یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سیصد و نهمین نمایشگاه کتاب استانی و دهمین نمایشگاه کتاب لرستان با استقبال نسبتا" خوب فرهنگ‌دوستان لرستانی در خرم‌آباد در حال برگزاری است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، نمایشگاه امسال که از روز 11 مهرماه در مصلی خرم‌آباد آغاز شد به دلیل انتقال محل برگزاری نمایشگاه به مرکز شهر خرم‌آباد،  شاهد استقبال بیشتر مردم و دوستداران کتاب از غرفه‌ها بوده است.
همین استقبال باعث شد که روزهای برگزاری نمایشگاه تمدید شده تا بازدیدکنندگان فرصت بیشتری برای حضور در آن داشته باشند.
شایان ذکر است دهمین نمایشگاه کتاب لرستان با بیش از 40 هزار عنوان کتاب، از 11 لغایت 17 مهرماه 95 همه‌روزه از ساعت 9 الی 12 و 15 و 30 دقیقه الی 20 و 30 در محل مصلی الغدیر خرم‌آباد میزبان علاقه‌مندان به کتاب است.

رونمایی کتاب در حاشیه نمایشگاه کتاب لرستان
از ۹ عنوان کتاب تألیف نویسندگان استان رونمایی شد.
روز گذشته از کتاب «خطوط مرزی و سرزمین‌های مرزی» ترجمه «علی امیری» و «افشین کرمی» از انتشارات دانشگاه لرستان و کتاب‌های «اشیاء برنزی لرستان» تألیف «مهرداد آذربیگ»، «دلیران زند» تالیف «ماشاالله بیرانوند» و «خاطرات شرقی» اثر «اصغر حاتموند» که هر سه توسط انتشارات اردیبهشت جانان منتشر شده‌اند رونمایی شد.
کتاب «انتهای خیابان شاه بختی شرقی» تالیف «نصرت ماسوری» انتشارات هیلا و کتب «رموزی از انقلاب اسلامی» تالیف «احمد شاهوردی»، «فلسفه موقعیت مدیران اسلامی» تالیف «بهزاد زارعیان»، «احمد شمسی» و «الهام شیخی» منتشر شده توسط انتشارات شاپورخواست از دیگر کتب رونمایی شده در دهمین نمایشگاه کتاب لرستان بودند.
همچنین از کتب «فرهنگ دینی» تالیف «سید عبدالکریم سیف السادات» و «آخرین وداع» تالیف «علی رشنو» که توسط انتشارات قلم اعظم منتشر شده اند رونمایی شد.

رونمایی کتاب « جوان و تربیت» تالیف نماینده ولی‌فقیه در لرستان
کتاب « جوان و تربیت» شامگاه چهارشنبه در نمایشگاه سراسری کتاب استان رونمایی شد.
کتاب جوان و تربیت تألیف آیت‌الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان در 487 صفحه نگارش شده و این کتاب که در قالب  فرازهای مختلفی تدوین‌شده درمجموع به 268 موضوع از نامه 31 نهج‌البلاغه امیر المومنین (ع) می‌پردازد.
کتاب جوان و تربیت شرح نامه 31 نهج‌البلاغه امیرالمؤمنین به فرزندش امام حسن مجتبی (ع) است که در
آیت‌الله میرعمادی تاکنون کتاب‌های مختلفی ازجمله ائمه و علم اصول، ولایت مطلقه فقیه، اقتصاد در اسلام، اسوه حسنه، سرچشمه‌های حکمت تألیف کرده است.

ابراز رضایت مردم و ناشران از دهمین نمایشگاه کتاب لرستان
استاندار لرستان از ابراز رضایت مردم و همچنین ناشران از دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب این استان طی امسال نسبت به سال‌های گذشته خبر داد.
" هوشنگ بازوند" در حاشیه بازدید از دهمین نمایشگاه کتاب لرستان ضمن تقدیر از مجریان برگزاری این رویداد فرهنگی به طراحی خوب نمایشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: طراحی مناسب فضای نمایشگاه کتاب باعث جذابیت آن و استقبال مردم از آن شده است.
وی با اشاره به اینکه از ۸۰ درصد غرفه‌های موجود در نمایشگاه کتاب بازدید کرده است، عنوان کرد: ۹۰ درصد ناشران حاضر در این نمایشگاه از میزان فروش خود و سودآور بودن نمایشگاه برای آن‌ها ابراز رضایت داشتند.
استاندار لرستان با اشاره به اینکه بازدیدکنندگان، از محل برگزاری نمایشگاه کتاب نسبت به سال‌های گذشته ابراز رضایت داشتند، افزود: ما هم به دنبال این بودیم که علاوه بر بهره‌مندی مردم از کتب خوب در نمایشگاه کتاب، ناشران نیز از آن منتفع شوند.
بازوند با بیان اینکه غرفه‌های فروش کتب تخصصی از میزان فروش خود گلایه داشتند، افزود: از جمله این غرفه‌ها می‌توان به غرفه فروش کتب علوم پزشکی و ورزش و جوانان اشاره کرد که قرار است دانشگاه علوم پزشکی روز شنبه بن خرید کتاب را بین دانشجویان خود توزیع کند و اداره کل ورزش و جوانان نیز نسبت به خرید کتاب‌های تخصصی اقدام کنند تا میزان فروش ناشران کتاب‌های تخصصی بالا برود.



گزارش تصویری: استقبال عمومی از نمایشگاه کتاب لرستانگزارش تصویری: استقبال عمومی از نمایشگاه کتاب لرستانگزارش تصویری: استقبال عمومی از نمایشگاه کتاب لرستانگزارش تصویری: استقبال عمومی از نمایشگاه کتاب لرستانگزارش تصویری: استقبال عمومی از نمایشگاه کتاب لرستانگزارش تصویری: استقبال عمومی از نمایشگاه کتاب لرستانگزارش تصویری: استقبال عمومی از نمایشگاه کتاب لرستانگزارش تصویری: استقبال عمومی از نمایشگاه کتاب لرستانگزارش تصویری: استقبال عمومی از نمایشگاه کتاب لرستانگزارش تصویری: استقبال عمومی از نمایشگاه کتاب لرستانگزارش تصویری: استقبال عمومی از نمایشگاه کتاب لرستانگزارش تصویری: استقبال عمومی از نمایشگاه کتاب لرستان
خبر و عکس: مصطفی باقری

دیدگاه‌ها  

#1 نویسنده 1395-07-15 10:37
باسلام اگر به جای این هزینه ها اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی آ سنین همت با لا بزند وبه چاپ آ ثار اساتید بزرگی همچون استاد علی جعفر غضنفری خامه ی بیدل استاد محمد بساطی استاد حشمت الله ازادبخت استاد حجت الله علی پور ودیگران که دارای آ ثارقوی می باشند اگر همتی باشد که چاپ شوند قطعا ن باتوجه به قلم این اساتید می تواند نقش بسزایی در معرفی لرستاه داشته باشد
نقل قول کردن
#2 میر مقدم 1395-07-15 11:40
بن کتاب کجا میدن؟تخفیف فقط ۱۰ درصد میدن
نقل قول کردن
#3 قاعدرحمت 1395-07-15 19:43
مصلی الغدیر و کتابخانه مرکزی خرم آباد که تنها یک طبقه است بعد از پانزده سال کی قرار است تکمیل شود؟خواهش میکنم این طرحهای قدیمی رو به سرانجام مشخصی برسانید
نقل قول کردن
#4 بهرام نادری 1395-07-17 13:32
:-* :-* :-* :-*
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا