یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بیست و ششمین نمایشگاه ملی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی روز دوشنبه 10 خردادماه با حضور غرفه‌هایی از لرستان به کار خود پایان داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، در این نمایشگاه که با حضور بیش از 600 غرفه از 5 خردادماه در مصلی تهران برپا بود، هنرمندان و صنعتگران رشته‌های صنایع‌دستی کشور همچون قلم‌زنی، حکاکی، منبت، کار روی فلز، سفالگری، سرامیک، میناکاری، فیروزه، تودوزی‌های مختلف، حصیربافی، خراطی، فرش‌بافی، گلیم‌بافی، ورنی و ... به معرفی و عرضه کارهای خود پرداختند.
از لرستان هم 10 نفر در رشته‌های ورشو سازی، قلم‌زنی، البسه محلی، ماشته بافی، گلیم‌بافی، تراش سنگ‌های نیمه قیمتی و حکاکی روی سنگ در این نمایشگاه شرکت داشتند.
برخی غرفه‌داران لرستانی، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری یافته، از متمرکز بودن غرفه‌ها در یک منطقه اظهار رضایت داشتند، هر چند اعتقاد داشتند بهتر بود که یکی از مکان‌های پرتردد در اختیار آن‌ها قرار می‌گرفت.
هنرمند دیگری با تشکر از اینکه غرفه‌ها به صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار داده شده بود، از نداشتن محل اسکان گلایه داشت و درخواست کرد تا در نمایشگاه‌های بعدی مکانی برای اسکان کسانی که از لرستان به این نمایشگاه اعزام می‌شوند در نظر گرفته شود.
این هنرمند لرستانی، استقبال مردم از صنایع‌دستی عرضه شده خوب توصیف کرد و گفت: بازدیدکنندگان علاقه خاصی به صنایع‌دستی این استان دارند.
گزارش تصویری: لرستان در نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی تهرانگزارش تصویری: لرستان در نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی تهرانگزارش تصویری: لرستان در نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی تهرانگزارش تصویری: لرستان در نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی تهرانگزارش تصویری: لرستان در نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی تهرانگزارش تصویری: لرستان در نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی تهرانگزارش تصویری: لرستان در نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی تهرانخبر و عکس: عبدالرضا قاسمی/ تهران

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا