یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرزمین آبشارها یکی از القابی است که به لرستان می‌دهند و تا چندی پیش تعداد کمی از این آبشارها را می‌شناختم.
به لطف فضای مجازی از جمله تلگرام و فیسبوک و ...این روزها به راحتی با حجم انبوهی از اطلاعات دسترسی داریم.
چندی پیش در یکی از صفحات اجتماعی با شخصی آشنا شدم که عکس‌های طبیعت لرستان را در بیشتر این شبکه‌ها از جمله تلگرام، یوتیوب، فیسبوک و... منتشر می‌کرد؛ عکس‌هایی که متعلق به خودش بود.
طی تماسی با وی قرار ملاقاتی گذاشتیم و حضوراً به دیدارش رفتیم. خسته بود؛از شیرز برمی‌گشت و دو تن از عکاسان کشوری را به آنجا برده بود؛ حاضر به مصاحبه نشد و فقط چنددقیقه‌ای با وی هم‌کلام شدیم.
علاقه‌اش به طبیعت به دوران کودکی برمی‌گشت؛ پیدا نکردن عکسی از یک منطقه‌ی خاص تلنگری می‌شود تا خود عازم مناطق طبیعی لرستان شود؛ پشتکار فراوان وی در این مسیر منجر به اتفاقات خوبی در صنعت گردشگری و معرفی جاذبه‌های طبیعی لرستان گردیده و به طور مثال تاکنون تعداد بی‌شماری از عکاسان مطرح کشوری را با هزینه شخصی خودش به لرستان کشانده و همچنین یکی از شبکه‌های خارجی کردزبان را به لرستان آورده که این شبکه به ساخت مستندی قوی در مورد لرستان پرداختند.
خاطرات سفرهایش شنیدنی بود؛ از آشنایی با بهمن ابراهیمی مستندساز لرستانی در شیرز تا خطرات رفتن به سرچشمه اکثر آبشارها...
مجموعه عکس‌های پیش رو حاصل سفرهایش به آبشارهای دائمی و فصلی لرستان است.

هنی‌کلا را هنی ندیده‌ام!

به گفته خودش بعضی از این آبشارها مدت‌های زیادی بود که خشک شده بودن مثل آبشار هنی کلا که روبروی آبشار نوژیان قرار دارد و 15 سالی از خشکی آن می‌گذرد که امسال به لطف بارش‌های الهی آبگیری شد و موفق به دیدن آن شده‌ بود.
دغدغه‌اش معرفی لرستان به عنوان پایتخت ژئوتوریسم بود. یکی از ناراحتی‌هایش ثبت آبشار شوی یا تله زنگ به اسم استان خوزستان و کوتاهی عوامل ذی‌ربط در این مورد خاص بود.

شما را به دیدن آبشارهای لرستان از نگاه دوربین آقای " کامی دولتشاه" مرد نامی و حامی طبیعت لرستان دعوت می‌کنیم: سرزمین آبشارها٬ نامی برازنده‌ی لرستان/ هنی‌کلا را هنی ندیده‌ام!سرزمین آبشارها٬ نامی برازنده‌ی لرستان/ هنی‌کلا را هنی ندیده‌ام!سرزمین آبشارها٬ نامی برازنده‌ی لرستان/ هنی‌کلا را هنی ندیده‌ام!

سرزمین آبشارها٬ نامی برازنده‌ی لرستان/ هنی‌کلا را هنی ندیده‌ام!سرزمین آبشارها٬ نامی برازنده‌ی لرستان/ هنی‌کلا را هنی ندیده‌ام!سرزمین آبشارها٬ نامی برازنده‌ی لرستان/ هنی‌کلا را هنی ندیده‌ام!سرزمین آبشارها٬ نامی برازنده‌ی لرستان/ هنی‌کلا را هنی ندیده‌ام!سرزمین آبشارها٬ نامی برازنده‌ی لرستان/ هنی‌کلا را هنی ندیده‌ام!سرزمین آبشارها٬ نامی برازنده‌ی لرستان/ هنی‌کلا را هنی ندیده‌ام!سرزمین آبشارها٬ نامی برازنده‌ی لرستان/ هنی‌کلا را هنی ندیده‌ام!سرزمین آبشارها٬ نامی برازنده‌ی لرستان/ هنی‌کلا را هنی ندیده‌ام!سرزمین آبشارها٬ نامی برازنده‌ی لرستان/ هنی‌کلا را هنی ندیده‌ام!سرزمین آبشارها٬ نامی برازنده‌ی لرستان/ هنی‌کلا را هنی ندیده‌ام!سرزمین آبشارها٬ نامی برازنده‌ی لرستان/ هنی‌کلا را هنی ندیده‌ام!سرزمین آبشارها٬ نامی برازنده‌ی لرستان/ هنی‌کلا را هنی ندیده‌ام!سرزمین آبشارها٬ نامی برازنده‌ی لرستان/ هنی‌کلا را هنی ندیده‌ام!سرزمین آبشارها٬ نامی برازنده‌ی لرستان/ هنی‌کلا را هنی ندیده‌ام!سرزمین آبشارها٬ نامی برازنده‌ی لرستان/ هنی‌کلا را هنی ندیده‌ام!سرزمین آبشارها٬ نامی برازنده‌ی لرستان/ هنی‌کلا را هنی ندیده‌ام!سرزمین آبشارها٬ نامی برازنده‌ی لرستان/ هنی‌کلا را هنی ندیده‌ام!سرزمین آبشارها٬ نامی برازنده‌ی لرستان/ هنی‌کلا را هنی ندیده‌ام!سرزمین آبشارها٬ نامی برازنده‌ی لرستان/ هنی‌کلا را هنی ندیده‌ام!سرزمین آبشارها٬ نامی برازنده‌ی لرستان/ هنی‌کلا را هنی ندیده‌ام!سرزمین آبشارها٬ نامی برازنده‌ی لرستان/ هنی‌کلا را هنی ندیده‌ام!
عباس ملکی/ پایگاه خبری یافته

دیدگاه‌ها  

#1 ... 1395-03-15 17:52
عالی بود کارش قابل تقدیر
حیف که لرستان دلسوزی نداره
نقل قول کردن
#2 هوشنگ رئوف 1395-03-15 17:55
سلام به دوستان عزیزم در پایگاه خبری یافته / باید خم شوم با کلمه ی تعظیم برای قلب پر عطوفت و گام های خستگی ناپذیر عاشق طبیعت / عزیزم کامی دولتشاه که نگاهش کاشف زیبایی هاست زیبایی هایی که وجد می آورد جان ام را و بالندگی می دهد احساس ام را برای شکوه زادگاهم لرستان .
نقل قول کردن
#3 محمود 1395-03-15 19:27
الله اکبر برا این طبیعت ، ماشالله ، دستش درد نکنه . ولی حواستون باشه شبکه کردزبان بی هدف نیست کارش. میخواد بگه لرستان جز کردستانه . حواستون باشه . مرکز لر در شهر سلیمانیه بیخود نیست .
نقل قول کردن
#4 محسن 1395-03-16 10:31
یکی از افتخارات بنده اینه که ایشون(جناب دولتشاه) رو که قبلا از طریق اینستاگرام میشناختم به طور ناگهانی در یک روز غیر تعطیل در آبشار بیشه ملاقات کردم.
بسیار خوش مشرب و دوست داشتنی

درود بر بزرگ مردانی چون ایشان
نقل قول کردن
#5 سجاد 1395-03-16 19:45
عالی بود دست آقای کامی دولتشاه درد نکنه واقعا که لرستان رو سر بلند کرده
نقل قول کردن
#6 همشهری 1395-03-16 21:56
خیلی زیبا است متشکر از جناب دولتشاه
نقل قول کردن
#7 رضا 1395-03-17 00:06
آبشارگریت هم خیلی زیباست ولی متاسفانه جاده دسترسی به این آبشارزیباخیلی کم عرض وآسفالت نامناسبی دارد وفاقدامکانات بهداشتی مانندسرویس بهداشتی وسطل زباله وفاقدامکانات رفاهی مانندپلاژ وآب شرب بهداشتی ومجتمع تفریحی گردشگری می باشد
نقل قول کردن
#8 یوسف 1395-03-17 00:43
طبیعت لرستان خیلی زیباست ونیازمندتبلیغ درحوزه گردشگری می باشد
نقل قول کردن
#9 سعید 1396-01-28 09:40
خسته نباشید کاش میشد ادرس ابشار ها رو بزارین . مثلا ابشار هنی کلا ادرسش نا معلومه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا