یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات که از ۵ آبان ماه در مصلی تهران آغاز شد امروز ساعت 20 و 30 دقیقه امروز (۱۲ آبان ماه) به کار خود پایان می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری یافته، بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات با حضور نزدیک به 1000 رسانه در قالب 600 غرفه در فضایی بالغ‌بر 13 هزار متر از ‏۵ آبان ماه تا 12 آبان ماه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برپا بود.‏
حضور شرکت‌کنندگان در 10 گروه اصلی و 5 گروه فرعی و برگزاری بیش از 300 نشست تخصصی توسط رسانه‌ها ‏و ‏همچنین برپایی 12 نشست تخصصی و 7 کارگاه آموزشی توسط دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها و 20 مراسم ‏سخنرانی ‏نمایندگان رسانه‌های خارجی در سالن رسانه‌های ازجمله ویژگی‌های این دوره محسوب می‌شد.‏
شایان ذکر است واحد مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان هم در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات کشور (غرفه شماره‌ی ٤٧٧) حضور داشت؛ اما از این استان هیچ نشریه یا پایگاه خبری به طور مستقل حضور نداشت.

- نمایشگاه مطبوعات امسال نسبت به سال گذشته کم رونق‌تر به نظر می‌رسید. حتی گفته شد که برخی رسانه‌ها نمایشگاه امسال را تحریم و در آن حضور نیافتند.
-امسال نیز همانند سال گذشته رسانه‌هایی با پشتوانه دولتی و مالی هزینه‌های زیادی را برای برپایی غرفه‌های خود داشتند که شکاف عمیقی را با سایر غرفه‌ها نشان می‌داد.
- در نمایشگاه امسال از رسانه‌های مستقل استان‌ها، آن‌چنان خبری نبود به نحوی که برخی استان‌ها (همچون لرستان) تنها با یک غرفه پا به عرصه نمایشگاه گذاشته بودند.
- نکته قابل‌توجه اینکه تنها تغییر غرفه مطبوعات لرستان، بزرگ‌تر شدن اندازه غرفه نسبت به غرفه سال گذشته بود.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا