یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

میهمانان نوروزی از خدمات رایگان شهرداری خرم‌آباد بهره‌مند هستند + تصاویررییس ستاد نوروزی شهرداری خرم‌آباد از ارایه تور گردشگری و خدمات رایگان به میهمانان نوروزی خبر داد.
به گزارش یافته، علی محمدخانی معاون خدمات شهری شهرداری و رییس ستاد نوروزی شهرداری خرم‌آباد در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار یافته که در محل کمپ مهمانان نوروزی خیابان شریعتی صورت گرفت اظهار داشت: امسال تدابیر خاصی برای میزبانی از میهمانان توسط شهرداری خرم‌آباد صورت گرفته و کلیه خدمات به صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.
محمدخانی با اشاره به این که شهرداري خرم‌آباد در 4 نقطه شهر میزبانان میهمانان نوروزی است اضافه کرد: کلیه خدمات اسکان شامل چادر، پتو، هیتر و ... به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد.
وی اضافه کرد: برگزاری تورهای رایگان گردشگری نیم‌روزی با همکاری کارشناسان میراث فرهنگی و سازمان اتوبوسرانی از دیگر برنامه‌های شهرداری خرم‌آباد است.
محمدخانی با اشاره به این که بسته‌های گردشگری نیز در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد بیان داشت: این بسته‌ها شامل نقشه راه‌های استان، معرفی جاذبه‌های طبیعی و گردشگری است و در آن سعی شده اطلاعات مورد نیاز در اختیار گردشگران قرار گیرد.
رییس ستاد نوروزی شهرداری خرم‌آباد با عرض تسلیت ایام فاطمیه به کلیه هم‌وطنان اظهار داشت:  با پایان گرفتن این ایام، در پارک شریعتی و پارک کیو، هنرمندان و طنزپردازان لرستانی اقدام به برگزاری برنامه های شاد برای مهمانان خواهند نمود.
محمدخانی به تنوع عرضه محصولات فرهنگی در کمپ‌های محل استقرار مهمانان اشاره کرد و گفت: در کمپ پارک شریعتی 52 غرفه میزبان گردشگران است که از این تعداد 25 غرفه جلویی پارک به عرضه محصولاتی می پردازند که معرف تمدن و میراث فرهنگی خرم آباد و لرستان است و بقیه غرفه ها شامل مواد غذایی، پوشاک و غیره است.
رییس ستاد نوروزی شهرداری خرم‌آباد در پایان اظهار داشت تمام تلاش مجموعه شهرداری این است که میهمانان نوروزی ایام شاد و خوبی در لرستان داشته باشند.

کمپ مهمانان نوروزی در خیابان شریعتی خرم آباد
کمپ مهمانان نوروزی در خیابان شریعتی خرم آباد
کمپ مهمانان نوروزی در خیابان شریعتی خرم آباد

کمپ مهمانان نوروزی در خیابان شریعتی خرم آباد
کمپ مهمانان نوروزی در خیابان شریعتی خرم آباد


عکس: امیررضا قاسمی

خبر: عبدالرضا قاسمی/ پايگاه خبري یافته


دیدگاه‌ها  

#1 محمدی 1395-01-14 10:33
با تشکر از زحمات بی دریغ شهرداری خوب خرم آباد باشد که بعضی از شهرداری ها نیز یاد بگیرند و فقط به فکر پارکبان و پول گرفتن از مسافرین نوروزی مثل شهرداری شوش دانیال نباشند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا