یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

حضور 3 ناشر لرستانی با بیش از 300 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب - یافته

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که از صبح سه‌شنبه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور كشورمان افتتاح شد، تا بیست اردی‌بهشت ادامه دارد.

به گزارش يافته، نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در حالی فعالیتش را رسماً آغاز کرد که در آن 4500 غرفه کتاب در نظر گرفته شده است و ناشران عمومی، آموزشی، دانشگاهی، کودک ونوجوان، بین المللی، عربی، ارزی و ریالی و غیره حضور دارند.

۲۳۳۰ ناشر داخلی شامل ۱۲۹۶ ناشر در بخش عمومی شبستان، ۶۲۳ ناشر در بخش دانشگاهی، ۲۸۳ ناشر در بخش كودك و نوجوان و ۱۲۸ ناشر در بخش آموزشی حضور دارند كه ۲۶۶ هزار و ۴۲۹ عنوان كتاب را در نمایشگاه عرضه می‌كنند.

غرفه‌های نمایشگاه در داخل شبستان و فضای محوطه مصلی امام خمینی(ره) برپا شده است.

همچنین ناشران خارجی از كشورهایی مانند آلمان، فرانسه، ژاپن، ونزوئلا، مكزیك، روسیه، قطر، عمان و چین نیز با ۱۰۷ هزار عنوان كتاب لاتین و ۲۵ هزار عنوان كتاب عربی در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیر انتشارات شاپورخواست خرم‌آباد: استقبال از کتاب‌ها ضعیف است

سيديدالله ستوده مسوول انتشارات شاپورخواست خرم‌آباد- یافته

از استان لرستان نیز انتشارات شاپورخواست، سیفا و اردی‌بهشت جانان در اين نمايشگاه با حدود 300 عنوان کتاب حضوري شايسته دارند اما ساير ناشران يا در اين نماشگاه حضور نيافته‌اند.

"سيديدالله ستوده" مدير انتشارات شاپورخواست خرم‌آباد، استقبال بازدیدکنندگان از مجموعه آثار مرتبط با لرستان را نسبت به سال‌هاي قبل ضعیف دانست و اظهار امیدواری کرد که این استقبال در روزهای آتی بهتر شود.

وي تاکید کرد: هر چند حضور ناشران لرستانی از سایر استان‌ها چشمگیرتر است اما متاسفانه گرانی کتاب‌ها باعث شده که علاقمندان نتوانند کتاب‌های مورد نیاز خود را خریداری کنند.

ستوده تاکید کرد: ناشران لرستانی نیازمند حمایت هستند، اما متاسفانه در داخل استان از آنها حمایت نمی‌شود، علتش همان نداشتن دید فرهنگی در سطح برخی مدیران استان است.

مدير انتشارات شاپورخواست خرم‌آباد اضافه کرد: اين انتشارت با 200 عنوان کتاب، انتشارات سیفا و اردی‌بهشت‌ جانان خرم‌آباد نيز هر کدام با حدود 50 عنوان کتاب در راهرو 19 شبستان مصلی، آماده حضور بازدیدکنندگان هستند.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از دهم تا بیستم اردی‌بهشت‌ماه از ساعت 10 صبح تا 8 شب دایر خواهد بود.

بازدید  فعالان مجازی لرستان از نمایشگاه بیست و هفتم

فعالان مجازی لرستانی از جمله ابراهیم خدایی، مهدی ویس‌کرمی،هوشنگ رئوف، عابد بهاروند، امیر زیدی‌نژاد، عبدالرضا قاسمی، راضیه فولادوند، امیررضا قاسمی، محمد آصفی، علی آنی‌زاده، حسن گرجی، عطا محمدپور، عیسی قائدرحمت، کوروش هداوند، محمد مومنی‌موگویی و مهدی محرابی به صورت گروهی از نمایشگاه دیدن کردند.

حضور ناشران لرستانی با بیش از 300 عنوان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب + یافته

حضور ناشران لرستانی با بیش از 300 عنوان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب + یافته

حضور ناشران لرستانی با بیش از 300 عنوان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب + یافته

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران - یافته

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران - یافته

فعالان مجازی لرستانی در نمایشگاه بیست و هفتم- یافته

 

خبر: عبدالرضا قاسمی / یافته - تهران

عکس: امیررضا قاسمی

 


دیدگاه‌ها  

#1 مهدی محرابی 1393-02-13 18:06
سپاس از آقایان عبدالرضا و امیررضا قاسمی عزیز و همچنین سایت یافته بابت زحماتی که در حواشی گردهمایی لربلاگ ها کشیدند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا