشتند.
داريوش نظري درخواست مردم برای اجرای ترانه خاطره‌انگیز "‌بارون بارون" را اجابت کرد و هم‌نوا با حاضرین به اجرای این آهنگ پرداخت.
وی در بخش دیگری از برنامه، یاد و خاطره استاد رضا سقايي(هنرمند خوش‌آواي قوم لر) را گرامی داشت و ترانه "‌زندگی" استاد سقایی را با همراهی حاضرین اجرا کرد.
زمان رسمی کنسرت در حالی راس ساعت 24 به پایان رسید که تماشاگران راضی از اجرای این کنسرت، دقایق ممتدی را به تشویق گروه پرداختند و با خاطره‌ای خوش تالار شمس را ترک کردند.

گروه موسیقی زاگرسيان ايران زمين
گروه موسیقی زاگرسيان ايران زمين
شب شاد لرستانی‌های پایتخت با کنسرت لری گروه موسیقی زاگرسيان ايران زمين
شب شاد لرستانی‌های پایتخت با کنسرت لری گروه موسیقی زاگرسيان ايران زمين

 عبدالرضا قاسمی - تهران