یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در میان استقبال پرشور علاقه‌مندان، زنگ پاياني هفته فرهنگي اقتصادی لرستان در بوستان گفتگوی تهران به صدا درآمد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، آیین اختتامیه هفته فرهنگي اقتصادی لرستان شامگاه جمعه 29 مردادماه در بوستان گفتگوی تهران در میان شور و اشتیاق بیش از 5 هزار علاقه‌مند به فرهنگ و هنر لرستان به پایان رسید.
مراسم از ساعت 21 با پخش آیاتی چند از کلام‌الله مجید و نواختن سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.
سپس مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در سخنانی از تمام دست اندرکاران این برنامه تشکر کرد و گفت: هفته فرهنگی لرستان که از 25 مردادماه آغاز شده بود، امشب پایان یافت.
"حمیدرضا حنان" با اشاره به این که فرهنگ و دین بدون اقتصاد معنا ندارد افزود: امسال با تلفیق اقتصاد و هنر توانستیم نمایشی از توانمندی‌های لرستان را در هر دو عرصه به مرکزنشینان و سرمایه‌گذاران ارائه دهیم.
حنان افزود: کشور پهناور ایران دارای اقوام متنوع و زیادی است که یکی از کارهای خوب شناخت اقوام دیگر است.
وی با اشاره به لزوم اتحاد بین اقوام تاکید کرد: دشمن در تلاش است که بین اقوام اختلاف ایجاد کند لذا باید به اتحاد اقوام فکر کنیم و برگزاری چنین برنامه‌هایی در این راستا بوده است.
برنامه امشب بیش‌تر به موسیقی اختصاص داشت؛ مهران غضنفری، فیروز رضایی و فرج علی‌پور با نوازندگانی چون احسان عبدی‌پور، داود رضایی، بابک و شاهرخ پیمانی، امیر عبدی‌پور، همایون پشت‌دار و ... شب به یاد ماندنی برای لرستانی‌ها و علاقه‌مندان به فرهنگ لرستان رقم زدند.
گروه طنز "سی‌قاف" نیز برنامه‌های نمایشی متنوعی را به اجرا گذاشتند.
اجرای برنامه امشب را علی‌رضا چنگیزیان، رامین صادقی، محمدرضا هدایتی، آتوسا رحمتی و محمد بهاروند به عهده داشتند.
نمایشگاه هفته فرهنگی لرستان که از 25 مردادماه در بوستان گفتگوی تهران کار خود را آغاز کرده بود، شامگاه 29 مردادماه به کار خود پایان داد.
زنگ پاياني هفته فرهنگي اقتصادی لرستان به صدا درآمد+ تصاویرزنگ پاياني هفته فرهنگي اقتصادی لرستان به صدا درآمد+ تصاویرزنگ پاياني هفته فرهنگي اقتصادی لرستان به صدا درآمد+ تصاویرزنگ پاياني هفته فرهنگي اقتصادی لرستان به صدا درآمد+ تصاویرزنگ پاياني هفته فرهنگي اقتصادی لرستان به صدا درآمد+ تصاویرزنگ پاياني هفته فرهنگي اقتصادی لرستان به صدا درآمد+ تصاویرزنگ پاياني هفته فرهنگي اقتصادی لرستان به صدا درآمد+ تصاویرعکس: سعید معتمدی، محسن سلاحورزی

دیدگاه‌ها  

#1 حاتموند 1395-05-30 00:35
جا دارد خسته نباشید عرض کنم به تمامی کسانیکه تلاش کردند فرهنگ,تاریخ,آدا ب و رسوم,توانمندیها و ظرفیتهای استان لرستان را بدیگران معرفی کردند و زمینه را برای توجه بیشتر به استان لرستان فراهم کردند.تمامی استانهای کشور از همین طریق و از راه درست فرهنگی زمینه مشارکت سرمایه گذاران داخلی و خارجی را فراهم میکنند تا پتانسیلهای استان را نشناسانیم چطور زمینه فعالیت سرمایه گذاران را فراهم کنیم؟دولت که نمیداند ما چه کمبودهایی داریم؟خود مردم و مسؤلان باید پیگیر باشند وگرنه بیتفاوتی که نتیجه ای دربر ندارد.ما مجبوریم در عصر ارتباطات ذیل این جشنواره ها و هفته های فرهنگی اطلاع رسانی کنیم تا توانمندیهای ما را بشناسند
نقل قول کردن
#2 ali 1395-05-30 01:12
خسته نباشيد به همگي دستندركاران.
من هر وقت آقاي عليرضا چنگيزيان و مي بينم حالم گرفته ميشه
كه چرا بايد نسبت به يك هنرمند بي مهري صورت بگيره كه مهاجرت كنه
از پايگاه خبري يافته به خاطر اطلاع رساني خوب و جامع تشكر مي كنم
نقل قول کردن
#3 حمید ت 1395-05-30 03:11
برگزاری هفته فرهنگی لرستان بر خلاف تصور عده ای که آن را هدر دادن پول میدانند میتواند دستاوردهای بزرگی برای لرستان داشته باشد .از جمله باعث از بین رفتن ذهنیتهای نادرست در مورد اقوام لر و لرستانی میشود.و موجب بالا رفتن سطح اعتماد به نفس در میان لرستانیها در مرکز و تمام کشور میشود . گوشه ای از توانمندیهای اقتصادی فرهنگی و اجتماعی لرستانیها رو به نمایش گذاشتن ،...شبکه تهران و دیگر شبکه ها چندین گزارش از هفته فرهنگی لرستان در صدا سیما پخش نمودن و از آن به نیکی یاد کردن....لرستانی ها نشان دادن که چیزی از دیگران کم ندارن بلکه استعدادهای بسیاری در تمامی ضمینه ها دارن ....امید است که برگزاری چنین برنامه های موجب جذب سرمایه گذار و گردشگر به استان لرستان شود .هر چند که باید در این راه تلاشهای بیشتری صورت گیرد و نباید فورا توقع داشت که تمامی خواسته ها براورده شود.
نقل قول کردن
#4 محمد اکبری 1395-05-30 04:56
باعث تعجب وتاسفه از اظهارات. برخی تلفیق اقتصاد با فرهنگ به چه معناست لابد ترم ابداعی اصلا فرهنگ زیرساخته نه اقتصاد درثانی این دومقوله ازجنس هم نیستند مگرانکه فرهنگ را ابزار اقتصاد ببینیم
نقل قول کردن
#5 غلام کر 1395-05-30 10:52
بنام خدا با سلام و احترام یک برنامه دور همی خوبی برای ما خرم ابادیها بود
نقل قول کردن
#6 امین 1395-05-31 01:00
به نظر بنده هفته فرهنگی فقط هدردادن پول درپایتخت بودوهیچ نفعی بحال این استان نداره ای کاش بجای این برنامه ها هزینه اش صرف کارهای عمرانی میشد
نقل قول کردن
#7 لر اولین مردمان ایران 1395-05-31 05:32
لر یک قوم نیست.لر اصل و ریشه ایران است.شما هستید که یک قوم هستید و در زیر سایه لرها زندگی می کنید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا