یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جمعي از مسوولان و خبرنگاران لرستاني به عيادت "رمضان عرب" روزنامه‌فروش سيار خرم‌آباد رفتند و از وي دلجويي نمودند.

به گزارش يافته، حجت‌الاسلام "علي اسماعيليان" مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان، "حسن مرادي" رئيس خانه مطبوعات لرستان، عزت درگاهي مسوول سراي روزنامه‌نگاران استان و همچنين برخي مديران مسوول و خبرنگاران قدرشناس لرستاني در بخش نورولوژي بيمارستان شهداي عشاير خرم‌آباد حضور يافتند و از رمضان عرب عيادت به عمل آوردند.

رمضان عرب فرزند حسين كه 62 سال سن دارد، از حدود 3 دهه پيش در خرم‌آباد به كار توزيع نشريات در خيابان‌هاي سطح شهر مي‌پرداخت و براي علاقه‌مندان نشريات چهره آشنايي به شمار مي‌رفت.

وي كه بر اثر عرضه مغزي(سكته) از هجدهم مهرماه در بيمارستان شهداي عشاير خرم‌آباد بستري است، قرار است كه روز سي‌ام مهرماه از بيمارستان مرخص شود.

دردآور اين كه رمضان خانه‌اي و كسي را ندارد كه چشم‌انتظارش باشند! وي كه جزء خانواده معظم شهدا است، مدت‌هاست خانه‌ به دوشي را تجربه مي‌كند. اكنون يكي از همسايه‌هاي قديمي‌اش گاهي در بيمارستان به او سر مي‌زند و به رمضان غذا مي‌دهد!

با رايزني و تلاش جمعي از خبرنگاران تلاشگر خرم‌آباد نظير "حامد احمدي‌راد، فرشاد قبادي‌كيا و شاهين احمدي"، قرار شده كه مسوولان دانشگاه علوم پزشكي لرستان هزينه‌هاي مداواي وي را حداقل ممكن در نظر بگيرند و بهزيستي و هلال‌احمر لرستان نيز در خصوص حل مشكلات اسكان و درماني وي مساعدت نمايند.

همچنين حجت‌الاسلام اسماعيليان نيز پي‌گير مشكل نداشتن بيمه‌ی وي شده و قرار است اين معضل با مساعدت جمعي از مسوولان و خبرنگاران حل شود.

 رضا جایدری / خرم‌آباد

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 خشایار 1392-07-30 08:06
با آرزوی بهبودی و تندرستی هرچه سریعتر برای این عزیز زحمتکش و سپاس از همراهی تمامی مسئولین قدر دان.
نقل قول کردن
#2 saman 1395-07-24 08:03
سلام شیخ حنان مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی استان لرستان است نه آقای اسماعیلیان
--
یافته: مطلب مربوط به سال 92 است که آقای اسماعیلیان مدیر کل بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا