یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هنرمندان لرستانی در جشنی با هدف حمایت از کودکان معلول خرم‌آباد شرکت کردند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، روز سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه جشن امید به زندگی به منظور تجليل و ايجاد نشاط بين بچه‌هاي معلول ذهني و جسمي مركز توان‌بخشی اميد خرم‌آباد با حضور جمعی از مسوولین و هنرمندان لرستان برگزار شد.
اجرای این جشن به عهده رامین صادقی و تهیه‌کنندگی و کارگردانی آن را علی امرایی به عهده داشت.
این جشن با برنامه‌های شاد و فرح بخشی از جمله اجرای موسیقی توسط فرج علی‌پور و گروهش، برنامه طنز توسط سید نوری موسوی (ممجو)، برنامه ویژه کودک توسط گروه شاپرک با اجرای لیلا محمدی و اجرای رقص آیینی توسط گروه نوایی همراه بود.
در بخش دیگری از برنامه از همسر سيد نورخدا موسوي شهید زنده لرستانی به پاس حفاظت از حریم ايران اسلامي تجليل شد.
قابل ذکر است جشن امید به زندگی با حضور جمعی از مسؤولین و مدیران شهری، هنرمندان و فرهیختگان از جمله اسداله حيدري مدير كل بهزيستي لرستان، حسن آذري ريس شوراي اسلامی شهر خرم‌آباد، كاظم مرادي از خيرين خرم‌آباد، علي امرايي تهیه‌کننده و کارگردان تلويزيون و مشاركت هنرمندان و لرستانی از جمله فرج علي‌پور، سید نوری موسوي، احسان عبدي پور، ليلا محمدي، رامين صادقي، عوامل صدابرداری جمال و ايمان سيف و نورپردازی گودرزي در سالن آمفی‌تئاتر آموزش‌وپرورش ناحيه دو شهرستان خرم‌آباد برگزار شد.
مركز توان‌بخشی اميد با مدیریت ماندانا فردين در خرم‌آباد، گردشت، ميدان کریم‌خان واقع است.

جشن امید با حضور هنرمندان لرستانی برگزار شد/ بزرگان هم آمدندhttp://yaftenews.ir/gallerypic/cultural/13067-omid.htmlجشن امید با حضور هنرمندان لرستانی برگزار شد/ بزرگان هم آمدندجشن امید با حضور هنرمندان لرستانی برگزار شد/ بزرگان هم آمدند
جشن امید با حضور هنرمندان لرستانی برگزار شد/ بزرگان هم آمدند

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا