یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام‌نور لرستان گفت: مراکز آموزش عالی در ترویج  و برپایی ازدواج آسان موفق عمل کرده‌اند.
به گزارش خبرنگار یافته، حجت‌الاسلام والمسلمین سيد محسن موسوی با تبریک به 202 زوج دانشجوی دانشگاه پیام نور لرستان گفت: امروز را به فال نیک می‌گیرم؛ چرا که برنامه ریزی‌ این جشن را در پایان سال گذشته انجام دادیم و در اولین روز ماه رجب شاهد عملیاتی شدن این هدف هستیم.
وی با بیان اینکه بالاترین نعمت الهی، آفرینش همسر است،‌اظهار داشت: همسر موجب آرامش و زدودن اضطراب می‌شود و در اسلام، کانون گرم خانواده به زنان تعلق دارد.
مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور لرستان به مردان توصیه کرد به همسران خود ابراز محبت کنند و ادامه داد: با گفتن "دوستت دارم" به همسران خود آن‌ها را به زندگی دلگرم کنید و هیچ وقت این حرف از ذهنشان زدوده نمی‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی از ازدواج دانشجویی به عنوان یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب نام برد و افزود: این امر الهی سال‌هاست در دانشگاه‌ها شروع شده و اسم آن را "ازدواج آسان" گذاشته‌ایم؛ چرا که دور از هیاهوهای مادی برگزار می‌شود و ما به دنبال ترویج سبک زندگی اسلامی در دانشگاه و جامعه هستیم.
وی ادامه با اشاره به اینکه اساس ازدواج دانشجویی، توأم با شناخت و به هم‌ رسیدنی از روی شناخت و مطالعه است، یادآور شد: دانشگاه‌ها در ازدواج جوانان موفق عمل کرده‌اند.
مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام‌نور لرستان، بزرگترین جهاد زن را شوهرداری دانست و گفت: اطاعت از شوهر(تفاهم)، خود را آراستن برای همسر، خوش خلقی، معطر بودن برای محرمات در اسلام به زنان توصیه شده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی یادآور شد: جمعیت ایران تا سال 1435 به 35 میلیون نفر می‌رسد که تهدیدی برای نسل و جامعه به شمار می‌آید؛ وظیفه‌ی زوج‌های جوان این است فرزندآوری و فرزندپروری را در دستور کار قرار دهند تا آینده‌ی کشور تضمین شود.
در حاشیه:
* قرائت نمودن خطبه‌ی عقد یک زوج دانشجو توسط رییس حوزه‌ی کمالیه‌ی خرم‌آباد از نكات جالب اين مراسم بود.
* همزمان با برگزاری این جشن، کارگاه آموزش مهارت‌های زندگی ویژه زوج‌های دانشجو برگزار شد.
* بهروز هدایتی، مدیر امور شعب بانک صادرات لرستان گفت: آمادگی داریم به زوج‌های دانشجو، وام ازدواج و تسهیلات خرید لوازم منزل اعطا کنیم.
* به 202 زوج دانشجوی دانشگاه پیام نور لرستان از طرف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه، هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.
* البته بسياري از زوج‌ها در اين مراسم غايب بودند و دليل اصلي آن گرفتاري شغلي و كاري آنان بيان شد.


دیدگاه‌ها  

#1 علی 1394-08-27 16:15
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: مبارک
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا