یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دبیر شورای اطلاع‌رسانی لرستان تأکید کرد: با ساماندهی خبرنگاران باید مانع فعالیت غیرحرفه‌ای‌ها شد.
به گزارش خبرنگار یافته به نقل از روابط عمومی استانداری، بهرام رشیدی‌نیا در جلسه شورای اطلاع‌رسانی لرستان از خبرنگاران به عنوان نماینده افکار عمومی و جهادگران بهرام رشيدي‌نيا رئيس اداره روابط عمومي استانداري و دبير شوراي اطلاع‌رساني لرستانجبهه فرهنگی یاد کرد و گفت: اهالی مطبوعات و خبرگزاری‌ها رسالت سنگینی بر عهده دارند.
وی ادامه داد: خبرنگاران با قلم و نگارش خود به عنوان قشر فرهیخته می‌توانند در راستای همدلی، ترویج فرهنگ اسلامی و فرهنگ مطالبه‌گری در جامعه گام‌های مؤثری بردارند.
مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان با تأکید بر این که هیچ مجموعه‌ای به اندازه مطبوعات توانایی بسیج برای نظارت را ندارند، تصریح کرد: خبرنگاران استان فعال و توانمند هستند.
ساماندهی خبرنگاران موجب حفظ شأن اصحاب رسانه می‌شود
رشیدی‌نیا بر ضرورت ساماندهی خبرنگاران لرستان توسط خانه مطبوعات لرستان تأکید کرد و گفت: این ساماندهی را موجب حفظ شأن اصحاب رسانه و خبر می‌دانم.
وی با بیان این که هم اکنون بار اصلی اطلاع‌رسانی در لرستان بر دوش عده‌ی محدودی است، ساماندهی خبرنگاران استان را موجب شناسایی و تفکیک خبرنگار از بازاریاب دانست.
دبیر شورای اطلاع‌رسانی لرستان به پدیده‌ی جدید آگهی‌نگاری در مطبوعات استان اشاره کرد و بیان داشت: عده‌ای که خبرنگار نیستند مدعی این حرفه‌ی سخت هستند با ساماندهی فعالان خبری باید مانع فعالیت غیرحرفه‌ای‌ها شد.
رشیدی‌نیا، افزایش نشاط و پویایی در جامعه‌ی خبری لرستان و فراهم شدن رشد و توسعه‌ی همه‌جانبه‌ی استان را از مزایای ساماندهی خبرنگاران برشمرد.
وی اعلام کرد: خانه مطبوعات لرستان، ساماندهی خبرنگاران استان را در دستور کار خود قرار داده که تحقق آن مستلزم ارتباط سازنده، مطلوب و مسوولانه‌ی همه‌ی مدیران است.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان با بیان این که ساماندهی خبرنگارانِ استان نیازمند کار مداوم و ارزیابی مستمر است، تأکید کرد: شورای اطلاع‌رسانی لرستان به دنبال بهینه کردن شرایط اطلاع‌رسانی در استان است که برای اجرای دقیق و مناسب این امر همه‌ی دستگاه‌های ذی‌ربط را به همکاری ملزم می‌کنیم.








دیدگاه‌ها  

#1 بختیاری نژاد 1394-02-04 14:56
با سلام به یافته و خانم روزبهانی
خوب است اگر جناب اقای رشیدی نیا پیگیر این مشکل باشند ضمنا
بهتر می بود اگر خانم روزبهانی نام شرکت کنندگان را هم در هنگام تنظیم خبر لحاظ مینمودند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا