یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

ستاد اسكان نوروزي فرهنگيان لرستان - يافتهدر نخستین شب اسکان نوروزی فرهنگیان 1630 نفر در قالب 316 خانوار، اولین شب تعطیلات نوروزی را در استان لرستان سپری کردند.

به گزارش يافته به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان به همراه معاون رسانه‌ای مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به صورت سرزده تا پاسی از شب با حضور در ستاد‌های اسکان شهرستان خرم‌آباد‌، نحوه خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی را مورد ارزیابی قرار دادند‌.

معاون رسانه‌ای مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در حاشیه این بازدید گفت‌: نظم و هماهنگی عوامل اجرایی ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان لرستان قابل تحسین است.

"رسول پاپایی" از هماهنگ بودن  لباس فرم و نصب کارت شناسایی  عوامل اجرایی و برگزاری نمایشگاه فرهنگ سنتی و سوغات محلی لرستان در ستادهای اسکان به عنوان خلاقیت استان لرستان نام برد.

- - - - - - - - -

همچنين مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان در نخستین ساعات پس از تحويل سال 93 از ستاد اسکان مرکزی مهمانان نوروزی ناحیه 2 خرم‌آباد ديدن کرد‌.

" گودرز کریمی‌فر" در این بازدید كه همراه با "صيدمحمد محمدی" رئیس اداره ارزیابی و عملکرد اداره کل‌، "نادر ساکی" رئیس اداره تعاون و "نصرت‌الله سهرابي‌زاده" مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۲ انجام شد، از نزدیک شاهد روند اسکان میهمانان نوروزی گردید‌.

کریمی‌فر و همراهانش ضمن عرض تبریک سال نو، با حضور در کنار سفره هفت‌سین و در جمع خانواده مهمانان نوروزی‌، به صحبت‌های آنان در خصوص وضعيت ستاد اسکان لرستان و نحوه پذیرش گوش فرا داد.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا