یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

کنسرت بنیامین بهادری خواننده محبوب و پرطرف‌دار پاپ جمعه‌شب یکم مردادماه در 2 سانس با جمعیتي حدود 500 نفر در سالن آمفی‌تئاتر بانک صادرات خرم‌آباد برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، این کنسرت در دو سانس كه سانس اول از ساعت 20:30 تا 22:30 و سانس دوم از ساعت 22:45 تا بامداد روز شنبه با استقبال جمعی از شهروندان خرم‌آبادی‌ برگزار شد.
 کنسرت بنیامین بهادری
در حاشیه:
صدابرداری این برنامه نسبتاً خوب بود اما همانند دیگر کنسرت‌ها که در سالن بانک صادرات برگزار شد کیفیت صدا مناسب نبود و صدای خواننده ضعیف‌تر از موزیک به گوش می‌رسید.
بنیامین در بخشی از کنسرت گفت: چون‌که مرد و زن‌های خرم‌آبادی یک‌صدا باهم و باانرژی من را در این کنسرت یاری می‌کنند این خوشبختی من را در خرم‌آباد را نشان می‌دهد و این در صورتی است که بعضی از شهرهایی که برای کنسرت رفته‌ام این‌طور نبوده است.
وی در این کنسرت با صحبت‌هایش سعی داشت دل خرم‌آبادی‌ها را به دست آورد. او حتی برای این‌که حضار با او در کنسرت همراه شوند تعدادی از ترانه‌هایش را بدون موزیک و کوتاه می‌خواند.
بنیامین از مسئولینی که مجوز کنسرت‌ها را صادر می‌کنند و مردانه پای امضای خود می‌مانند تشکر کرد و گفت: بعضی از شهر مجوز کنسرت صادر می‌کنند و بعد آن را لغو می‌کنند لکن به‌افتخار آن عزیزانی که پای امضایشان می‌مانند از حضار خواست 30 ثانیه دست بزنند.
فریاد بنیامین دوستت داریم توسط حضار چندین بار در سالن طنین‌انداز شد.
او گفت:در ابتدای کار حرفه‌ای‌ام که چند تراک آن به‌صورت سریع خوانده می‌شد عده‌ای می‌گفتند که صدا را به کامپیوتر می‌دهد و آن را عوض می‌کند اما امروز آن‌ها را اجرا خواهم کرد تا بدانند کامپیوتری در کار نیست!
متأسفانه در سانس دوم به دلایل نامعلوم تعدادی از صندلی‌ها جمع‌آوری شد. همین امر باعث شد کسانی که به کنسرت آمدند سردرگم شوند و ندانند کجا باید بنشینند. یکی از حضار به خبرنگار ما گفت: من 80 هزار تومان بابت ردیف‌های اولی داده‌ام اما جایی برای نشستن ندارم و مجبورم به صندلی‌های عقب‌تر که هزینه آن‌ها کمتر بوده بروم.
برخی حضار اعتقاد داشتند که تیم اجرایی این کنسرت عملکرد قوی و با برنامه‌ای نداشت که نارضایتی عده از شهروندان خرم‌آبادی را در پی داشت.
بعد از کنسرت عده‌ای از علاقه‌مندان باذوق بنیامین، به دیدار او رفتند تا دسته‌گل و همچنین نقاشی‌هایی از چهره بنیامین کشیده بودند را به او هدیه دهند، اما عوامل اجرایی اجازه این دیدار را نداد.

کنسرت بنیامین بهادری کنسرت بنیامین بهادری کنسرت بنیامین بهادری کنسرت بنیامین بهادری کنسرت بنیامین بهادری خبر و عکس: مصطفی باقری


دیدگاه‌ها  

#1 حمید ت 1395-05-02 11:43
شهرداری اگر یه سالن خوب برای شهر بسازد هم برای شهرداری درآمد خوبی دارد و هم اینکه باعث رضایت عمومی از شهرداری میشود.....اجرای کنسرتها در شرایط استاندارد باعث روحیه بخشی به مردم میشود .....اگر سالن با گنجایش بیش از دو هزار نفر داشته باشیم میتوان غیمت بلیط رو بسیار پایین آورد .....تا هم برای اجرا کنندگان صرف داشته باشد و هم بحال مردم
نقل قول کردن
#2 شهروند 2 1395-05-02 13:59
با سلام وتشکر از کسانی که این جلسات رو تشکیل میدهند . و یادمان نرود که باید از آقای دادستان خرم آباد که تا کنون نسبت به تشکیل این گونه جلسات ممانعتی بوجود نیاوردند سپاسگزاری نمود .
آقای دادستان و سایر نیرو های امنیتی سپاسگزار
نقل قول کردن
#3 آرمین 1395-05-02 17:12
قیمت کنسرت ها بالاست!واسه من جوون لر 40 یا 90 تومن خیلی هست! پسر رئیس کارخونه x که نیستیم،تازه خبرنگار عزیزهم که فرمودن صدابرداری خوب نبوده!
خب یه سالن بزرگ واسه این شهر بسازید
نقل قول کردن
#4 پاپی 1395-05-03 15:31
خوبه که سلیقه های متفاوت بتونن بدون هیچ گونه مانعی دنبال علائق خودشون رو بگیرن. این حق مردمه. اما یاد کنسرت این هفته پنج استاد برجسته کمونچه لرستان مثل شکارچی و فرج علیپور افتادم....نصف سالن خالی مونده بود. این یه مسئله واقعا جدیه.
نقل قول کردن
#5 لر 1395-05-10 12:06
کنسرت فقط کنسرت استاد اشتیانی و رحمانبور .سالن کاملااا شلوغ بود و صدابرداری هم عالی .
برخی خواننده ها صداشون بالا نمیاد میزارن به گردن صدا برداری بس چطور صدای استاد ایرج یا آشتیانی نگرفت ..
نقل قول کردن
#6 حسنوندیان 1395-05-18 14:02
قرار بود یک مرکز همایش هزارنفری بسازند ولی نمیدانم بالاخره به کجا کشیده شد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا