یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

به دنبال انتخاب خرم‌آباد به عنوان شهر برتر در حوزه گردشگری، مراسم جشن روز نکوداشت خرم‌آباد برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، به مناسبت انتخاب شهر خرم‌آباد به عنوان یکی از هفت شهر گردشگری کشور مراسم روز نکوداشت خرم‌آباد پیش از ظهر یک‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه در محل سالن همایش‌های بانک صادرات لرستان برگزار شد.
مراسم روز نکوداشت خرم‌آباد برگزار شد/ حواشی و تصاویر
حواشی مراسم
مراسم ساعت 10 و 30 دقیقه با نیم ساعت تأخیر و تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید، پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و اجرای مریم رشیدی‌مجد مشاور رسانه‌اي شهرداري خرم‌آباد آغاز شد.
سخنرانی استاندار لرستان، شهردار و رئیس شورای شهر خرم‌آباد از دیگر بخش‌های این برنامه بود.
در بخشی از برنامه، فرازهایی از وصیت نامه شهید نعمت‌الله سعیدی برای حاضرین قرائت و از فرزندان این شهید خرم‌آبادی تقدیر شد. شهید سعیدی که فرماندهی محور عملیاتی تیپ 57 حضرت ابوالفضل (ع) را به عهده داشت، اسفند سال 1330 در خرم‌آباد به دنیا آمد و 21 اسفند 1363 در عملیات بدر که در منطقه عملیاتی هورالعظیم انجام شد به شهادت رسید.
اجرای موسیقی، شعرخوانی و برنامه‌های فرهنگی از دیگر بخش‌های برنامه بود.
گروهی از اعضای انجمن لرستانی مقیم مرکز در این مراسم حضور داشتند.
تقدیر از خیرین خرم‌آباد از بخش‌های بعدی برنامه بود؛ در این بخش از خدمات جعفر قاضی، محمدصادق دارایی‌زاده، علی دولتشاه تقدیر شد و از علی‌محمد ساکی شهردار فقید خرم‌آباد (باني درياچه كيو)، محمدکاظم صدیق (باني سراي سالمندان خرم آباد)، مهندس فرخ هاشم‌زاده (مجري آزادراه خرم‌زال) نيز به نیکی یاد شد.
در این مراسم به مناسبت انتخاب شهر خرم‌آباد به عنوان یکی از هفت شهر برتر گردشگری کشور از فعالان و دستگاه‌های متولی حوزه گردشگری استان از جمله استاندار لرستان، فرماندار خرم‌آباد، رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار خرم‌آباد، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان با ارائه لوح یادبود تقدیر شد.
همچنین از خدمات نیروی انتظامی لرستان و دادستان خرم‌آباد تجلیل به عمل آمد. بی‌شک خدمات این دستگاه‌ها در طول سال گذشته و به‌خصوص در نوروز 95 بر کسی پوشیده نیست، اما پسندیده‌تر بود در کنار این مسوولین، از کارگران خدمات شهری و پاک‌بانان، کارکنان هلال‌احمر، اورژانس، رسانه‌های دسته‌جمعی و خبرنگاران و کسانی که به‌ طور مستقیم در این ایام تلاش کردند نیز تقدیر می‌شد.
پخش کلیپ زیبایی از خرم‌آباد از دیگر بخش‌های برنامه بود، در این کلیپ به سابقه تاریخی فرهنگ و تاریخ خرم‌آباد اشاره شده بود و با معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری به اقدامات انجام‌ شده عمرانی طی ساله‌های اخیر پرداخت شد. نکته جالب در این کلیپ عدم اشاره به مجتمع بام خرم‌آباد به عنوان یکی از مناطق زیبا و بکر خرم‌آباد بود که تهیه کننده کلیپ بی‌تفاوت از کنار آن گذشته بود!
در این مراسم استاندار لرستان، فرماندار خرم‌آباد، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار خرم‌آباد و شهردار مناطق و معاونین، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیران دستگاه‌های اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی، جمعی از لرستانی‌های مقیم تهران، نمایندگان انجمن‌های مردم‌نهاد خرم‌آباد، فعالان رسانه‌ای و مطبوعاتی استان حضور داشتند.
مراسم روز نکوداشت خرم‌آباد برگزار شد/ حواشی و تصاویرمراسم روز نکوداشت خرم‌آباد برگزار شد/ حواشی و تصاویرمراسم روز نکوداشت خرم‌آباد برگزار شد/ حواشی و تصاویرمراسم روز نکوداشت خرم‌آباد برگزار شد/ حواشی و تصاویرخبر: عبدالرضا قاسمی؛ عکس: مصطفی باقری

دیدگاه‌ها  

#1 گمنام 1395-02-19 14:51
عجب مسیولینی خودشون از خودشون تقدیر میکنند

با یک امار جشن گرفتن

مردم لرستان واقعا از قشر مستضعف هستند
نقل قول کردن
#2 حمید ت 1395-02-19 15:22
انتخاب شهر خرم باد بعنوان یکی از هفت شهر مهم گردشگری کشور جای خوشحالی و جشن دارد ولی تا وقتی هتلهای پنج ستاره و مجتمع های بزرگ خرید و شهر بازی و پارکهای آبی بزرگ و فرودگاه درجه یک با خیابانهای عریض و با ترافیک روان نداشته باشیم این عنوان زیاد پایدار نخواهد ماند و نفع و درامد انچنانی از گردشگری نصیب مردم این شهر نخواهد شد.خرم آباد این عنوان نه بخاطر امکانات خوبش بلکه بیشتر به خاطر خدمات رایگان شهرداری به مسافران نوروزی بدست آورد .پس باید بفکر برنامه ای برای ارتقا امکانات رفاهی و اقامتی و تفریحی این شهر باشیم .تا واقعاً شایسته این عنوان باشیم.
نقل قول کردن
#3 همشهری 1395-02-19 15:24
یافته جان به این شکل که از مسولین انتقاد کردید عمرا" کسی بهتون آگهی بده. دمتون گرم
نقل قول کردن
#4 خرم آبادی 1395-02-19 15:26
سیقه قلمت قاسمی. آخه مگر موه مسئول د مسئول تشکر بکه
نقل قول کردن
#5 رضا 1395-02-19 16:17
سیقه قلمت قاسمی. صیقه لریه صدقه است وبا صادنوشته میشه
نقل قول کردن
#6 باقری دانشجوی گردشگری 1395-02-19 17:02
صمیمانه این مناسبت رو خدمت مهندس بازوند ،جناب آقای سلیمانی ،مدیر کل محترم سازمان گردشگری و معاونت محترم گردشگری آقای دکتر بهاروند و دیگر فعالان حوزه گردشگری شهرمان تبریک میگویم .انشاله سال 96 ،خرم آباد با تلاش مسولان حوزه گردشگری به رتبه های بالاتر ارتقا پیدا کند . به امید آنروز.
نقل قول کردن
#7 باقری دانشجوی گردشگری 1395-02-19 17:25
انتخاب شهر خرم آباد بعنوان پنجمین شهر گردشگری در کشور ، آنهم با وجود بسیاری از کمبودها ، نبودها و کج سلیقگی های برخی ،واقعا کار بزرگی است و جای تشکر و قدردانی ویژه دارد قدردانی از زحمات مسئولان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ، استانداری ، شهرداری و .... حداقل کاری است که میشود برای آنان نمود.و اینکه این مسئولان بدانند، مردم خرم آباد صمیمانه ،قدر تلاش و زحمات این عزیران را میدانند.کاش می توانستیم تا زمین ذهنمان رابشکافیم و دانه های زیبای نگاه و اندیشه مثبت بکاریم و در انتظار شکوفه های توسعه در شهر زیبای خرم آباد بنشینیم.
نقل قول کردن
#8 لرستانی 1395-02-21 09:56
باسلام. کاش مسوولان بالای استان و مرکز استان به غیر از خود از رده های پایین تر هم چند نفری تقدیر میکردند.
نقل قول کردن
#9 شهروند خرم آبادی 1395-02-24 02:07
ظرفیت خرم آبادبیشترازاین حرفاست آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک بازسازی خانه کشفی آزادسازی حریم امام زاده زیدابن علی بازسازی نمای مغازه های حدفاصل میرملاس تاخیابان ۲۴متری وسنگ فرش آن احیارودخانه خرم آباد واقدامات دیگرموجب جذب گردشگران داخلی وخارجی وهمچنین سلامت روان مردم خرم آبادمی شود.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا