یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در دومین روز از هفته فرهنگی اقتصادی لرستان وزرای علوم، تحقیقات و فناوری؛ صنعت، معدن و تجارت و وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دستاوردهای اقتصادی فرهنگی لرستان بازدید کردند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، دومین روز از هفته فرهنگی اقتصادی لرستان با انجام برنامه‌های متنوع در بوستان گفتگو تهران امروز سه‌شنبه 26 مردادماه برگزار شد.
اجرای موسیقی آئینی سنتی در فضای باز بوستان گفتگو، برگزاری همایش اقتصادی لرستان در محل سالن آمفی‌تئاتر بوستان، بزرگداشت استاد "اسحاق عیدی"، نشست تخصصی رسانه و فرهنگ و برنامه شب‌های فرهنگی در فضای باز از جمله برنامه‌های این روز بود.
در مهم‌ترین برنامه روز دوم که برگزاری همایش اقتصادی بود، "محمدرضا نعمت‌زاده" وزیر صنعت، معدن و تجارت، "علي ربيعي" وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، "سید کمال تقوی‌نژاد" معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، سردار "عبادالله عبدالهی" فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، استاندار لرستان و معاونین، برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، نمایندگان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) و جمعی از سرمایه‌گذاران و مدعوین حضور داشتند.
در ابتدای این همایش استاندار لرستان به تشریح دستاوردهای دولت تدبیر و امید در حوزه اقتصادی پرداخت و چشم انداز توسعه استان را تشریح کرد.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد نیز با اشاره به فرهنگ 4 هزار ساله مردم لرستان از سابقه درخشان فرهنگی مردم این خطه گفت، و اقتصاد و فرهنگ را دو بال سعادت و تکامل دانست.
وزیر صنعت، معدن و تجارت و همچنين وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سخنانی فرصت‌های به وجود آمده برای سرمایه گذاری در لرستان را تشریح کردند و چهره مناسب و امنیت استان را به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی یادآور شدند.
سردار "عبادالله عبداللهی" فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) نیز از اجرا ۶۵ پروژه در کشور خبر داد و اعلام کرد که  از مجموع این پروژه‌ها، پروژه‌های سد رودبار الیگودرز، طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد، پروژه انتقال آب کاکارضا به شهر خرم‌آباد و آزادراه خرم‌آباد - اراک مربوط به لرستان است که ۱۳ هزار میلیارد تومان اعتبار دارد.
نشست تخصصی رسانه و فرهنگ از برنامه هایی بود که با محوریت روزنامه نگار و پژوهشگر لرستانی استاد فرید قاسمی برگزار شد، در این برنامه که در ساعات پایانی امشب انجام گرفت، جمعی از مدیران مسئول و خبرنگاران حضور داشتند.
پایان بخش برنامه امروز اجرای موسیقی گروه «زاگرس» به سرپرستی «امین عباسیان» و خوانندگی «ایرج رحمان‌پور» در قالب برنامه شب‌های فرهنگی لرستان بود.
قابل ذکر است نمایشگاه هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان از 25 تا 29 مرداد‌ماه جاری از ساعت 17 تا 23 برای علاقه‌مندان در بوستان گفتگوی تهران واقع در برزگراه شهید چمران دایر است.
در دومین روز از  هفته فرهنگی اقتصادی لرستان سه وزیر از دستاوردهای اقتصادی و فرهنگی لرستان بازدید کردنددر دومین روز از  هفته فرهنگی اقتصادی لرستان سه وزیر از دستاوردهای اقتصادی و فرهنگی لرستان بازدید کردند

دیدگاه‌ها  

#1 همشهري 1395-05-27 08:39
راستي از هزينه هايي كه براي يرپايي اين نمايشگاه شده خبر داريد؟
نقل قول کردن
#2 حمید ت 1395-05-27 11:15
به نقل از همشهري:
راستي از هزينه هايي كه براي يرپايي اين نمايشگاه شده خبر داريد؟

به نقل از همشهري:
راستي از هزينه هايي كه براي يرپايي اين نمايشگاه شده خبر داريد؟
این دوره و زمونه تا خرج نکنی هیچکسی اسمت رو نمیبره..این نمایشگاه باعث شد که لرستان در کانون توجهات قرار گیرد ..و اگر برگزاری این جلسات و برپای نمایشگاه حتی باعث شود یه سرمایه گذار خوب به استان لرستان بیاد اُفتش در میاد .....
نقل قول کردن
#3 علی ع 1395-05-27 11:45
همشهری عزیز همینکه یه وزیر بیاد و بتونیم قول انجام یه کاری مثل احیا پرس لرستان و توسعه اون رو ازش بگیریم کل هزینه هاش در اومده
نقل قول کردن
#4 محمد 1395-05-27 12:43
کار پسندیده ودرستیه.تبلیغات کلید موفقیته
نقل قول کردن
#5 بازگیر 1395-05-27 13:13
مگه یه آش و دعوت از خواننده چقد هزینه برده؟هااااا
نقل قول کردن
#6 لراصیل 1395-05-27 19:53
خرج کردن در اینجور مراسم ها هزینه نیست بلکه سودمادی و معنوی زیادی درپی دارد بعضی ها فقط بلد هستند ایراد بگیرند
نقل قول کردن
#7 یاری 1395-05-27 22:24
همه استانها و شهرها برای جلب نگاه دولت و جذب سرمایه گذاران و معرفی توانمندیها و ظرفیتهایشان اینگونه نمایشگاهها و جشنواره ها را برپا میکنند مردم هم نهایت همکاری را میکنند چون میدانند سودشان در دنیای امروزی همین ارتباطات است.
نقل قول کردن
#8 بابک 1395-05-28 11:50
من بجای مسئولین شرمسارم مادر؟؟ که با پینه های دستت وچروک صورتت که نشان از رنج های روزگار سخت است چنین در تژگاه نان بنشینی و خوراک مردمانی را بپزی که خود مقصران این وضعیت فقر در لرستان هستند .....
مادرم شرمسار توهستم که برای درهمی مجبوری بپزی ودر غربت بپزی
نقل قول کردن
#9 عباسقلی بساق الیگودرزی 1395-06-04 01:03
عالی بود حیف کم بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا