یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

یک سال دیگر هم با همه‌ی خوشی و ناخوشی‌هایش گذشت. بزرگ‌ترین درس روزگار به انسان‌ها این است که نه روز خوش همیشه پایدار است و نه روزگار ناخوشی! نه پست و مقام برای همیشه می‌ماند و نه زور و قدرت و نه تكبر و غرور؛ بلکه آن‌چه برای هميشه باقی می‌ماند نام نیک و مردم‌داری است.
 البته تعداد کمی پیدا می‌شوند که راز ماندگاری در قلب مردم را می‌یابند. زراندوزان و جاه‌طلبان، محکوم به فنای همیشگی می‌شوند و نام، مقام و ثروتتبریک سال نو مبارک آنان با مرگ دنیوی، برای همیشه پایان می‌یابد.
از آن‌جا که سرمايه اصلی ما روزنامه‌نگاران، تفكر و صفحه‌کلیدمان(این روزها صفحه‌کلید جای قلم را گرفته!) است، لذا در این نوشتار آرزو می‌کنیم آغاز سال جدید، سرآغاز توجه بیش‌تر به 3 مقوله‌ی مهم اقتصاد، محیط زیست و نیازمندان و محرومين استان لرستان توسط برخي از کسانی باشد که به‌ خاطر توانمندی، خوش‌شانسی، تکیه بر جناح و طایفه و يا به هر دليل ديگری، افتخار خدمت‌گزاری به مردم را براي مدتي كوتاه و محدود پیدا كرده‌اند و منصبی به آنان داده شده تا بدين‌وسيله مورد آزمايش الهی قرار گيرند.
از آن‌جا كه اين چرخ افسونگر، بازی‌های عجيب بسيار دارد و هر آن ممکن است صندلی مسوولیت از مسوولان گرفته و به شخص دیگری داده شود؛ لذا امیدواریم برای جاودانه‌‌ کردن نام خویش در تاریخ تلاشی ويژه و مضاعف داشته باشند بلكه سال پیش رو، بر شمار مدیران خدوم و مردمی افزوده شود.
اميد كه همچون زنده‌نام "علی‌محمد ساکی" شهردار موفق و شريف خرم‌آباد و دیگر بزرگانی که بر تعلقات دنیوی پشت پا زدند تا بلکه دیگران در آرامش زندگی کنند، امسال شَر کسانی‌ که در لرستان، خدمت به قبیله و جناح سیاسی خود را بر خدمت به مردم ترجیح می‌دهند، از سر مردم کم شود، البته اگر باشند چنين كساني بين مسئولين و مديران ...
هنگامی که نگاهی به وقایع سال گذشته می‌افکنیم، می‌بینیم که سالی پرکار برای دلسوزان استان بود؛ آنان كه حتی اگر نتوانستند اقدام موثری براي خلق‌الله انجام دهند، به هر طريق ممكن تلاش خویش را برای رفاه مردم خطه‌ی محروم لرستان کردند. بدون شک همین تلاش، اجر و منزلتی عظیم نزد خداوند متعال خواهد داشت و سال جدید را با وجدانی آسوده آغاز خواهند کرد.
لرستان طي سال 1394 فراز و نشیب‌های فراوانی داشت و "یافته" نيز به‌ عنوان پربیننده‌ترین پایگاه خبری غرب کشور، سال 1394 شاهد تغییرات و اتفاقات زیادی بود. از خداحافظی بنیادگذار این درگاه خبری گرفته تا بی‌مهری برخی نسبت به این وب‌سایت به روش‌های مختلف از جمله شکایات بی‌سبب (به خصوص در ايام انتخابات)، تهدید و ... که البته خللی در اراده‌‌ی ما جهت انجام رسالت‌مان ایجاد نکرد و تلاش کردیم به دور از تعصب، تعادل را سرلوحه كارمان قرار دهيم و خدا را همواره مد نظر داشته باشیم.
سال پیش رو نيز سعی می‌کنیم با کمک شما همراهان، نگاهی امیدبخش به آینده داشته باشیم و چون هميشه، اولویت را به منافع مردم اختصاص دهیم و در اين راه بر اندوخته‌ها و تجربیات گذشته تکیه کنیم.

در اين لحظات آغاز سال امیدواریم آینده‌ای سرشار از معنویت داشته باشید، باشیم و باشند و از درگاه ایزد منان طلب می‌نماییم که شما عزیزان را در تحقق خواسته‌های پاک‌تان و ما را در انجام رسالت‌مان کامیاب بدارد. فرا رسیدن عید سعید نوروز را صمیمانه به شما تبریک عرض می‌‌‌‌نماييم.
 
عکس‌های زیر که توسط «فرهاد  کولیوند»، «سروناز  روحانی»، «مهدی  رضایی‌گودرزی» و «طاها  مقدم» از لرستان در سال 1394 گرفته شده‌اند را به ‌عنوان عیدی «یافته» پذیرا باشید:
 
پیرمرد سالمند طبیعت لرستان بروجرد
 
طبیعت دریاچه کوه زمستان پاییز لرستان خرم آباد دورود بروجرد

باغ فدک بروجرد لرستان بزرگ ترین باغ مصنوعی غرب کشور
تصویری از باغ فدک بروجرد، بزرگ‌ترین باغ مصنوعی غرب کشور
 
طبیعت دریاچه کیو قایقرانی کوه زمستان پاییز لرستان خرم آباد
قایقرانی در دریاچه‌ی کیو خرم‌آباد
 
ابر دیوارنویسی زمستان پاییز لرستان بروجرد
دیوارنویسی
 
طبیعت دریاچه کوه زمستان پاییز لرستان خرم آباد دورود بروجرد
 
طبیعت  آبشار دریاچه کوه زمستان پاییز لرستان خرم آباد دورود بروجرد

قلعه حاتم بروجرد لرستان درخت طبیعت
قلعه حاتم بروجرد كه به‌ عنوان اثر ملی ایران به ثبت رسیده است
 
طبیعت دریاچه کوه زمستان پاییز لرستان خرم آباد دورود بروجرد
درياچه گهر دورود
 
جاده دانشگاه بروجرد لرستان برف چتر
جاده دانشگاه بروجرد

طبیعت آبشار رود بیشه دریاچه کوه زمستان پاییز لرستان خرم آباد دورود
آبشار زیبای بیشه در بخش پاپی

طبیعت دریاچه کوه زمستان پاییز لرستان خرم آباد دورود بروجرد
درياچه گهر دورود
 
طبیعت دریاچه پارک کیو قایقرانی کوه زمستان پاییز لرستان خرم آباد
درياچه كيو خرم‌آباد
 
قلعه حاتم بروجرد لرستان درخت طبیعت

طبیعت درخت برگ رنگ زمستان پاییز لرستان خرم آباد دورود بروجرد
 
مسکن مهر 99 ساله بروجرد لرستان
مسکن‌های مهر 99 ساله بروجرد
 
طبیعت  پل را آهن ایستگاه آبشار رود بیشه زمستان پاییز لرستان خرم آباد دورود
پل راه‌آهن بیشه در بخش پاپی
 
ماه طبیعت کوه زمستان برف لرستان خرم آباد دورود بروجرد
آسمان صبح لرستان
 

دیدگاه‌ها  

#1 معصومه باقری 1395-01-01 10:30
آرزو دارم امسالتان به قلم تدبیر آن نقاش بی همتا ،چنان زیبا نقش ببندد که طبیعت به تماشای شکوهش بایستد . سالنو به همه لرستانی های عزیز مبارک .
نقل قول کردن
#2 شاهرخی سید حیدر 1395-01-01 17:08
سال 95 سالی خوب و خوش همراه باتندرستی برای خانواده یافته آرزومندم
نقل قول کردن
#3 پرنیان خرمیان 1395-01-01 19:21
تصاویرطبیعت لرستان بسیار زیبا ست بود ممنون
نقل قول کردن
#4 Taha.moghadam 1395-01-06 03:18
سال جدید رو به شما و همه عزیزان همراه این سایت خبری تبریک میگم و ارزوی خیر و برکت دارم براتون
نقل قول کردن
#5 شیرین 1395-01-06 18:42
لطفا تصاویر بیشتری از طبیعت لرستان در سایت قرار دهید. تشکر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا