یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سومین جشنواره و نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تهران از روز سه‌شنبه 22 مرداد به مدت 5 روز در تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش يافته، در دوره سوم نمایشگاه بازی‌های رایانه ای تهران، ۱۵ دانشگاه حضور دارند. در این نمایشگاه بیش از  200  بازی رایانه‌ای مورد داوری هیات داوران قرار مي‌گیرد و برخی از این آثار آماده ارائه در نمایشگاه است.

نخستین دوره جشنواره و نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تهران اردی‌بهشت‌ماه سال 1391  در برج میلاد تهران برگزار شد و با توجه به استقبال گسترده علاقه‌مندان به این نمایشگاه و بازی‌های رایانه‌ای و به منظور تسهیل حضور علاقه‌مندان به این عرصه، دومین دوره این رویداد در فضایی به مساحت ۱۸ هزار متر مربع در تیرماه سال ۹۱ در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد.

در دوره سوم نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تهران، بخش‌های متنوعی وجود دارد‌.  بخش خانواده، دنیای بدون گیم، بخش بازی‌سازان مستقل، غرفه اسرا (نظام رده‌بندی سنی گیم) با هدف آشنایی خانواده‌ها با گیم و تهیه بازی رایانه‌ای به تناسب سن فرزندان از برنامه‌های این رویداد است.

برپایی 30 کارگاه آموزشی، فروشگاه نمونه بازی‌های رایانه‌ای با تنوع بیش از 50 عنوان گیم و مسابقات بازی‌های رایانه‌ای برای علاقه‌مندان از دیگر بخش‌های این رویداد فرهنگی است. ترویج نظام ملی رده‌بندی سنی بازی‌های رایانه‌ای ESRA، نمایش توانمندی‌های متخصصان و هنرمندان ایرانی، توسعه همکاری‌های بین‌المللی به ویژه با کشورهای اسلامی در زمینه صنعت بازی‌های رایانه‌ای، ارتقاء سطح دانش فنی و تامین امکانات و تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تولید در کشور و معرفی ایران به عنوان قلب بازی‌سازی منطقه از اهداف برگزاری سومین نمایشگاه بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای تهران به شمار می‌رود.

این نمایشگاه که توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در حال برگزاری است در 2 بخش اصلی و فرعی از ساعت 10 صبح تا 8 شب میزبان علاقه‌مندان است.

گزارش و عكس از: عبدالرضا قاسمي/ يافته

نمايشگاه ديجيتال

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا