یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جشن تولد ۶۴ سالگی پدر بلوط ایران در خرم‌آباد برگزار گردید.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، در جشنی که شامگاه جمعه دوم مهرماه و به مناسبت تولد " مظفر افشار" در پارک کیو خرم‌آباد برگزار شد، جمعی از شهروندان خرم‌آبادی با حضور خود، از خدمات صادقانه وی تقدیر کردند.
در این مراسم که از سوی انجمن سفیران شهروندی صورت گرفت، جمعی از مدیران و مسئولین شهرداری خرم‌آباد از جمله شهردار و معاون خدمات شهری، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان، گروهی از اعضای شورای اسلامی شهر، نمایندگان انجمن‌های زیست محیطی استان و شهروندان خرم‌آبادی حضور یافتند.
سخنرانی " یحیی عیدی بیرانوند" شهردار خرم‌آباد،" دیانوش چراغی" معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان، "جافر وفایی" عضو شورای اسلامی شهر حرم آباد و مظفر افشار از جمله برنامه‌های این مراسم بود که با از طریق برنامه رادیویی " جوونی" به شکل زنده از رادیو جوان پخش شد.
رها سازی بادبادک‌ها توسط کودکان، توزیع لوازم‌التحریر بین دانش آموزان، اجرای موسیقی توسط " رهام خورشیدوند و نورافشانی از جمله برنامه‌های جانبی این مراسم بود.
در پایان کیک تولد مظفر افشار که به شکل زیبایی از بلوط تهیه شده بود، با حضور شهروندان برش داده شد.
مظفر افشار از فعالان محیط زیست است که بیش از 30 سال از عمر خود را صرف خدمت به طبیعت لرستان کرده است.

برگزاری جشن بادبادکها در خرم‌آباد

جشن بادبادک‌ها عصر جمعه در خرم‌آباد برگزار شد.
در این جشن که در بوستان کیو خرم‌آباد برگزار شد کودکان و نوجوانان خرم‌آباد با به پرواز در آوردن بادبادک‌های خود لحظات شادی را در کنار هم گذراندند.



جشن تولد مردمی برای کسی که زندگی‌اش را وقف زاگرس کرده استجشن تولد مردمی برای کسی که زندگی‌اش را وقف زاگرس کرده استجشن تولد مردمی برای کسی که زندگی‌اش را وقف زاگرس کرده استجشن تولد مردمی برای کسی که زندگی‌اش را وقف زاگرس کرده است
خبر: عباس ملکی
عکس: مهدی ملک‌زاده

دیدگاه‌ها  

#1 احمد 1395-07-03 13:51
خداوند انشاالله این مرد بزرگ روحفظ کنه.مسیولین هم ازایشون یادبگیرن که چگونه یکتنه منشااین همه خدمات گسترده به زاگرس وزاگرس نشینان شدن.کمترغربزنن وبیشترعمل کنند.نمونه بارزاقتصادمقاوم تی اقدام وعمل ایشون هستند.باکمترین امکانات وبابرنامه ریزی درست درحدتوانشون مانع مرگ محیط زیست شدن .
نقل قول کردن
#2 خرم آبادی 1395-07-03 15:52
انجام این امور فرهنگی در رشد و ارتقاء فرهنگ بسیار بسیار مفید خواهد بود. واقعاً جای خوشحالی داره رسیدن به این سطح و قدردانی از زحمتکشان و دلسوزان دیار لرستان. زنده باد. تشکر از سایت یافته نیوز برای پوشش خبری این واقعه
نقل قول کردن
#3 کرامتی 1395-07-03 22:49
مبارک باشه, دست همه عوامل درد نکنه,
نقل قول کردن
#4 باقری 1395-07-06 22:41
انشالله جناب افشار 120 سال زنده و شاداب باشند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا