در میان استقبال پرشور علاقه‌مندان، زنگ پاياني هفته فرهنگي اقتصادی لرستان در بوستان گفتگوی تهران به صدا درآمد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، آیین اختتامیه هفته فرهنگي اقتصادی لرستان شامگاه جمعه 29 مردادماه در بوستان گفتگوی تهران در میان شور و اشتیاق بیش از 5 هزار علاقه‌مند به فرهنگ و هنر لرستان به پایان رسید.
مراسم از ساعت 21 با پخش آیاتی چند از کلام‌الله مجید و نواختن سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.
سپس مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در سخنانی از تمام دست اندرکاران این برنامه تشکر کرد و گفت: هفته فرهنگی لرستان که از 25 مردادماه آغاز شده بود، امشب پایان یافت.
"حمیدرضا حنان" با اشاره به این که فرهنگ و دین بدون اقتصاد معنا ندارد افزود: امسال با تلفیق اقتصاد و هنر توانستیم نمایشی از توانمندی‌های لرستان را در هر دو عرصه به مرکزنشینان و سرمایه‌گذاران ارائه دهیم.
حنان افزود: کشور پهناور ایران دارای اقوام متنوع و زیادی است که یکی از کارهای خوب شناخت اقوام دیگر است.
وی با اشاره به لزوم اتحاد بین اقوام تاکید کرد: دشمن در تلاش است که بین اقوام اختلاف ایجاد کند لذا باید به اتحاد اقوام فکر کنیم و برگزاری چنین برنامه‌هایی در این راستا بوده است.
برنامه امشب بیش‌تر به موسیقی اختصاص داشت؛ مهران غضنفری، فیروز رضایی و فرج علی‌پور با نوازندگانی چون احسان عبدی‌پور، داود رضایی، بابک و شاهرخ پیمانی، امیر عبدی‌پور، همایون پشت‌دار و ... شب به یاد ماندنی برای لرستانی‌ها و علاقه‌مندان به فرهنگ لرستان رقم زدند.
گروه طنز "سی‌قاف" نیز برنامه‌های نمایشی متنوعی را به اجرا گذاشتند.
اجرای برنامه امشب را علی‌رضا چنگیزیان، رامین صادقی، محمدرضا هدایتی، آتوسا رحمتی و محمد بهاروند به عهده داشتند.
نمایشگاه هفته فرهنگی لرستان که از 25 مردادماه در بوستان گفتگوی تهران کار خود را آغاز کرده بود، شامگاه 29 مردادماه به کار خود پایان داد.
زنگ پاياني هفته فرهنگي اقتصادی لرستان به صدا درآمد+ تصاویرزنگ پاياني هفته فرهنگي اقتصادی لرستان به صدا درآمد+ تصاویرزنگ پاياني هفته فرهنگي اقتصادی لرستان به صدا درآمد+ تصاویرزنگ پاياني هفته فرهنگي اقتصادی لرستان به صدا درآمد+ تصاویرزنگ پاياني هفته فرهنگي اقتصادی لرستان به صدا درآمد+ تصاویرزنگ پاياني هفته فرهنگي اقتصادی لرستان به صدا درآمد+ تصاویرزنگ پاياني هفته فرهنگي اقتصادی لرستان به صدا درآمد+ تصاویرعکس: سعید معتمدی، محسن سلاحورزی